Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö ihmiset vieläkään näe meikkiä naisten kasvoilla (Sara Siepin naturellimpi look ilman tekoripsiä)

Vierailija
27.01.2018 |

Huoh. Tuolla kommenteissa moni hehkuttaa, kuinka Sara on luonnonkaunis ilman tekoripsiä ja tekohiuksia.

Ja kuva, jossa kehutaan luonnonkauneutta on Saralla naamassaan:
- meikkivoide
- peiteväri
- puuteri
- poskipuna
- kajal silmissä
- ripsiväriä runsaasti
- luomiväriä
- kestovärjätyt kulmakarvat

Väitän, että moni nainen muuttuu paremman näköiseksi, kun nuo on naamassa kuin että mitään ei olisi naamassa.
Ei mulla muuta.

Ainiin, linkki

http://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201801272200700372_vd.shtml

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin tuon kuvan. Ajattelin "luonnollisen lookin" tarkoittavan nimenomaan sitä, että tekoripsiä ei ole. Kyllähän useimmat naiset ainakin näkevät yhdellä vilkaisulla, että Saralla on kuvassa meikkiä. 

No miehet ei näe. Insta täynnä ylistyksiä, kuinka onkaan kaunis ilman meikkiä 😂

Ei yllätä yhtään. Miehillehän "meikki" tarkoittaa neonpinkkiä huulipunaa, sinistä ripsiväriä ja kirkuvaa luomiväriä. Luonnollista, hyvin tehtyä nude-meikkiä useimmat miehet eivät edes huomaa. 

On ilmiselvää, että lisäksi Sara on käsitellyt kuvaansa jotenkin tai ottanut sen jonkin filtterin läpi. 

Vierailija
22/74 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko noi ripset muka omat? kun vertaa esimerkiksi missivuotensa  kuviin, niin ei ole kyllä noin pitkiä ripsiä...

Vaikeutuuko elämäsi siitä että olet noin tyhmä?

Mikähän sinun ongelmasi on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei tuo palkkikulmavillitys jo mene ohi?

Vierailija
24/74 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mimmi ilmiselvästi  puhuu ripsistään ja hiuksistaan ja ensimmäisenä on muut akat hyökkäämässä kimppuun että onhan sulla kilo pakkelia naamassa. No niin varmaan onkin mutta siitä nyt ei ollut kyse.

Vierailija
25/74 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mimmi ilmiselvästi  puhuu ripsistään ja hiuksistaan ja ensimmäisenä on muut akat hyökkäämässä kimppuun että onhan sulla kilo pakkelia naamassa. No niin varmaan onkin mutta siitä nyt ei ollut kyse.

Siis mitä tarkoitat? Ns. "naturellissa" kuvassa Saralla on 5cm pitkät tekoripset. En tajunnut sun kommenttia.

Vierailija
26/74 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väitti kylläkin olevansa luonnollisen näköinen, vaikka v*itut se mikään luonnollinen tuossa ole.

Vierailija
27/74 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei ikinä mee noihin halpoihin, vaikka minä en edes meikkaa. Jonkun toisen vastaavassa kuvassa joku vielä kommentoi, ettei kaikki näytä rumilta ilman meikkiä. Eli ei vaan suostunut uskomaan, että se meikki näkyi selvästi. Miten jotkut on noin sokeita? Toistaiseksi taitaa laulaja Chisu olla ainoita, joka on julkaissut meikittömän kuvan todella aidosti meikittömänä. Aika harva muu, ehkä joku on, mutta en nyt muista.

Vierailija
28/74 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni (53v) ihmettelee, että nykyajan nuorilla julkkisnaisilla on niin kauniit ja isot rinnat, pitkät upeet hiukset, pitkät ripset. Hän ei suostu uskomaan, ettei ne ole aitoja. Buahhaaahhaa. 

Älkää nyt vaan sanoko, että olen kateellinen!

Vierailija
29/74 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee uskottavuus sen ammattiopinnoista. Jos ei itse tiedä mikä on luonnollinen;) saraa ei ikinä tulla näkemään saunan jälkeen kuvissa!

Vierailija
30/74 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika yllättävää myös, että kertoi olevansa oikeasti blondi tai ainakin vaalea. Eli miltäköhän näyttäisi vielä omalla värillään. No, eipä sillä että olisi maailman ainoa henkilö, joka värjää hiuksiaan mutta ihmettelen, että nimenomaan näiden paljon ehostavien pitää puhua tästä luonnollisuudesta. Samalla, kun kuvasta näkee päivänselvästä, että meikkiä on aika paljonkin. Sitä on yleensä myös ruskettuneena aika eri näköinen kuin vaaleampana.

Vierailija
31/74 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika yllättävää myös, että kertoi olevansa oikeasti blondi tai ainakin vaalea. Eli miltäköhän näyttäisi vielä omalla värillään. No, eipä sillä että olisi maailman ainoa henkilö, joka värjää hiuksiaan mutta ihmettelen, että nimenomaan näiden paljon ehostavien pitää puhua tästä luonnollisuudesta. Samalla, kun kuvasta näkee päivänselvästä, että meikkiä on aika paljonkin. Sitä on yleensä myös ruskettuneena aika eri näköinen kuin vaaleampana.

Niinpä, jostain syystä juuri ne, jotka meikkaavat eniten, väittävät olevansa luonnollisia vaikka naama on täynnä pakkelia. Sitten taas jollain Chisulla ei ole mitään tarvetta toitottaa olevansa luonnollisena kuvissaan, vaikka selkeästi on aidosti luonnollisena.

Vierailija
32/74 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt tästäkään ollu kyse. Mimmit ihmettelee niitä, jotka eivät näe Saralla olevan meikkiä naamassaan ja ylistää luonnonkauneutta ja meikittömyyttä.

Vaikka meikkiä on hurjan paljon edelleenkin 😂. Ja värjätyt hiuksetkin.

Vierailija
33/74 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menee uskottavuus sen ammattiopinnoista. Jos ei itse tiedä mikä on luonnollinen;) saraa ei ikinä tulla näkemään saunan jälkeen kuvissa!

Tässä on oikeasti ilman meikkiä ja ilman feikkipalkkikulmakarvojaan. Tämä on Miss Suomi kilpailujen ajalta:

http://static.iltalehti.fi/viihde/juttu3sara26Jh_vi.jpg

Vierailija
34/74 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollinen on eri asia kuin meikitön. Luonnollisesti meikistä puhutaan kun ei erityisellä tavalla yritä peittää mitään(esim. Contour, erilaista pidennykset), vähän vain korostetaan omia parhaita puoli ja käytetään maanläheisiä värejä.

Vierailija
35/74 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonnollinen on eri asia kuin meikitön. Luonnollisesti meikistä puhutaan kun ei erityisellä tavalla yritä peittää mitään(esim. Contour, erilaista pidennykset), vähän vain korostetaan omia parhaita puoli ja käytetään maanläheisiä värejä.

Höpö höpö. Luonnollinen eli naturelli tarkoittaa ettei naamassa ole lisättyä meikkiä eikä tisseissä ja perseessä implantteja. 

Vierailija
36/74 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on oikeasti ilman meikkiä ja ilman feikkipalkkikulmakarvojaan. Tämä on Miss Suomi kilpailujen ajalta:

http://static.iltalehti.fi/viihde/juttu3sara26Jh_vi.jpg

Jep, tuossa on luonnolisena.

Vierailija
37/74 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Luonnollinen eli naturelli tarkoittaa ettei naamassa ole lisättyä meikkiä eikä tisseissä ja perseessä implantteja. 

Minulle luonnollinen = "saunapuhdas" eli miltä henkilö näyttää kun tulee suihkusta tai saunasta jossa on pessyt naamansa ja hiuksensa. Jos on tatuoinut kulmakarvansa, täyttänyt huulensa ja laitattanut kiinteät ripsenpidennykset, eivät ne lähde saunassakaan irti joten henkilö ei voi näyttää luonnollisemmalta vaikka haluaisikin. Saran kuvassa sen sijaan on selvästi todella paljon lisättyä meikkiä joten ei ole millään mittarilla luonnollinen.

Vierailija
38/74 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen samaa mieltä kanssasi mutta tämän kommentin olen saanut 'meikkikoulun' käyneeltä opiskelijalta. Hänellä siis itselläänkin kaikki mahdollinen laitettu rahalla. On siis hieman kulttuurillinen kysymys, miten tuo ymmärretään. Laitetuista piireissä tuollainen on luonnollista, muiden rinnalla kun näyttää melkein meikittömältä..

Vierailija
39/74 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähettäkää palautetta toimittajalle:

TANJA KORPELA

tanja.korpela@iltalehti.fi

Vierailija
40/74 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO SARA EI ESIINNY ILMAN KILOA MEIKKIÄ, KOSKAPA SARA ON RUMA ILMAN KILON MEIKKIÄ.

SIKSI.

ILMAN MEIKKIÄ HÄN EI OLE KÄVELEVÄ FEIKKIMEIKKISARA. SIKSI.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän