Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko sinulla on nyt tällä hetkellä rahaa tilillä kun palkkapäivään on vielä pari päivää?

Vierailija
29.01.2018 |

Onko tilisi plussalla vai miinuksella?

Mulla tai meillä on plussalla. On yhteinen tili miehen kanssa. Tilillä reilu 180€, jee! Kyllä sillä pari päivää pärjää! 👍🏼

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttötilillä varmaan jotain tonnin verran. Vanhalla säästötilillä oliskohan jotain 25000, en ole vuosikausiin koskenut koko tiliin. 

Vierailija
22/53 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Mun palkkapäivä on kyllä 10. päivä. Käyttötilillä 1240. 10 päivää aati mulla riittää reilu 200, tänään kampaaja ja ensi viikonloppuna kauppakäynti.

Meillä erilliset tilit ja puolisolla omat rahat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisella ihmisellä ei ole vararahaa tilillä? Kuka elää kädestä suuhun? Laiskaa, jos ei viitsi sen vertaa säästää, että olisi vararahaa tilillä.

Millähän tilillä vararahaa kannattaa nykyään pitää? Jos vararahaa on, ne kannattaa laittaa tuottamaan korkoa eikä makuuttaa tilillä nollakorolla, kun rahan ostovoima vain vähenee koko ajan. 

Vierailija
24/53 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

53 senttiä, eikä rahapäivästä vielä tietoakaan.

Vierailija
25/53 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkatilillä on nyt 4500€, mutta meillä on tilipäivä aina kuun 15.pvä.

Vierailija
26/53 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisella ihmisellä ei ole vararahaa tilillä? Kuka elää kädestä suuhun? Laiskaa, jos ei viitsi sen vertaa säästää, että olisi vararahaa tilillä.

Kaikilla kun ei ole mistä säästää.

minulla esim; palkka 1200e/kk, työmatkaa 150km/päivä, lainanlyhennys 590e ja laskut päälle, ei riitä palkka enää edes laskuihin, joten otetta lainaa elämiseen joka kuukausi. kerrotko miten tästä säästetään?

Vierailija
27/53 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onhan meilläkin säästötili pahan päivän varalle. Siellä on tällä hetkellä reilu 4000€. Mutta niihin rahoihin kosketaan vasta sitten kun on ihan ihan ihan ihan pakko. Mielummin yritetään saada vähintään parisataa kuussa siirrettyä sinne säästötilille päin.

Eli kyllä mekin pärjättäs jos käyttötili olis nyt nollilla, mutta onneksi ei ole. Ei tarvitse kajota säästötilin rahoihin. Ap

Vierailija
28/53 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttötilillä tais olla 480e.

Vierailija
29/53 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi sellainen ihminen, joka matkustaa kaikki säästönsä ja nauttii siitä täysin palkein. 

Vierailija
30/53 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai pitikö tässä kertoa myös säästötilin summa? Mä en edes ajatellut sitä, vaikka mainitsin alvitilinkin. Meillä on miehen kanssa yhteinen säästötili, mutta mä en kyllä nyt muista, paljonko siellä on rahaa, joku 2000–3000 e sunnilleen. Mä en pidä käyttelytilillä isoja summia, en vain uskalla. Pidän isommat summat sillä tilillä, jonne tulevat laskuttamani rahat ja johon mulla ei ole korttia.

Enemmän niinkuin ihan käyttötiliä tarkoitin. Voi sen säästötilinkin saldon kertoa jos sen raha on käyttöä varten, siis jos käyttötililtä loppuu saldo. Ap

Vierailija
31/53 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain 6400e.

Vierailija
32/53 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan jotain parisataa, en ole katsonut. Ennen tilipäivää sinne tupsahtaa vielä lapsilisä ja vammaisen lapsen erityislapsilisä. Miehellä taitaa olla 800, hänellä oli tilipäivä perjantaina. Laskut on maksettu ja autojen tankit täynnä ja jääkaapissa ruokatarpeita viikoksi, joten en ole huolestunut, vaikka tilipäiväni on vasta 15. päivä. Jos jostain syystä tulee yhtäkkinen rahanmeno, napsin sitten lisää käyttöön säästötililtäni.

Vierailija
33/53 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

8453,45 euroa.

Vierailija
34/53 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai pitikö tässä kertoa myös säästötilin summa? Mä en edes ajatellut sitä, vaikka mainitsin alvitilinkin. Meillä on miehen kanssa yhteinen säästötili, mutta mä en kyllä nyt muista, paljonko siellä on rahaa, joku 2000–3000 e sunnilleen. Mä en pidä käyttelytilillä isoja summia, en vain uskalla. Pidän isommat summat sillä tilillä, jonne tulevat laskuttamani rahat ja johon mulla ei ole korttia.

Enemmän niinkuin ihan käyttötiliä tarkoitin. Voi sen säästötilinkin saldon kertoa jos sen raha on käyttöä varten, siis jos käyttötililtä loppuu saldo. Ap

No niin mäkin ajattelin. Ei ole meillä säästötili käyttöä varten, paitsi jos tulee joku yllättävä iso juttu. Jos ei ole rahaa tilillä silloin, kun  käydään kaupassa, maksetaan luottokortilla. 

Vierailija
35/53 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euro ":D"

Koko kuun käyttövarat olleet 140€ laskuineen päivineen. 

Vierailija
36/53 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttötilillä reipas 8500e

Rahastoissa reipas 15000e

7v. Lapsen tilillä noin 7200e

3v Lapsen tilillä noin 3400e

Luottoa käytettävissä 9870e kortilla. Yksi 130e osto tehty luoton puolella netissä.

Hyvin kai tuo pyyhkii.

Miehen tilistä en tiedä.

Vierailija
37/53 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttötilillä 1200e, 1000e on aina varalla, 200e palkasta jäljellä.

Muilla tileillä tai sijoitettuna n 80000e

m38

Vierailija
38/53 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajaa 2 500€ ja keskiviikkona tulee päivärahat.

Vierailija
39/53 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on seuraava palkkapäivä 15. helmikuuta ja kahdella eri tilillä on yhteensä vähän yli 10 000 euroa. Eiköhän tässä pärjää.

Vierailija
40/53 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei sitten lapsuusaikojen ole koskaan tili ollut niin tyhjillään, että siellä olisi ollut vain muutama sata euroa. Olen turvallisuushakuinen, ja haluan pitää käyttötilin reilusti plussalla, vaikka se ei taloudellisesti tuottavin vaihtoehto rahojen sijoittamiseksi olekaan. Tällä hetkellä tilillä on liikaakin, vuoden bruttopalkkaa vastaava summa. Tarkoitus olisi sijoittaa osa järkevämmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi