Mikä siinä on niin vaikeaa olla edes hetki sinkku?
Minua jaksaa ihmetyttää eräs tuttavani, 30v nainen. Ensin oli suhde, joka alkoi teini-iässä, ja päättyi olikohan vuonna 2014, siihen, kun mies ei kosinut eikä halunnut lapsia. Meni noin 2-3kk, kun oli jo uusi mies. Muutti samantien hänen luokseen 250km päähän. Ostivat omakotitalon järven rannalta ja kaksi koiraa. Häätkin oli suunnitteilla ensi kesälle. No nyt sitten joulukuussa 2017 tuli ero, mies kuulemma narsistinen. Nainen pakkasi kamansa ja koirat ja muutti äidilleen. Siellä asuu edelleen, mutta asuntoa tai töitä ei etsi, koska haluaa keskittyä tinderöintiin ja löytää miehen. Ja joku mies onkin jo kiikarissa. Herää vaan kysymys, että miksi?? Mikä siinä on niin pahaa olla edes hetki aivan yksin miettimättä mitään miehiä....
Kommentit (5)
Läheisriippuvuus, lammasmainen ajattelutapa "kun muutkin niin mäkin sitte", sinkkuus on heille "noloa" ja "luuserimaista", kyvyttömyys ottaa täysi vastuu itsestään joten tarvitsevat hoivaajaa, heikko itsetunto etc. Syitä on lukuisia.
Miksi ei saisi? Jotkut ovat seurallisempia kuin toiset. Mitä erityisen hienoa siinä sinkkuudessa on, että se hyvän parisuhteen voittaisi? Keneltä se on jotain pois?
Huomiota kaipaavat, usein itse narsistinen.
Tapa, riippuvuus, himotus, elämänpelko?
Miksi vaivaatte pikku päitänne muiden ihmisten asioilla? Eikö oma elämä ole antoisaa?????
Ihmetellyt samaa.
Kälyni on juuri tälläisen. Etsii näitä pahoja poikia Tinderistä, heti kutsutaan yöksi ja päivitetään Facebookkiin "parisuhteessa henkilön x kanssa". Muutenkin Facebook/Instagram täyttyy "ihana herätä rakkaan vierestä"-päivityksistä ja mietelauseista.
Ja kappas, kahden viikon päästä ei kuulu enää äijästä mitään. Päivitetään faceen "sinkku" ja eikun tinderistä uus salimörkö/moottoripyöräjengiläinen/linnakundi kiikariin..ja tämä sama kuvio vaan toistuu.
En ymmärrä miksei voi olla vaan sinkkuna? Valittaa ettei löydä kunnon miestä mutta jos joku tatuoimaton,kolmekymppinen,kiltti insinööri pyytäisi treffeille niin ois liian tylsä.
Ei ilmeisesti osaa olla yksin... itseni tietysti vähän vaikea samaistua kun olen 10v ollut jo saman miehen kanssa ja viihdyn omissa oloissani oikein hyvin.