Sinä joka olet parisuhteessa! Miten parisuhteenne alkoi? :)
Tällä palstalla mietitään usein johtaako ihastuminen mihinkään. Nyt päätinkin tehdä aloituksen jossa te parisuhteessa elävät voistte raottaa meille sitä aikaa, joka edelsi suhdettanne.
Kertoisitteko siis missä tapasitte, ihastuitteko "ensisilmäyksellä", millaisia tunteita ja ajatuksia toinen teissä herätti, tunsitteko alussa epätoivoa vai varmuutta siitä että "tästä tulee jotain"? Jne!
Kertokaa myös kuinka pitkään olette olleet yhdessä ja onko parisuhteenne onnellinen.
Kiitos! :)
Toivottavasti tämä ketju auttaa monia!
Kommentit (19)
Baarissa, oltiin molemmat humalassa. Numeroita vaihdettiin ja sovittiin treffit ravintolaan. Ilta venyi pitkäksi, kotiuduttiin kuitenkin omiin koteihimme vaikka asuimme eri paikkakunnilla. Seuraavana päivänä sovimme jo toiset treffit ja siitä se. Ei kovin erilainen tarina. Yhdessä 8 vuotta.
Ihastusta oli ilmassa toisesta tapaamisesta lähtien. Kiinnostus heräsi toki jo ensikohtaamisella. Aika varma tunne oli heti alussa. Varmin tunne tähän asti.
Opiskelijaravintolassa oli yhteislauluilta. Yks kaks edessäni seisoi aivan tajuttoman söpö nahkatakkinen poika, joka pyysi minua kanssaan tanssimaan. Ensin oli rockia, mutta sitten tuli hitaita. Tanssimme koko illan ja puhuimme. Rakastuin heti ja tuo poika kertoi rakastuneensa, kun kuuli minun juttelevan. Olin hänen mielestän niin iloinen ja mukava. Olimme niin rakastuneita, että kolmen kuukauden kuluttua menimme kihloihin, puolen vuoden päästä naimisiin. Saimme yhteisen yksiön ylioppilaskylästä. Valmistuimme ja muutimme pojan kotiseudulle. Saimme töitä ja lapsia. Rakastamme edelleen toisiamme, nykyään ymmärtäen ja hellemmin, tartumme jokaiseen päivään. Olemme jo eläkkeellä, yhdessäoloa takana 42 vuotta.
Ensimmäisen kerran näin tulevan mieheni kampuksella ja kyllä tiettyä kiinnostusta oli puolin ja toisin ilmassa. Mies oli siellä odottelemassa silloista tyttöystäväänsä, joka oli opiskelutoverini. Myöhemmin sitten osuttiin samaan harjoittelupaikkaan ja tutustuttiin paremmin. Aika pian siinä sitten päädyttiin seurustelemaan ja naimisiin mentiin alle vuodessa ensi tapaamisesta. Nyt ollaan oltu yli 30 v yhdessä ja meillä on kolme jo aikuista lasta.
Juhannuksena lava tansseissa :D Ihana kesä ja ihana rakas tanssisyli<3
Tapasimme puolisoni kanssa tanssiravintolassa, ja mieheni tuli hakemaan minua tanssimaan istuessani ystäväni kanssa baaritiskin ääressä, enkä ravintolan pöydässä, josta yleensä tultiin pokkaamaan tanssimaan. Siitä stoorimme lähti käyntiin, ja siinä hetkessä oli jotain taikaa, emme saaneetkaan irti toistemme silmistämme ja tanssimme jatkui kahden kesken koko illan:D
Ja yhteinen "tanssimme" on jatkunut ja kestänyt kaikki nämä taakse jääneet vuosikymmenykset!
On aikuiset lapset ja olemme jo isovanhempia.
Suokissa 2010. Mies käveli krapulassa vastaan ja kysyi lähdenkö syömään tohon ravintolaan hän tarjoaa. Sanoin ei kiitos ja jatkoin kävelyä. Mies hihkas perään, että älä anna krapulaisen naaman hiertää jotain tulevaa. Nyt näet miltä näytän sitten krapulassa jo valmiiksi, niin sitä ei tarvi enää miettiä myöhemmin. Ja toivotti hyvää kesää päälle. Sen tyyli oli täysin poikkeava muista ns iskulauseista jos näin voi sanoa. Kun jatkoin matkaani ja katsoin kun mies käveli eteenpäin niin aloin vaan nauraa sille olemukselle ja jutulle. Menin sinne ravintolaan ja hän istui siellä terassilla. Siitä se lähti ja en ole katunut yhtään. Eikä mieheni juo juuri ollenkaan. Hauska se on kyllä.
Tavattiin ensikerran serkkuni häissä, mies oli morsiamen veli. Tanssittiin yhdessä ja juteltiin ja pikkutunneilla suudeltiinkin. Taisi lähipiiri arvata ihastuksen jo silloin, kun vietettiin oikeastaan koko ilta yhdessä :) 15 vuotta yhdessä, kaksi lasta ja onnellinen liitto.
Tavattiin tinderin kautta reilu vuosi sitten :) ekat kerrat ihan kavereina eikä ollut mitään ihastusta ensi silmäyksellä . Siitä kuitenkin pian syveni ja nyt ollaan kihloissa ja ostettiin just talo :) minä 26 v mies 29 v.
Mies oli katsellut minua jonkin aikaa jo, ja kun tämän huomasin kiinnostuin hänestä itsekin. Olimme siis samalla opiskelupaikalla. Odottelin jonkun aikaa että mies tulisi juttelemaan, mutta kun ei tullut niin menin kysymään hänen numeroaan. Voitte vaan kuvitella sen hämmennyksen ilmeen miehen kasvoilla
Töissä. Juteltiin aina niitä näitä kun molemmat oli varattuja ja koska puolisoni 11v nuorempi(ylläty yllätys nainen:) )Sitten hän erosi ja juttu jatkui yhä tyylin niitä näitä. Liki vuosi hänen erostaan minä erosin ja sitten alkoi tapahtua. Kumpikin alkoi hakeutumaan toisen seuraan tilaisuuden tullen ja jutut muuttui henkilökohtaisemmiksi sekä silmissä melkoinen pilke molemmilla. Työkaveritkin huomasivat. Ihanaa vilkuilua ja hymyilyä puolin ja toisin. Pyysin hänen numeronsa ja kysyin että haluaako minun, sanoi että ei, oli jo sen selvittänyt :) Ensin päädyimme työporukan illanviettoon jossa tunteet tunnustettiin puolin ja toisin vaikka oli se jo sitä ennen selvää, suudeltiin myös. Omiin koteihin päädyttiin. Ekat kunnon treffit kesti usean tunnin ja päätteeksi jällee suudelmat ja eri koteihin. Siitä lähti ihana suhde, edellen saman katon alla, lapsikin siunaantui. Yhdessä "vasta" 4,5v. Lopuksi vielä sanon että parasta ikinä, eka kerta kun tunsin oikeasti mitä rakastuminen on. Kun jää kihelmöimään aina tapaamisen jälkeen...
2 miestä jotka molemmat tavannut ravintolassa humalassa ja tein itse aloitteen. Ekan kanssa parikymmentä vuotta ja tehtiin lapset ym. Eron jälkeen nykyiseni kanssa pieni silmäpeli ja menin sitten "vahingossa" hänen pöytään istumaan.
Puhelimessa työasioiden takia. Rakastuin intuitioon ennenkuin olin nähnytkään. Kannatti. Vuosi oli 1997.
Ystäväni tiesi, että olen useiden sinkkuvuosien jälkeen haku päällä, ja järjesti muuttonsa yhteyteen minulle tapamisen miespuolisen kaverinsa kanssa. Mies oli haalareissa, minä vanhoissa farkuissa ja t-paidassa ja ilman meikkiä. Muutettiin kaverin romppeet, lähdettiin vielä kävelylle ja tultiin minun luokseni teelle. Hyvin oli kaveri järjestänyt meidät yhteen, koska siitä lähtien on melkein joka viikonloppu ja kaikki lomat vietetty yhdessä sekä mahdollisuuksien mukaan arkisinkin tavattu. Neljäs yhteinen vuosi pitkällä.
Vierailija kirjoitti:
Opiskelijaravintolassa oli yhteislauluilta. Yks kaks edessäni seisoi aivan tajuttoman söpö nahkatakkinen poika, joka pyysi minua kanssaan tanssimaan. Ensin oli rockia, mutta sitten tuli hitaita. Tanssimme koko illan ja puhuimme. Rakastuin heti ja tuo poika kertoi rakastuneensa, kun kuuli minun juttelevan. Olin hänen mielestän niin iloinen ja mukava. Olimme niin rakastuneita, että kolmen kuukauden kuluttua menimme kihloihin, puolen vuoden päästä naimisiin. Saimme yhteisen yksiön ylioppilaskylästä. Valmistuimme ja muutimme pojan kotiseudulle. Saimme töitä ja lapsia. Rakastamme edelleen toisiamme, nykyään ymmärtäen ja hellemmin, tartumme jokaiseen päivään. Olemme jo eläkkeellä, yhdessäoloa takana 42 vuotta.
Ihana. Itku pääsi.
Olimme olleet nykyisen mieheni kanssa ystävät jo monta vuotta ja jakaneet yhdessä niin ilot kuin surutkin. Koskaan meidän välillä ei ollut mitään säätöä tai jännitteitä, vain täysin puhdasta platonista ystävyyttä. Yhtenä iltana olin miehen luona, meidän oli tarkoitus lähteä tutun bändin keikalle yhdessä. Istuimme keittiönpöydän ääressä punaviinilasien kanssa juttelemassa. Tilanteessa ei ollut mitään romanttista, miehellä tiskit likoamassa, taustalla televisio sylki jotain soopaa ja tunnelmavalaisuna oli keittiön ankea loisteputkivalaisin. Kesken iloisen juttelun (jostain täysin arkisesta aiheesta) kumpikin meistä vaikenee hämmästyneenä ja jää tuijottamaan toista. Tajusimme molemmat samaan aikaan rakastavamme toisiamme.
Yhdessä ollaan oltu siitä lähtien, kohta jo kymmenen vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Juhannuksena lava tansseissa :D Ihana kesä ja ihana rakas tanssisyli<3
Minä en ymmärrä, miten joku voi kirjoittaa lava tansseissa?! Mitä teit koulussa, kun opetettiin yhdyssanat? Voi hyvänen aika.
Vierailija kirjoitti:
Alapeukutin kaikki viestit.
Voi sinua, miksi? Kyllä sinä vielä löydät omasi, jos haluat.
Onko tällä palstalla vain sinkkuja?
Ap