Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toiset naiset/Avioliiton rikkojat

Vierailija
28.01.2018 |

Eikö teitä yhtään hävetä?

Kommentit (190)

Vierailija
141/190 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua kyllä hävettää edelleen, että olin lyhyen hetken toinen nainen ennenkuin miehen entinen avoliitto päättyi. Tietysti vastuu on miehen, minä en ole uskollisuutta hänen exälleen luvannut enkä ole hänen luottamustaan pettänyt. Mutta kyllä minusta toisen ihmisen satuttamiseen osallistuminen tuntuu moraaliltaan ja empatiltaan normaalista ihmisestä pahalta.

Itselläni oli sama tilanne, mutta en kyllä tunne häpeää. Oli alusta asti selvää että aiotaan miehen kanssa viettää loppuelämä yhdessä kunhan hän saa päätettyä suhteensa. Ei siinä ollut vaihtoehtoja. Tietenkin olen todella pahoillani hänen tuolloisen avovaimonsa puolesta. Hän varmasti rakasti miestä kovin. Fakta on vain se ettei mies rakastanut häntä koko sydämestään eikä minulla ollut sen asian kanssa mitään tekemistä. Jos olisi rakastanut, ei mies olisi rakastunut minuun.

Oletko miehen tosi rakkaus?

Mikä se vaimo on joka oli miehen kanssa 30 vuotta ja palkkioksi jätettiin?

Mies vielä sanoi ,että vikaa ei vaimossa ollut.

Ei ollut vaimo vaan avovaimo ja suhdetta oli takana pari vuotta heillä. Se hänen herttainen aiempi vaimonsa petti ja jätti 15 aviovuoden jälkeen. Kiva ennakkoasenne sinulla.

Ja kyllä, olen varmasti miehen tosirakkaus.

Vierailija
142/190 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat pettävät; sekä uusi nainen, että mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/190 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin uusi nuori lapseton nainen ei ymmärrå mitä saa toiminnallaan aikaan

Vierailija
144/190 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran elämänkokemusta takana ja tullut nähtyä näitä sivusta erittäinkin läheltä, että ne miehet ja naiset, jotka ovat suhteissaan pettäneet ja sen myötä eronneet ovat jokaikinen jatkaneet samaa kaavaa myös seuraavissa suhteissaan. Eli niin ovat suhteet alkaneet, kuin ovat loppuneetkin. Eli ei petoksella mitään hyvää miestä eikä naista saa. Ihmissaastaa.

Kuten sanottu, suoraselkäinen eroaa ensin ja etsii vasta sen jälkeen uutta. Piste.

Vierailija
145/190 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen nainen on niin last season. Minä olenkin kolmas nainen.

Vierailija
146/190 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Sivusuhteet ovat vain seksiä ja hauskanpitoa varten."Hmm.....Miks vaimon kans ei voi harrastaa seksiä ja pitää hauskaa? Mikä estää?

Voi ja pitää. Mutta se ei kaikille riitä. Esimerkiksi mun rakastajalla on ihan hyvä ja toimiva suhde vaimonsa kanssa, mutta se haluaa myös minut kaveriksi ja seksiin.

Myös mulla on hyvä suhde aviomiehen kanssa, ja rakastaja.

Tätä se sitten on, kun sarjamonogamia on normi.

Ihan tosissasiko syytät nyt normeja omasta käytöksestäsi?

Yleisellä tasolla, jos moniavioisuus, polyamoria, avoimet suhteet jne. olisivat yleisesti hyväksyttyjä, ei olisi salattuja sivusuhteita. Oma käytökseni on oma käytökseni joka tapauksessa.

Vaikka avoimet suhteet olisivat hyväksyttyjä, on aina osa ihmisistä jotka nimenomaan haluavat PETTÄÄ. Se jännitys syntyy salailusta. Ei siksi salailla, että naapuri saisi tietää että onkin kaksi suhdetta, vaan siksi että oma kumppani ei varmasti saisi tietää. Osa myös tietää, että kumppani ei hyväksyisi, eikä ole valmis menettämään kunnioitusta hänen silmissään.

Jos on monisuhteessa, on kumppanilla oikeus tietää siitä että tämä ei ole vain parisuhde. Se ei ole avointa seksuaalikäyttäytymistä että jättää kertomatta, se ei ole uudenlaista rohkeaa itsensätoteuttamista - se on petos.

Vierailija
147/190 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex lähti nuoren tytön mukaan joka levitti reitensä ja kiinteät tissinsä miehen eteen. Siinä ei paljoa painanut miehen perhe ja lapset. Se oli menoa harmaahapsiselle papparaiselle.

Mitäs arvelette kuinka kauan kestää?

Vierailija
148/190 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mielenkiintoista tietää, moniko toisista naisista on itse tullut petetyksi ja ajattelee että hänellä on nyt oikeus vuorostaan olla siinä kakkosen roolissa?

Ajattelisin, että jos on itsetunto tyrmätty niin toisena naisena voi olla helposti kun voi sanoa itselleen että eihän tämä "oikea suhde" muutenkaan ole joten loppuu kun loppuu. Ei tarvitse sitoutua itsekään.

Vierailija
149/190 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua, miksi toinen nainen on aina se, joka saa vihat päälleen, eikä se pettävä mies?

Kaverini oli melkein vuoden "se ilkeä, avioliiton rikkova toinen nainen", ennen kuin törmäsi mieheen ja tämän vaimoon marketissa. Kaverini luuli oikeasti olevansa ainoa. Oli uskonut miehen reissutyöpuheet jne. Siinä rytäkässä meni kahden naisen sydämet rikki. Kaverini havahtui itse vasta myöhemmin siihen, että vaimo oli yrittänyt raapia häneltä silmät päästä sen sijaan, että olisi kuohinut miehensä.

Tiedän kyllä, että maailmassa on tietoisia ja tyytyväisiä toisia naisia, mutta on myös noita joita huijataan.

Jos minä saisin mieheni kiinni tuollaisesta, se, jonka laittaisin kärsimään, olisi mieheni. Ei se nainen, vaikka hän olisikin tietoinen olemassaolostani.

Olin lähellä itse joutua aikoinaan toiseksi naiseksi, mutta huomasin miehen vihkisormuksen jättäneen rusketusraidan. Jos olisi ollut kevät, eikä elokuu, olisin ollut vedätettävissä. Mies itse oli "eronnut matkatyöläinen".

Vierailija
150/190 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mitä nämä naiset näkee myöskään vanhoissa papoissa joilla lapset ja lapsenlapset.

Vierailija
151/190 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa täällä naisilla alhainen moraali.

Kun puhutaan yleistämisestä täällä yleistetään sen pettäjä miehen kotona olevaa seksittömyyttä ja halutonta/tylsää vaimoa. Niin mies sanoi sulle näin. Oletteko käyneet siellä kotona katsomassa mikä on asian todellinen laita? Uskotte sokeasti kaiken sen sonnan mitä pettäjä mies teille suoltaa ja koette olevanne jotenkin erityisiä.

Miehet pettää vaikka kotona saisi joka päivä ja elämä olisi hattaraa ja vaahtokarkkia. Mutta tokihan se saa tuntemaan itsensä paremmaksi ja erityiseksi kun kuvittelet pelastavasi miehen tylsältä arjeslta ja vaimosta.

Monelle sillä ei ole mitään väliä, mitä miehellä on kotona. Pitää olla todella hölmö ”hoitaja”tyyppi, jos jaksaa kuunnella ja uskoo höpinät paskasta vaimosta ja rasittavalta perheestä. Nuo ovat isoin turn off mitä voi kuvitella.

Pääasia on yhdessä vietetyt viikonloppureissut, hyvä seksi ja hauska seura.

Vierailija
152/190 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs toinen nainen se on, joka menee vaimon edelle ja riskeerataan ydinperhe? Ei se mikään kakkonen ainakaan ole. Vastustamaton ainakin. Joskus jopa niin rakastettu, että otetaan se avioero.

Ja avioliiton purkaa aviopari, ei sitä kukaan toinen nainen tule ja riko.

Vierailija
153/190 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on varatun häpeä, ei sen toisen naisen. Miehelle kuuluu häpeä, hän on itse valinnut olla uskoton.

Jos toinen nainen / mies tietää seksikumppaninsa olevan varattu on se myös hänen häpeänsä. Moraalittomia ihmisiä myös nämä toiset naiset ja miehet.

Vierailija
154/190 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukahan sen avioliiton rikkoo, jos puoliso ei kotona saa sitä mitä kaipaa?

Alkaa niin kyllästyttää tämä päästään kipeän arvokonservatismi, joka perustuu muinaisjuutalaisuuden dogmeihin.

Vierailija
155/190 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mua nolottaisi pienellä kylällä olla se vosu jonka vuoksi mies jättää pitkän avioliittonsa.

Ennemmin taivas repeää kuin hxxxa häpeää. Meidän perheen rikkoi varsinainen haaskalintu ja kyllä pidin huolta siitä että koko pikkukylä tietää mitä tapahtui. Jatkoa vaan seuraa kun ottaa yhteen lasten kanssa. Joutuu jakamaan meidän teinien kanssa taloa aina välillä ja nalkuttaa niille kaikesta joka viikonloppu kun ovat siellä. Varmaan yrittää niistäkin päästä eroon.

Kaltaisesi naiset saa tuntemaan kollektiivista häpeää puolestanne. Ei voi sitä kultapoikaa syyttää mistään, eihän? Naista vaan h**ritellaan ja ollaan sitten niin hyveellistä, niin hyveellistä. Ukko se siinä on se pettäjä. Tämä nainen ei ole sinulle mitään luvannut, eikä sinua näin ollen pettänyt. 

Typerähän se uusi nainen toki on kun otti pettäjäukon, koska ei tiikeri juovistaan pääse ja uusii temppunsa jälleen. 

Vierailija
156/190 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta siinä kyllä aika pahasti pettää itseään jos varatun kanssa ryhtyy johonkin. Ei ole lähtökohtaisesti kovin rehellistä ja huomioonottavaa ajattelua.

Vierailija
157/190 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lukenut ketjua mutta ei hävetä, koska itse olen vastuussa vain omista lupauksistani.

Vierailija
158/190 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hävetä tippaakaan. Ajattelin aiemmin aina, että en koskaan alkaisi varatun miehen kanssa suhteeseen. Sitten elämä toi eteeni Sen Oikean. Mies tekee itse ratkaisunsa liittonsa suhteen ja kunnioitan jokaista vaihtoehtoa, mihinkään en ole painostanut enkä painosta. Hyvään suhteeseen ei mahdu kolmatta.

Toivottavasti "se oikea" pettää sinua niin saat tietää, miltä moinen tuntuu.

Vierailija
159/190 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hävetä, kukaan ei tiedä. En ole rikkomassa avioliittoa, enkä ottaisi miestä omakseni vaikka hän jättäisikin vaimonsa. En halua häntä parisuhteeseen, pelkkään kaveruuteen ja seksiin vain. Näin on ollut jo monta vuotta, ja tulee jatkumaan hamaan ikuisuuteen.

Säälittävä seksihullu.

Vierailija
160/190 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulisi että sinua hävettää, kun et riitä miehellesi, vaan hänen pitää etsiä läheisyyttä ja seksiä muualta.

Pettäminen on aina pettäjän syytä. Toivon kaikkea p**kaa elämääsi, kaltaisesi ihmiset eivät muuta ansaitse. ohis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi