Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

etkö laihdu millään, syynä onkin bakteerit, uusi tutkimus

Vierailija
27.01.2018 |

Göteborgin yliopistossa tehty tutkimus antaa lohtua meille läskeille...mutta mikäpä avuksi

https://www.metropoli.net/terveys-uutiset/etko-laihdu-millaan-kyse-voik…

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsehillintä on raskasta, kun keho vaatii koko ajan lisää ravintoa.

On normaalia, että saa syödä koko ajan itsensä kylläiseksi (jollei ole nälänhätäalueella). Todella hankalaa taistella sitä vastaan koko ajan, että keho viestittää, että lisää ruokaa

Näläntunteeseen ei kuole. Ei ole syytä tyhjentää jääkaappia heti kun vatsa hiukan naukaisee, vaan hillitä ne impulssit järjellä ja itsehillinnällä. Sitä voi harjoitella. 

Näläntunteeseen ei kuole, mutta minun ihmissuhteeni, elämänlaatuni, seksuaalisus ja siitä nauttiminen, elämänilo, suoriutumiseni työstä, opinnoista, keskittymis- ja palikkatesteistä yms. parantuvat aivan toiseen luokkaan jos olen kuukauden näkemättä nälkää. Sitten se painokin tosin alkaa hiljalleen nousta. Että noiden välillä on valintaa tehtävä.

Itse taas sanoisin, että vähän nälkiintyneenä olen virkeämpi, tehokkaampi. Omaa suoriutumistani nälkä ei haittaa, enkä tule kiukkuiseksi eikä ala heikottamaan. 

Onneks olkoon.

Vierailija
22/23 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ihmisillä vielä kokeiltu "kakkapillereitä" eli annetaan ylipainosta kärsivälle normaalipainoisen ihmisen suolistobakteereita? Hiirillä on tehonnut vastaava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut sitä mieltä että näihin läskeihin en kyllä syö sitä määrää ja läskit sen kun lisääntyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan