Toiset naiset/Avioliiton rikkojat
Kommentit (190)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me olemme molemmat varattuja mutta ilman toisiamme ei kummankaan avioliitto olisi enää hengissä.
Kummankin avioliitosta puuttuu läheisyys ja seksi, muuten suhteet on todella hyvä ja yhdessäoloakin jo n 25v. Puolisomme hermostuvat siitä jos "vonkaamme" (siis yritämme halata ihan viattomasti, joskus ehdotamme seksiä, suukottelua, silittelyä tms) ja sitten molemmilla puolisoilla on paha mieli.
Olemme tunteneet toisemme kauemmin kuin avioliitot on olleet olemassa, olemme rakkaita ystäviä toisillemme ja meillä on jumalaista seksiä harvakseltaan. Toisen kosketus on kuin taivas, sellaista mitä ei koskaan ole ollut kotona. Käymme myös kahvilla ja kävelyllä ja aina halaamme niin että selviämme taas viikon pari kotosalla.
Monta kertaa olemme miettineet että meidän pitäisi vaihtaa puolisoita - urakeskeiset seksittömät puolisomme olisivat todella upea pari keskenään ja me taas - match in heaven. Mutta näillä mennään ainakin kunnes kuopukset on aikuisia. Emme koe pettävämme koska tämä ei ole kotoa pois, puolisomme saavat kaiken mitä haluavat ja ansaitsevat.
Kuvitteletteko olevanne jotain ylijumalia tai -ihmisiä, kun se on teidän oikeutenne päättää, mitä toiset ansaitsevat? Toivon kaltaistenne p**kiaisten elämään pelkkää surua ja tuskaa.
Erittäin katkeraa! Mutta ymmärrä hyvä ihminen, että sinä sen oman puolisosi valitsit ja jos teidän liittonne on hyvä ja voisit luottaa puolisoosi, se on riippuvainen vain teistä kahdesta. Et voi vartioida kaikkia maailman naisia, jotta pysyvät kaukana miehestäsi. Valitse seuraavaksi LUOTETTAVA puoliso.
Mulla oli muuten 11 vuotta luotettava puoliso. Sitten se petti. Missä kohtaa mun olis pitänyt tajuta seutustellessani, että tää kundi ei oo luotettava?
Ihan vihoviimeistä paskaa on kenenkään tulla lällättelemään puolison valinnasta. Mitäs lähdit pettäjämiehen mukaan. Ihan itse kerjäsit kun huolit pettäjämiehen ja muuta diipadaapata. Onneks en koskaan ajatellut noin toisten ihmisten suruista aikana jolloin mua ei ollut vielä petetty.
Ihminen kuin ihminen valehtelee. Jokaikinen on vieläpä hyvä siinä: hyvää oli ruoka, kiitos (vaikkei ollut), hyvähän siitä kampauksesta tuli, turhaan suret. Et sinä lihava ole! Kulta mulla meneekin tänään töissä vähän pitempään koska...
Tajuut varmaan pointin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sivusuhteet ovat vain seksiä ja hauskanpitoa varten."Hmm.....Miks vaimon kans ei voi harrastaa seksiä ja pitää hauskaa? Mikä estää?
Voi ja pitää. Mutta se ei kaikille riitä. Esimerkiksi mun rakastajalla on ihan hyvä ja toimiva suhde vaimonsa kanssa, mutta se haluaa myös minut kaveriksi ja seksiin.
Myös mulla on hyvä suhde aviomiehen kanssa, ja rakastaja.
Tätä se sitten on, kun sarjamonogamia on normi.Ihan tosissasiko syytät nyt normeja omasta käytöksestäsi?
Yleisellä tasolla, jos moniavioisuus, polyamoria, avoimet suhteet jne. olisivat yleisesti hyväksyttyjä, ei olisi salattuja sivusuhteita. Oma käytökseni on oma käytökseni joka tapauksessa.
Vaikka avoimet suhteet olisivat hyväksyttyjä, on aina osa ihmisistä jotka nimenomaan haluavat PETTÄÄ. Se jännitys syntyy salailusta. Ei siksi salailla, että naapuri saisi tietää että onkin kaksi suhdetta, vaan siksi että oma kumppani ei varmasti saisi tietää. Osa myös tietää, että kumppani ei hyväksyisi, eikä ole valmis menettämään kunnioitusta hänen silmissään.
Jos on monisuhteessa, on kumppanilla oikeus tietää siitä että tämä ei ole vain parisuhde. Se ei ole avointa seksuaalikäyttäytymistä että jättää kertomatta, se ei ole uudenlaista rohkeaa itsensätoteuttamista - se on petos.
Tämä just, täytyykö ne kiksit hommata niinkin tyhjänpäiväisellä kuin salailulla. Jos jännitystä kaipaat niin pure sähköjohtoa. Ehkä toi on vaniljamössö parien "seksisynti".Oo, olen nyt niin paha ja irstas kun harrastan seksiä salaa ja tämä kiihottavaa. Jos tarttee vähän toisenlaista kiksiä niin siirry bdsm puolelle. Alkaa tuntumaan tuollaiset kiimat pikkujutuilta.
Vierailija kirjoitti:
Se on varatun häpeä, ei sen toisen naisen. Miehelle kuuluu häpeä, hän on itse valinnut olla uskoton.
Miksi oletit ap:n puolison sukupuolen?
Eipä tulis mieleenkään lainata toisen miestä vaikka kuinka tykkäisin varatusta miehestä. Vielä vähemmän suostua seksiin ne miehen kanssa, joka höylää omaa puolisoakin. Yäk!
Kumpikohan meistä oli enemmän syyllinen? Mieskö, joka otti minuun yhteyttä muutaman kuukauden naimisissa olon jälkeen, vai minä, joka siihen tapaamiseen suostuin? Joka tapauksessa....hän erosi ja me olemme edelleen yhdessä. En nyt hirmuisen ylpeä tästä kaikesta sotkusta ollut jonka aiheutimme, mutta se on se rakkaus sellaista, ei voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Eipä tulis mieleenkään lainata toisen miestä vaikka kuinka tykkäisin varatusta miehestä. Vielä vähemmän suostua seksiin ne miehen kanssa, joka höylää omaa puolisoakin. Yäk!
Mikä on "ne mies"?
Vierailija kirjoitti:
Avioliitossa olija rikko liittonsa jos pettää ei toinen osapuoli. Jotkut täällä sanoo että eivät haluaisi olla se vosu mutta mieluummin minä sellainen olisin kuin vaimo jota petetään.
Sanoilla saivartelu ei poista vastuuta omista teoistaan tai tee tehtyä tekemättömäksi tai kauniimmaksi. Huonoa ja epärehellistä käytöstä. Empaattinen ihminen ei pystyisi.
Miksi te naiset edes lähdette tai suostutte ns. kolmanneksi pyöräksi? Mies joko eroaa vanhasta suhteestaan tai sitten ei eroa, ei ole olemassa mitään järkevää välimuotoa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi te naiset edes lähdette tai suostutte ns. kolmanneksi pyöräksi? Mies joko eroaa vanhasta suhteestaan tai sitten ei eroa, ei ole olemassa mitään järkevää välimuotoa.
Itse olin toinen nainen jonkin aikaa siitä syystä, että miehen lapset olivat liian pieniä ja kiinni isässään. Vaimo oli kontrolloiva ja ilkeä kiusaaja. Ja mistä muka tiedän millainen vaimo oli? No kun heidän eronsa jälkeen olen tutustunut nyt ex-vaimoon ja ymmärtänyt hyvin miksi mies lähti alunperin etsimään rakkautta ja läheisyyttä.
Olemme olleet yhdessä monta vuotta. Kumpikaan meistä ei ole pettäjätyyppiä. Olemme molemmat monesti poteneet syyllisyyttä. Vaikka miehen ex-vaimo oli hirveä, tunnen silti surua sen vuoksi, että ”aiheutin” eron. Oikeasti siis tiedän etten aiheuttanut. Mutta tunnen varmaan häpeää ja syyllisyyttä, ja haluaisin pyytää häneltä anteeksi..
Tuntuu että monesti naiset nauttivat sinkkuelämästä enemmän kuin miehet.
Ei tietenkään päde kaikkiin, mutta itselläni on tuntuma että useimmat miehet tarvitsevat/haluavat kotiinsa naisen, elämänkumppanin arkeen, mutta jos seksiasiat ei kohtaa, mies ei kuitenkaan halua sinkuksi vaan pitää tämän kodinhengettären, vaikka kiihkeä seksi pitää hakea muualta.
Sinkkuna viihtyvät naiset taas usein eivät miehistä muuta kaipaakaan kuin seksiä ja satunnaista seuraa..