Mikä on ehdoton turn off miehessä tai naisessa?
Itsellä:
-tupakointi
-huumeet
-nuuska
-pieni penis (kyllä. Koolla on väliä)
-lihavuus ja laiskuus
-työttömyys (mikäli ei ole aikomustakaan hakea töitä)
Kommentit (493)
Huonot hoitamattomat hampaat. Exällä oli ja patistin sen hoitamaan kalustonsa kuntoon.
PerfectGentleman kirjoitti:
Peukku tälle ketjulle!
Jos vastaukset pitäsivät paikkansa, minulle sataisi naisseuraa ovista ja ikkunoista :)
mm. näitä ei ole juurikaan mainittu:
- olen lyhyehkö
- ja mieheksi hoikka
- en ole itsevarma mies joka vie, enkä osaa kuvitella nauttivani kovin rajusta seksistä
- olen huono miesten töissä, enkä välitä perinteisistä äijäharrastuksista
- en pyri etenemään työelämässä, työstä nauttiminen kiinnostaa enemmän
- tyydyn vähään asunnon, matkailun, ym suhteen
Ja oma vastaukseni:
- ei kykyä tai halua keskustella vähän syvällisemmistä aiheista
- ilkeä luonne, empatian puute
- liian kiinnostunut materiasta ja statuksesta
- ei pidä ollenkaan luonnosta ja ulkoilusta
- seksissä kovin alistuva, haluton roolien vaihtelemiseen
- huumeet, alkoholismi, tupakointi (tupakoimattomuus ei mikään ehdoton asia, mutta toivomus. Poltin itse nuorempana, joten en moralisoi)
- ei pidä ollenkaan huolta itsestään
Vaan ei sada, koska juuri nuo ovat sellaisia miinuksia jotka naiset jättävät mainitsematta, mutta jotka aiheuttavat "kemian" puuttumisen.
- olen lyhyehkö (rajoittaa potentiaalisia kumppaneita todella paljon)
- ja mieheksi hoikka (lyhyyden ja hoikkuuden yhdistelmä on vielä pahempi juttu)
- en ole itsevarma mies joka vie, enkä osaa kuvitella nauttivani kovin rajusta seksistä (n. 95% naisista on seksuaalisesti alistuvia, ja enemmistö haluaa miehen ottavan heidät rajusti - naisten kielellä "intohimoisesti")
- olen huono miesten töissä, enkä välitä perinteisistä äijäharrastuksista (ok, jos asut ison kaupungin ydinkeskustassa)
- en pyri etenemään työelämässä, työstä nauttiminen kiinnostaa enemmän (miinus, ellet ole taiteilija/hipsteri/ym)
- tyydyn vähään asunnon, matkailun, ym suhteen (iso miinus, nainen halaa aina paremman asunnin ja lisää matkailua)
Oletko ATM vai HC-ATM?
Naisessa:
- Tupakointi
- Tatuoinnit
- Lihavuus
- Koira
- Huono koulutus / työtön
Yliopisto tyyppi yhteen eli yliopistotyyppi! missä sinun sivistyksesi on?
Aika monella on naisen koira turn off, ja sen kyllä ymmärtää. Koira on usein otettu lapsen tai ihmissuhteen korvaavaksi asiaksi ja sitten se täyttääkin koko elämän. Koira on nostettu ihmisen arvoiseksi tai jopa yli. Olen nainen itsekin, mutta en ymmärrä tätä koirahulluutta.
Sellainen nainen on turn off jolla on jotain käsittämättömiä periaatteita kumppanin suhteen siitäkään huolimatta vaikka itse täyttäisinkin hänen vaatimuksensa. Minua ei esimerkiksi haittaa se jos nainen on minua nuorempi, mutta sellainen nuorempi nainen joka on periaatteesta sitä mieltä että miehen tulee olla vanhempi ei kelpaa.
Tietyissä rajoissa se on toki ok. Jos nainen on sitä mieltä että miehen on oltava häntä pidempi niin se ei ole käsittämätön periaate. Mutta jos hänen mielestään miehen on oltava vähintään 20cm pidempi niin en ole kiinnostunut vaikka itse hänen vaatimuksensa täyttäisinkin.
Eli jatkossa jos meen naisen kanssa treffeille (olen siis mies :) ).
Kysyn ekana asiana luetko vauva.fi foorumeita, jos vastaus on kyllä niin nainen jää ku nalli kalliolle :)
-Humalanhakuisuus
-Tupakointi
-Huono hygienia
-Työttömyys (tarkoituksellinen)
-Lyhyempi kuin 170 cm
-Liiallinen laihuus
-Huono yleissivistys
-Eläintenvihaus
-Liiallinen nuukuus
-Mammanpoikaisuus
-Aggressiivisuus
-Ylimielisyys
-Jatkuva kiroilu
Onneksi omalla miehellä ei ole mitään näitä piirteitä :)
Vierailija kirjoitti:
Sellainen nainen on turn off jolla on jotain käsittämättömiä periaatteita kumppanin suhteen siitäkään huolimatta vaikka itse täyttäisinkin hänen vaatimuksensa. Minua ei esimerkiksi haittaa se jos nainen on minua nuorempi, mutta sellainen nuorempi nainen joka on periaatteesta sitä mieltä että miehen tulee olla vanhempi ei kelpaa.
Tietyissä rajoissa se on toki ok. Jos nainen on sitä mieltä että miehen on oltava häntä pidempi niin se ei ole käsittämätön periaate. Mutta jos hänen mielestään miehen on oltava vähintään 20cm pidempi niin en ole kiinnostunut vaikka itse hänen vaatimuksensa täyttäisinkin.
Kerran en päässyt naisen kanssa treffeille kun olin sentin liian lyhyt. Piti olla vähintään 180 cm ja olen 179 cm. Oli tuokin aika wtf.
Vierailija kirjoitti:
Eli jatkossa jos meen naisen kanssa treffeille (olen siis mies :) ).
Kysyn ekana asiana luetko vauva.fi foorumeita, jos vastaus on kyllä niin nainen jää ku nalli kalliolle :)
Eli siis mies joka kyselee vauva.fi käytöstä, paljastaa itsekin käyvänsä siellä, joka kyllä olis aikamoinen turnoff.
Nainen, mieti mitäs jos näitä turn-offeja on omassa isässäs, veljessäs, lapsessas? Hylkäätkö ne kuin nallin kalliolle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisella ns. outie, eli ulkonevat häpyhuulet. Joskus meinaa oksennus lentää kun housuista löytyy teurasjätettä muistuttava lörpötin 😣
Voi sinua parkaa, potenssiongelmia ilmeisesti jo nuorena.
Mies on rakennettu siten, että kiihottumista ei aiheuta vastenmieliset asiat. Muuten miehellä olisi erektio koko ajan.
Outie on ällöttävä ja se voi aiheuttaa erektion lopahtamisen. Usein mies ei kuitenkaan kehtaa pyytää naista korjauttamaan outie-ongelmaa ja helpoin selitys on "potenssiongelma".
Kun siinä korjauksessa menee naiselta tuntohermotusta, näyttää sen jälkeen sinun mielestäsi nätiltä, mutta ei tunnu naisesta enää miltään. Tämä ulkonäkökeskeinen some-elämä tuottaa kaikenlaista ongelmaa ihmisille in ja out :)
Moni sanoo huumeidenkäytön olevan turn off, mutta kukaan ei avaa sitä että minkä huumeiden ja millainen käyttäjä. Tottakai eihän nyt kukaan halua mitään viekkareissa pyörivää hampaatonta metkupäätä mutta kannabiksen polttelun, hapon ja mdma:n satunnaisen käytön ymmärrän vielä helposti. Monesti käyttävät ihmiset ovat ajatusmalliltaan avoimempia sekä paljon normijamppaa syvällisempiä, lienee myös turhaa sanoa että monesti älykkäämpiä.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei hampaiden pesun yhteydessä pese kieltä. Hyi!
Itse olet tietenkin törkymöykky, joka pesytyy ehkä kerran viikossa. Silloinkaan ei vaihda alushousuja vaan kääntää ne toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Aika monella on naisen koira turn off, ja sen kyllä ymmärtää. Koira on usein otettu lapsen tai ihmissuhteen korvaavaksi asiaksi ja sitten se täyttääkin koko elämän. Koira on nostettu ihmisen arvoiseksi tai jopa yli. Olen nainen itsekin, mutta en ymmärrä tätä koirahulluutta.
Eiköhän moni mies ole pistänyt koiran turn offiksi koska liian vaativa lemmikki vie liikaa huomiota naiselta ettei mies voi olla täysin huomion keskipisteenä. Ei voi noin vain lähteä minnekään kun pitää koirasta pitää huolta ja vie rahaa ja aikaa. Hyvin harva ihminen on nostanut koiran ihmisen asemaan, mutta tietty rakkaasta perheenjäsenestä hyvä omistaja pitää huolta mikä ilmeisesti ylittää liian usein joidenkin ihmisten ymmärryksen.
Ehkä parempikin että te asiaa ymmärtämättömät pysytte koirallisista kaukana. Vaikutatte varsin joustamattomilta ja itsekkäiltä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovat ovat listat naisilla näistä ehdottomista deal breakkereista
Yeap. Onneks löytyy miehiä joilta ei löydy yhtään listalta mainitusta viasta 👌
Tuo on totta, ikävä kyllä vikani on 177cm pituus tuosta litaniasta, ei taideta päätyä perhettä perustamaan, toivottavasti löytyy jolle se on O.K.
Olen itse nainen ja ehdottomia turnoffeja miehessä:
-tupakointi
-huono hygienia
-tatuoinnit peittävät suuren osan vartalosta (eli kunnon hihat+ rintakehä) ja useat kasvolävistykset
-pituus alle 175 (olen itse tuon pituinen)
-haluttomuus tai alhainen libido
-uskonnollisuus ja vegaanius
-aggressiivisuus
-huomattava ylipaino
Heltat käsissä ja kaulassa. Liika rasva siis. Luonteesta sellainen ylisosiaalisuus. Pidän enemmän vähän sisäänsulkeutuneista ihmisistä.
Kiitos Jani-Petteri! Tuosta puuttui vain porkkanasormet, pureksitut kynnet ja murentunut lakkaus. Terveisin Noel-Joonatan