Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko sinulla on nyt tällä hetkellä rahaa tilillä kun palkkapäivään on vielä pari päivää?

Vierailija
29.01.2018 |

Onko tilisi plussalla vai miinuksella?

Mulla tai meillä on plussalla. On yhteinen tili miehen kanssa. Tilillä reilu 180€, jee! Kyllä sillä pari päivää pärjää! 👍🏼

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

130 euroa, yleensä ei ole paljon mitään näinä aikoina.

Vierailija
42/53 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttötilillä 2300€

Säästötili 200€

Miehen ja minun yhteisellä 430€

Palkka tulee molemmille 14 pv mutta ylihuomenna tulee lisiä maksuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli puolen vuoden nettopalkkani verran.

Vierailija
44/53 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 300 euroa ja miehellä 4 milj e (myi yrityksensä muutama vuosi sitten).

Vierailija
45/53 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisella ihmisellä ei ole vararahaa tilillä? Kuka elää kädestä suuhun? Laiskaa, jos ei viitsi sen vertaa säästää, että olisi vararahaa tilillä.

Ai pitikö tässä kertoa myös säästötilin summa? Mä en edes ajatellut sitä, vaikka mainitsin alvitilinkin. Meillä on miehen kanssa yhteinen säästötili, mutta mä en kyllä nyt muista, paljonko siellä on rahaa, joku 2000–3000 e sunnilleen. Mä en pidä käyttelytilillä isoja summia, en vain uskalla. Pidän isommat summat sillä tilillä, jonne tulevat laskuttamani rahat ja johon mulla ei ole korttia.

Enemmän niinkuin ihan käyttötiliä tarkoitin. Voi sen säästötilinkin saldon kertoa jos sen raha on käyttöä varten, siis jos käyttötililtä loppuu saldo. Ap

Kasilla se käyttötilin saldon loppuminen on vain "tiedonanto" että nyt on rahaa mennyt yli budjetin ja voi miettiä mitä tuli ostetua ja tarviiko kiristää vyötä vai ottaako jemmasta lisää.

Vierailija
46/53 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan palkan kaksi kertaa kuussa. Käyttötilillä on seuraavan vuokran verran rahaa, ja ehkä satanen vielä ekstraa. Säästötilillä onkin sitten 4t. Olen erittäin tiukka siitä, että en anna rahojen huveta liikaa (normikäytössä). Säästössä on oltava pääsääntöisesti ainakin kahden kuun vuokra. Äkillisiä menoja ei ikinä osaa ennustaa...

T. N24

Vierailija
47/53 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliskohan jotain parisataa, en ole katsonut. Ennen tilipäivää sinne tupsahtaa vielä lapsilisä ja vammaisen lapsen erityislapsilisä. Miehellä taitaa olla 800, hänellä oli tilipäivä perjantaina. Laskut on maksettu ja autojen tankit täynnä ja jääkaapissa ruokatarpeita viikoksi, joten en ole huolestunut, vaikka tilipäiväni on vasta 15. päivä. Jos jostain syystä tulee yhtäkkinen rahanmeno, napsin sitten lisää käyttöön säästötililtäni.

Lapsilisät tupsahti jo viime viikolla?

Vierailija
48/53 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussalla muutaman kympin, se ylijäämä siirtyy palkkapäivänä sijoitustilille.

Vierailija
49/53 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

4683.78e

Vierailija
50/53 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 550€ ja kohtahan se kotihoidontuki taas tupsahtaa tilille, sitten parilla satasella laskuja ja luultavasti ennen seuraavaa tukea n. 500 vieläkin tilillä.. ellei nyt tule jotain yllättävää menoa.

Vierailija
51/53 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 e

Vierailija
52/53 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttötilillä nyt ehkä 30e, kun tälle kuulle osui paljon isoja laskuja. Yleensä 100-200e. Sinällään saa käydä vaikka 0 tuntumassa, kunhan plussalle jää. Laitan aina palkan tultua rahaa säästöön, joten tilille jäävä osuus on tarkoitettu alkavan kuukauden menoihin.

Vierailija
53/53 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttötilillä 25 000€ ja siinä on 16 000€ luottovara eli saldo näyttää 41 000€

Ja seuraavasta palkkapäivästä ei mitään tietoa.

Yrittäjiä ollaan ja juuri tehty isot kaupat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän