Toiset naiset/Avioliiton rikkojat
Kommentit (190)
Vierailija kirjoitti:
Kuitenkin elät sellaisen kanssa (pettäjän)? Ja vielä uskottelet itsellesi, että se nainen nyt vaan pahana ihmisenä vietteli sun miespoloisen ja nyt miehesi vihaa tuota naista yli kaiken. Ihan järkyttävää paskaa 😂
Hei kuka sanoi että elän sen miehen kanssa enää?
Mies vihaa naista koska nainen pilasi hänen elämänsä tärkeimmän suhteen tulemalla väliin. Joku voi sanoa että kuinka siihen väliin toinen mahtuisi. Kyllä siihen mahtuu paljon ihailua, ihastelua ja uutuudenviehätystä, sitä kun toinen kehuu pieniä asioita joita vaimo ei viimeiseen 15 vuoteen ole muistanut kehua.
Jokaisen parisuhteen väliin mahtuu ihailua. On eri asia olla niin röyhkeä että käy fyysisesti käsiksi.
(he eivät maanneet, mutta naisen aikeet olivat tarpeeksi selvät)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, mutta naurahdin tälle. Ai että kavereiden luottamus hajoaa ja kaikki ovat oikein tyrmistyneitä :D Elätkö sinä omaa, vai muiden elämää? Jos joku tyrmistyy toisten ihmisten parisuhteista, niin sellaisen kannattaa kyllä harkita terapiaa.
Kyllä ihmiset ovat naiiveja. Joskus rakkaus loppuu ja vaihdetaan toiseen. Sen voi hoitaa myös niin kunnioittavasti ex-puolisoa kohtaan, kun tilanteessa suinkin mahdollista on.
Ja silloin kun ei hoideta..niin KAVERIPIIRI JAKAUTUU..
En pysty olemaan tekemisissä miehen kanssa joka jätti ja petti ystäväni 30 vupoden avioliiton jälkeen.
Miehellä on nyt uusi nainen ja muutama sukulainen ystäväpiirinään
Mitäpä sellaisilla "ystävillä" tekee, jotka häviävät eron tullen? Ei mitään. Todelliset ystävät kyllä ymmärtävät, mitä kaikkea elämä voi tuoda eteen. Tuskinpa sinä mikään ystäväsi miehen ylin ystävä muutenkaan olit, puhumattakaan että tietäisit onko tuolla miehellä nykyisin ystäviä vai ei. Ei luoja.
mieheni on hänen facebook kaverinsa...jostain syystä uusista päivityksistä ei enää tykkää kuin uusi nainen ja tämän ystävättäret..milläs hyvä jumala sen selität
Vierailija kirjoitti:
Olin kerran myös toinen nainen, sitten kun ukkomies jäi kiinni, lyöttäyty yhteen eukkonsa kanssa ja sättivät ja haukkuivat minua!! Aivan uskomaton juttu, ukkomies kävi luonani n. 4 vuoden ajan sekstaamassa, maksoi myös laiva risteilyt ,hotelli yöt jne. valitti miten vaikeeta on kotona ja eukko pihtaa yms. ja minua vannoi rakastavansa. Täyttä paskaa oli ja minä hullu uskoin miehen puheet! Ja tämä eukko soitti ja naureskeli mulle yhdessä tämän äijänsä kanssa että minä olin vain hetken hurma ja he ovat onnellisia jne ja että kaikki oli minun syytäni. Eli näin näissä tapauksissa melkein aina käy. Toinen nainen on yksin syyllinen siihen että nämä eukkojen rakkaat luuseri äijät ei osaa pitää munaa housuissaan! En ymmärrä tälläisia liittoja, en sitten alkuunkaan.
38 vuoden elämänkokemuksella ja suunnattoman määrän eroja ja sivusuhteita nähneenä, näin ei ole kyllä käynyt koskaan. Eli puhu vain omasta puolestasi. Taidat muutenkin olla melkoinen wt.
Juu, on ne ihmeen helposti vietävissä nämä joidenkin eukkojen ukkokullat :D Naurattaa oikein miten joku nainen muka viettelee ja saa "ansaan" ukkomiehen. Hei haloo, elämmä 2000 lukua, eiköhän jokainen osaa itse tehdä valinnan meneekö tälläiseen mukaan vai kunnioittaako sen verran omaa vihittyä vaimoaan että osaa pitää munansa housuissaan! Itse en voisi jatkaa missään nimessä tälläisen petturi äijän kanssa, hyi hitto, en sitten millään, oli lapsia tai ei. Kyllä ukko lentäis kuin leppäkeihäs mun elämästä!!!
Leikitään että olet minun ja mieheni "ystävä"
Mieheni käy vähän vieraissa 30vuoden liiton jälkeen ja lähtee uuden naisen matkaan.
Kumman ystävä olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuitenkin elät sellaisen kanssa (pettäjän)? Ja vielä uskottelet itsellesi, että se nainen nyt vaan pahana ihmisenä vietteli sun miespoloisen ja nyt miehesi vihaa tuota naista yli kaiken. Ihan järkyttävää paskaa 😂
Mies vihaa naista koska nainen pilasi hänen elämänsä tärkeimmän suhteen tulemalla väliin. Joku voi sanoa että kuinka siihen väliin toinen mahtuisi. Kyllä siihen mahtuu paljon ihailua, ihastelua ja uutuudenviehätystä, sitä kun toinen kehuu pieniä asioita joita vaimo ei viimeiseen 15 vuoteen ole muistanut kehua.
Jokaisen parisuhteen väliin mahtuu ihailua. On eri asia olla niin röyhkeä että käy fyysisesti käsiksi.
Ja taas. Kyllä siellä on peitto heilunut. Yksikään mies ei kieltäydy, jos tilaisuus koittaa. Ne, joiden moraaliin toisen paneskelu ei sovi, eivät edes lähde sivusuhteeseen.
Jokainen vastaa omista teoistaan, joten kyllä se ukkomies rikkoo sen avioliitoon eikä toinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Juu, on ne ihmeen helposti vietävissä nämä joidenkin eukkojen ukkokullat :D Naurattaa oikein miten joku nainen muka viettelee ja saa "ansaan" ukkomiehen. Hei haloo, elämmä 2000 lukua, eiköhän jokainen osaa itse tehdä valinnan meneekö tälläiseen mukaan vai kunnioittaako sen verran omaa vihittyä vaimoaan että osaa pitää munansa housuissaan! Itse en voisi jatkaa missään nimessä tälläisen petturi äijän kanssa, hyi hitto, en sitten millään, oli lapsia tai ei. Kyllä ukko lentäis kuin leppäkeihäs mun elämästä!!!
Jos viittaat viestiin #96,
kyllä nainen myönsi rakentaneensa tilanteet työn ohessa tapaamiseen ja ottaneensa uhrin roolia jotta saisi mieheltä lohdutusta (kun ei kotoaan saanut).
Molemmat sanoivat että mies "piti munan housuissaan" (eri asia uskonko sitä - minun kannaltani pettäminen tapahtui jo siinä että halailusta ja muusta lähentymisestä ei kerrottu).
Lensikö mies? Lensi ja helvetin kovaa eikä ole vieläkään toipunut. Nainen samassa työpaikassa ja mies ei halua palata sinne joten oli ensin sairaslomalla ja vaihtoi sitten työtä. (varmaan maailmankaikkeuden ensimmäinen kerta kun mies vaihtaa työpaikkaa eikä niin että naiselle hankitaan potkut?)
On hassua kun mies rikkoo avioliiton ja perheen uutuuden viehätyksen ja seksin takia ja samalla tämä uusi nainen luulee, että on saanut jonkin oikein ihanan miehen itselleen. Kertoo nimittäin aika paljon miehestä :D kyllä se mies kyllästyy nimittäin vielä sinuunkin ja uudet alapäät alkaa kiinnostaa. Säälin noita naisia ja huvittavinta on se, että he kuvittelevat olevansa niin merkityksellisiä miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni käy vähän vieraissa 30vuoden liiton jälkeen ja lähtee uuden naisen matkaan.
Kumman ystävä olet?
Ihan normaalia, että eron tullen ystäviä katoaa tai he ottavat puolia. Niin kävi minullekin, vaikkei eroon liittynyt kolmatta osapuolta. Ja vastauksena kysymykseesi, olisin luultavasti alunperin joko tuntenut toisen pariskunnasta kauemmin tai jompi kumpi olisi mulle parempi ystävä, joten luonnollisesti eron jälkeen olisin varmaan sen osapuolen kanssa enemmän tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos viittaat viestiin #96,
kyllä nainen myönsi rakentaneensa tilanteet työn ohessa tapaamiseen ja ottaneensa uhrin roolia jotta saisi mieheltä lohdutusta (kun ei kotoaan saanut).
Molemmat sanoivat että mies "piti munan housuissaan" (eri asia uskonko sitä - minun kannaltani pettäminen tapahtui jo siinä että halailusta ja muusta lähentymisestä ei kerrottu).
Lensikö mies? Lensi ja helvetin kovaa eikä ole vieläkään toipunut. Nainen samassa työpaikassa ja mies ei halua palata sinne joten oli ensin sairaslomalla ja vaihtoi sitten työtä. (varmaan maailmankaikkeuden ensimmäinen kerta kun mies vaihtaa työpaikkaa eikä niin että naiselle hankitaan potkut?)
Tyhmähän sä tässä tarinassa olet, jos olet miehesi pihalle pistänyt vaikka uskot ja tiedät ettei mitään ole edes tapahtunut. Olikohan teillä kuitenkaan kovin auvoinen liitto?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja taas. Kyllä siellä on peitto heilunut. Yksikään mies ei kieltäydy, jos tilaisuus koittaa. Ne, joiden moraaliin toisen paneskelu ei sovi, eivät edes lähde sivusuhteeseen.
#96 vastaa,
Mies sanoi että nainen ei vedonnut häneen seksuaalisesti. En käyttänyt aikaa sen miettimiseen estikö pelko erektiota vai oliko nainen hänen silmissään yhtä mitäänsanomaton kuin minunkin. Ei ole minun huoleni. Nainen omin sanoin sanoi että olisi halunnut enemmän.
Vierailija kirjoitti:
On hassua kun mies rikkoo avioliiton ja perheen uutuuden viehätyksen ja seksin takia ja samalla tämä uusi nainen luulee, että on saanut jonkin oikein ihanan miehen itselleen. Kertoo nimittäin aika paljon miehestä :D kyllä se mies kyllästyy nimittäin vielä sinuunkin ja uudet alapäät alkaa kiinnostaa. Säälin noita naisia ja huvittavinta on se, että he kuvittelevat olevansa niin merkityksellisiä miehelle.
Tää on musta jännä yleistys. Eivät kaikki naiset(kaan) halua miehestä muuta kuin seksiä. Mulla esim. on aviomies niitä muita juttuja varten. Rakastaja (josta mies tietää) on naimisissa, minulle se on se ja sama, hänen ongelmansa. En ole kiinnostunut muusta, enkä yhden yön jutuista.
Vierailija kirjoitti:
Minä käytän ukkomiehiä vain seksisuhteisiin. Yhdelläkin miehellä oli ihan älyttömän paksu kalu ja osasi kaikenlaiset temput. Aivan huippu sängyssä. Siinä tuli kokeiltua myös sitomis- ja ruoskaleikit. Hänen vaimonsa oli liian estynyt tuollaisiin leikkeihin ja lisäksi häpeili vartaloaan ja liikakilojaan.
Niitä naisia en ymmärrä, jotka ihan avoimesti vielä myöntävät, että haluavat vaan seksiä ukkomiehen kanssa. Rakastumisen ymmärrän, sille kun ei paljon voi tehdä eikä estää ja luonnollista on sitten toivoa miehestä kumppania.
Jaa a, itse en koskaan missään tilanteessa alpittaisi. Itään ukkomiehen kanssa, on täysin vastoin omaa moraaliani.
Kyllä mua hävettäisi ja tuntisin asiasta pistoksia aika pitkään. Jos siis olisin erehtynyt nusasemaan tietoisesti jonkun etenkin perheellisen ihmisen kanssa. En ehkä kokisi, että olisin varsinainen perheenrikkoja yhden illan jälkeen, mutta en ihan puhtoinenkaan. Salasuhde olisi jo sellainen, että kokisin itseni todella alhaiseksi. En voisi katsoa tyytyväisenä, kun jonkun liitto murenee minun tapaillessa varattua miestä. En kyllä voisi edes kiihottua tuollaisesta miehestä, että aika mahdoton ajatellakaan tuollaista tilannetta.. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumman ystävä olet?Ihan normaalia, että eron tullen ystäviä katoaa tai he ottavat puolia. Niin kävi minullekin, vaikkei eroon liittynyt kolmatta osapuolta. Ja vastauksena kysymykseesi, olisin luultavasti alunperin joko tuntenut toisen pariskunnasta kauemmin tai jompi kumpi olisi mulle parempi ystävä, joten luonnollisesti eron jälkeen olisin varmaan sen osapuolen kanssa enemmän tekemisissä.
KUULES NYT IDIOOTTI ET PETTÄNYT VAIMOASI..niin et voi tietää miten pettureita kohdellaan
Kyllä mä ajattelen, että toisena naisena olisin myös vastuussa siitä, millaisia seurauksia suhteestani muille seuraa. Päävastuu olisi tietenkin miehen, mutta en halua olla osallisena missään, mikä loukkaa muita ihmisiä. Olisin tavallaan mahdollistaja ja omalla toiminnallani auttaisin miestä loukkaamaan muita.
Ihan sekin jo hävettäisi, jos ihastuisin niin selkärangattomaan mieheen, joka ei osaa pistää entistä suhdetta poikki ennen kuin alkaa seuraavaan.
Kukaan ei ole vapaa toimimaan ja elämään miten vain. Vapaus on illuusio, josta niin tiukasti haluamme pitää kiinni ja oikeuttaa sillä oman tekemisen ja osallistumisen. Totuus on, että omia tekoja ja mukana oloa, tulisi aina pohtia vähän kauempaa kuin juuri siitä omasta vinkkelistä ja omasta hyvästä olosta käsin. Minä ajattelen pettämisen olevan väärin. Siksi en halua olla siinä missään muodossa osallisena, koska toimisin omantunnon vastaisesti.
Olin kerran myös toinen nainen, sitten kun ukkomies jäi kiinni, lyöttäyty yhteen eukkonsa kanssa ja sättivät ja haukkuivat minua!! Aivan uskomaton juttu, ukkomies kävi luonani n. 4 vuoden ajan sekstaamassa, maksoi myös laiva risteilyt ,hotelli yöt jne. valitti miten vaikeeta on kotona ja eukko pihtaa yms. ja minua vannoi rakastavansa. Täyttä paskaa oli ja minä hullu uskoin miehen puheet! Ja tämä eukko soitti ja naureskeli mulle yhdessä tämän äijänsä kanssa että minä olin vain hetken hurma ja he ovat onnellisia jne ja että kaikki oli minun syytäni. Eli näin näissä tapauksissa melkein aina käy. Toinen nainen on yksin syyllinen siihen että nämä eukkojen rakkaat luuseri äijät ei osaa pitää munaa housuissaan! En ymmärrä tälläisia liittoja, en sitten alkuunkaan.