Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perhe-elämä ei ole ihmisen elämää

Vierailija
28.01.2018 |

Räntäsateessa leikkipaikalla.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on leikkipaikka?

Niin, että mikä on leikkipaikka?

Esim rivitaloalueella tai kerrostalon pihassa oleva alue, jossa on hiekkalaatikko ja keinut, joskus myös kiipeilyteline. 

Vierailija
22/49 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tästä aiheesta jauhaminen ala jo kyllästyttään...

Onko se niin vaikea sisäistää että toiset nauttii toisenlaisesta elämästä ja toiset toisenlaisesta.

On vain aika törkeää sanoa, jos itse nauttii perhe-elämästä, että se ON ihanaa. Sanoisitte vaan, että minulle ja minun mielestäni ja toisten epäillessä ette sönköttäisi, että sen voi tietää vasta kun on lapsia.

Nimittäin se kuulostaa sille, että se on siis aina ihanaa, sitten kun niitä lapsia on.

Jos koitat vaikka mennä leikkimään äläkä seiso. Olet päättänyt että sulla on kurjaa-sinä ite eikä kukaan muu.

Mitä mennä leikkimään? Koitat? Mitä sä sepustat? Ja siis jos niitä lapsia yhtään ajattelee, niin ei siinä päätetä, että tää on paskaa, vaan se on. Jos ei tietenkään lasten hyvinvoinnilla ole väliä, niin voi elellä kuin ei välittäisi heistä. Sitten se onkin taas kivaa.

Siis sä välität lapsista murjottamalla. Erikoista.. Kai sen voi noinkin ottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se niin vaikea sisäistää että toiset nauttii toisenlaisesta elämästä ja toiset toisenlaisesta.

On vain aika törkeää sanoa, jos itse nauttii perhe-elämästä, että se ON ihanaa. Sanoisitte vaan, että minulle ja minun mielestäni ja toisten epäillessä ette sönköttäisi, että sen voi tietää vasta kun on lapsia.

Nimittäin se kuulostaa sille, että se on siis aina ihanaa, sitten kun niitä lapsia on.

Jos koitat vaikka mennä leikkimään äläkä seiso. Olet päättänyt että sulla on kurjaa-sinä ite eikä kukaan muu.

Voi minulla oli mukana kirja ja joskus käsityökin, muuten olisin pitkästynyt kuoliaaksi. Ei se ole lasten vika, jos sinulla on tylsää, aikuinen ihminen keksii itselleen virikkeitä. Imettäessänikin luin kirjaa, kyllä nautin. Nukuttaminen oli kivaa, luin joskus hiljaisella äänellä aivan vauvallekin kirjaani, tasainen äidin ääni vei uneen. Keksit kyllä, kunhan yrität etkä valita!

Vierailija
24/49 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on leikkipaikka?

Joihinkin puistoihin ja taloyhtiöiden pihoille on rakennettu lapsille leikkipaikka/leikkialue, siinä on leikkivälineitä kuten keinu, hiekkalaatikko ja liukumäki joissa lapset saavat leikkiä jos haluavat.

Ai jaa!! Mää aattelin että se on joku alue minne aikuiset menee murjottamaan ja näpräämään puhelinta.

Joo, no ei siellä kyllä aikuisille juuri muuta virikettä ole kuin penkki, sekin yleensä paskainen/jäinen/märkä... Joten ei kannata kovin pienten lasten kanssa edes mennä sinne, korkeintaan tosi hyvällä säällä niin että saa itse vähän aurinkoa, väriä naamaan ym. Isommat lapset käykööt siellä keskenään riehumassa.

No emmää tiä kannattaako semmosessa taloyhtiössä sitten olla. Kuulostaa hirmu tylsältä.

Vierailija
25/49 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan ei ole hyvä.

Aikoinaan pitkästyin hiekkalaatikolla seisoskelusta, mutta nyt antaisin mitä vain jos saisin olla poikani kanssa vaikka siellä räntäsateessa.  Nykyään hän  asuu ja  opiskelee maapallon toisella puolella - harvoin nähdään. Kova ikävä.

Vierailija
26/49 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on leikkipaikka?

Esim rivitaloalueella tai kerrostalon pihassa oleva alue, jossa on hiekkalaatikko ja keinut, joskus myös kiipeilyteline. 

No pistä puhelin taskuun ja mene kiipeilemään.

Vierailija
27/49 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko jollain nyt känkkäränkkä? Oisko nyt vähä pikkunen känkkisränkkis? Onko kenkä huonosti tai hanska mennyt huonosti vai oisko päikky aika? Soo Soo.

Vierailija
28/49 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaisellä säällä käydään lapsen kanssa uimhallissa tai sisäleikkipaikoissa. Tänään käytiin uimahallissa, syötiin samalla kotimatkalla ravintolassa. Nyt lapsi katselee elokuvaa ja minä kirjoitan gradua. Meillä on ihan kiva päivä yhdessä.

Onnea gradun kirjoittamiseen! Tsemppiä!

Vierailija
29/49 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kuka nyt on näin sanonut?

Vierailija
30/49 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koskaan ei ole hyvä.

Aikoinaan pitkästyin hiekkalaatikolla seisoskelusta, mutta nyt antaisin mitä vain jos saisin olla poikani kanssa vaikka siellä räntäsateessa.  Nykyään hän  asuu ja  opiskelee maapallon toisella puolella - harvoin nähdään. Kova ikävä.

Sama juttu, tosin on vähän lähempänä, mutta pari kertaa vuodessa nähdään. Ikävä on!

Vierailija
31/49 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkään en ymmärrä miksi sinne räntäsateeseen pitäisi mennä seisomaan jonnekkin randon leikkipaikalle jos ei halua.

Vierailija
32/49 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkään en ymmärrä miksi sinne räntäsateeseen pitäisi mennä seisomaan jonnekkin randon leikkipaikalle jos ei halua.

No miten muuten pääsisi räntäsateeseen oikein kunnolla murjottamaan ja säälimään itseään ihan perusteellisesti? - ei mitenkään!

Siitä täytyy ottaa ilo irti, oikein kunnolla nyt rypeä siinä omassa pään sisäisessä ripulikasassa. Jaksaa taas sitten kotona olla hapan.

Vierailija
33/49 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaisellä säällä käydään lapsen kanssa uimhallissa tai sisäleikkipaikoissa. Tänään käytiin uimahallissa, syötiin samalla kotimatkalla ravintolassa. Nyt lapsi katselee elokuvaa ja minä kirjoitan gradua. Meillä on ihan kiva päivä yhdessä.

Tällaisella säällä? Siis millaisella, onko koko Suomessa samanlainen sää tällä hetkellä? Täällä on ainakin ihan hyvä sää.

Vierailija
34/49 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaisella säällä? Siis millaisella, onko koko Suomessa samanlainen sää tällä hetkellä? Täällä on ainakin ihan hyvä sää.

Vinkki, lue ketjun ensimmäinen viesti, siitä kun oiken tarkkaan tavaa niin voi löytää vastauksen.

Vierailija
35/49 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan se ja sama mikä keli on, elämä kakaroiden kanssa EI OLE ihmisarvoista elämää. Se on alusta loppuun kituutusta ja kärsimystä, josta ainoastaan kuolema pelastaa. Paskaa elämää.

Vierailija
36/49 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisessa elämäntavassa on omat kurjat puolensa. Räntäsateessa ulkoilu ei tosiaan aina ole elämän tähtihetkiä, mutta hyvät puolet voittavat kirkkaasti sen, et joskus on ankeetakin. Mä en taas suurin surminkaan lähtisi baareja tai klubeja sinkkuna kiertämään. Jonkun mielestä äärimmäisen hauskaa ja jännittävää, minusta tylsää ja vaivaannuttavaa. Puhumattakaan siitä, että haluan nukkua öisin.

Vierailija
37/49 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koskaan ei ole hyvä.

Sama juttu, tosin on vähän lähempänä, mutta pari kertaa vuodessa nähdään. Ikävä on!

Pari kertaa vuodessa on liian harvoin nähdä omaa lasta.

Vierailija
38/49 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän olen aina tiedostanut ja siksi en lapsia ole hankkinut. Saan tehdä juuri mitä haluan ja milloin haluan kun ei ole riippana mitään parisuhdettakaan. 

Vierailija
39/49 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun perhe-elämä on kivaa. En tosin koskaan seiso räntäsateessa yhtään missään. Tänään kävimme kavereiden kanssa sisäleikkipuistossa. Me äidit joimme kahvia ja juttelimme. Lapset juoksivat 4h.

Kotimatkalla haimme aasialaista ruokaa. Kohta menemme saunaan. Lapsen nukkumaan menon jälkeen ehdimme katsoa vielä elokuvaa tai vaalimvalvojaisia.

Vierailija
40/49 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän olen aina tiedostanut ja siksi en lapsia ole hankkinut. Saan tehdä juuri mitä haluan ja milloin haluan kun ei ole riippana mitään parisuhdettakaan. 

Minusta olisi järkyttävää hetätä aamuisin yksin, elää ilman säännöllistä seksiä ja ilman seuraa, jonka kanssa käydä matkoilla, retkillä, uimassa, tehdä ruokaa jne. Rakkaudeton elämä on niin kammottavaa, että ottaisin varmaan nirrin itseltäni, mutta pidä hauskaa ankean elämäsi kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi