Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen ihminen jää Hoplopissa juomaan kahvia eikä kiipeä lapsensa mukana?

Vierailija
28.01.2018 |

Törkeää heitteillejättöä ja laiskuutta.

Kommentit (462)

Vierailija
401/462 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sittenhän aikuisen on ostettava oma lippu ja mahtavat muut lapset ihmetellä, kun aikuinen änkee lapsille tarkoitettuihin tiloihin ja vie tilaa. Jossain voi olla mukana, mutta tilannetajua pitää olla, kun siellä kiipeilykavereita löytyy kyllä.

Nyt niitä valoja päälle. Lue Hoplopin säännöt.

Vierailija
402/462 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukutaitoinen, joka osaa ottaa huomioon ikä-, pituus- ja painorajoitukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/462 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukutaitoinen, joka osaa ottaa huomioon ikä-, pituus- ja painorajoitukset.

Muistaakseni suurimmassa osassa meidän HopLopin vimpaimista oli ikärajana 99. Onhan se hyvä muistaessaan varmistaa, ettei ole sitä vanhempi.

Pomppulinnassa on 80 kg painoraja. Ei ole sekään paukkumassa meikäläisellä.

Vierailija
404/462 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsos kun on vaivautunut tekemään enemmän kuin yhden lapsen, ne riehuvat ihan keskenään. Vahdin kyllä telineiden alla, en jämähdä kahville tms.

Vierailija
405/462 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on ilmeisesti näitä ihmisiä, jotka kasvattamisen sijaan valvovat lapsiaan.

Sitten myöhemmin ihmettelevät, miksi täysi-ikäiset lapset eivät pärjää omillaan.

Vierailija
406/462 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehkä suorittaja ja nipottaja, mutta leikin ja kierrän lasteni kanssa HopLopissa. Siihen on monia syitä, mm. minusta se on hyvää liikuntaa, istun työni vuoksi koneen äärellä ihan tarpeeksi. Ihmisen aivoja aktivoi liikkua vaihtelevassa ympäristössä ja saan ilmaisen treenin.

Lisäksi vapaapäivinä haluan viettää aikaa lasteni kanssa, sitä ei ole koskaan liikaa. Lapset on 5 ja 7-vuotiaat ja pärjäisivät kyllä myös kahdestaan. Mutta kun HALUAN olla niiden kanssa ja ihana nähdä miten lapset nauttii siitä yhdessäolosta. Ei ne enää pitkään mua pyydä leikkimään.

Nykysin on ihme tyyli että kaikkea vaivannäköä  paheksutaan ja sitä että ei elä vain oman mukavuudenhalun ehdoilla.

Vierailija
407/462 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole pysynyt enää pitkään aikaan lapsen perässä kiipeilylabyrintissä Hoplopissa. Täyttää kohta 6. Trampalla hypin ja mäkiä lasken kyllä. Esim. Puuhaparkissa on helpompi mennä yhdessä.

Vierailija
408/462 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viitsimättä ponnistella kaikkia 20 sivua läpi ehdotan, että jos kerran ollaan lapsille vasiten rakennetussa leikkihelvetissä, miksi ihmeessä vanhemman pitäisi riekkua siellä viihdytysupseerina? 

En ole viihdytysupseerina, vaan ilmaisen voimistelukerran rienaavana aikuisena! Menkää te jonnnekin elixiaan 120 e/kk, jos ei kiinnosta!

Vierailija
409/462 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka on vienyt lapsen hoploppiin juurikin saadakseen rauhassa lukea kirjaa/juoda kahvia/tehdä rästityöt. Ihan parasta, sillä se on sellainen harvinainen paikka, jossa lapsi viihtyy itsekseenkin tyytyväisenä ja käy välillä vaan ilmoittautumassa, että kaikki hyvin.

Vierailija
410/462 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

HopLoppi on tehty kestämään myös aikuiset, joten on jännä jos osaa porukasta oikeasti närästää lastensa kanssa leikkivät vanhemmat. Itse menen muksun perässä (3v). Minulle se on hauskaa ja helppoa kun satun olemaan aika tappi. Kun lapselle tulee ikää ja jos haluaa mennä yksin, niin sitten voisin ihan hyvin jäädä sumpille ja ottaa vaikka hyvän kirjan mukaan. Jokainen touhutkoon oman elämäntilanteen ja lapsen kehityksen ehdoilla.

Vierailija
411/462 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen lapsen (6v.) kanssa kaksin siellä, niin sitten kiipeilen. Jos lapsella on kaveri, istun tyytyväisenä odottelemassa. Liikunnasta tykkään, mutta jopa tällaisena lyhyehkönä aikuisena se jatkuva kumartelu rasittaa.

Vierailija
412/462 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hop lop on ainoa paikka missä yh voi hetken istahtaa ja juoda kahvin rauhassa. Ne jotka siellä riekkuu lasten kanssa ei ehkä muuten ole koko ajan yksin lasten kanssa. Pienet lapset haluaa ja tarvitsee koko ajan aikuisen huomiota paitsi hop lopissa ja silloin kyllä istun kahvin ja omien ajatusten kanssa erittäin helpottuneena ja hyvällä omallatunnolls.

Vierailija
413/462 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minusta on hauskaa mennä ja kiipeillä lasten kanssa. Lapsetkin nauraa kikattavat vedet silmissä, kun äiti ei pysy perässä ja on ihan hiestä märkä ja naama punaisena :D siellä ylhäällä oikeasti tulee kuuma, kun yrität pysyä kolmen vikkelän ja ketterän lapsen perässä ja ylittää niitä esteitä :D

Vierailija
414/462 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hop lop on ainoa paikka missä yh voi hetken istahtaa ja juoda kahvin rauhassa. Ne jotka siellä riekkuu lasten kanssa ei ehkä muuten ole koko ajan yksin lasten kanssa. Pienet lapset haluaa ja tarvitsee koko ajan aikuisen huomiota paitsi hop lopissa ja silloin kyllä istun kahvin ja omien ajatusten kanssa erittäin helpottuneena ja hyvällä omallatunnolls.

Olen itse kolmen lapsen yh, mutta minusta on hauskaa kiipeillä lasten kanssa. Toisaalta nuorimmainen on sen verran pieni, että en uskalla jättää isompien sisarusten seuraan ilman valvontaa. Lapsetkin tykkäävät kun ryömin perässä hikipäässä :D

Mutta ymmärrän hyvin tilanteesi, jos nuorimmainen olisi vähän vanhempi, voisi olla että itsekkin voisin leikkien välissä piipahtaa kahvitauolla :)

Vierailija
415/462 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman lapsen kanssa kierretään mukana. Ei osaa itse välttämättä pois labyrintista, ja kaipaa aikuisen rohkaisua välillä. Nyt voi olla että pian jo pärjää itsekin.

En ole itse mikään huippu-urheilija, mutta ei se nyt ylivoimaista ole labyrintissä kiertämonen. Kyllä pitää olla huono kunto ja ylipainoa paljon, jos ei jaksa perässä mennä.

Toisekseen, ärsyttävää on kun törmää näihin ilman valvontaa oleviin leikki-ikäisiin, joille ei ole kerrottu sääntöjä/eivät niistä piittaa. En tykkäisi komentaa muiden lapsia, mutta pakko on, kun omalta lapselta menee into leikkimiseen kun etuillaan/tönitään/ängetään yhtä aikaa samaan liukumäkeen laskemaan.

Vierailija
416/462 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali kirjoitti:

Sellainen, joka on vienyt lapsen hoploppiin juurikin saadakseen rauhassa lukea kirjaa/juoda kahvia/tehdä rästityöt. Ihan parasta, sillä se on sellainen harvinainen paikka, jossa lapsi viihtyy itsekseenkin tyytyväisenä ja käy välillä vaan ilmoittautumassa, että kaikki hyvin.

Onko kahviot nykyään äänieristetty? Teinin ollessa pieni oli Hoplopissa sellainen mökämelu, että rauha oli kaukana...

Vierailija
417/462 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka haluaa juoda kahvia rauhassa :) kuten minä.

Vierailija
418/462 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka luottaa lapseen.

Vierailija
419/462 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiin kerran Tanskassa vastaavassa paikassa lasten kanssa ja ainoat vanhemmat jotka kiipeili/leikki..muut istui juurikin pöydissä ja joivat olutta😃

Vierailija
420/462 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Flunssainen.

No kipeä vanhempi jää toivon mukaan kotiin eikä lähde tartuttamaan muita julkisiin tiloihin kuten Hoplopiin tai kauppakeskuksiin.