Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihreiden Pekka Haaviston koulutus on yo!

Vierailija
27.01.2018 |

That`s it. Kertoo myös äänestäjistä.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

That`s it. Kertoo myös äänestäjistä.

Jep. Ja pekan tukijat ovat yleensä näitä jotka haukkuvat kaikkia toisinajattelijoita elämäm koululaisiksi tai rasseiksi. Ai niin, tammisalolainen haatainen tuntee asuinalueellaan useita maahanm.uttaj.a. Tuskin ovat kaapujengiä kuitenkaan. Kivaaa pikku vääristelyä. Mäkin tunnen brittiläisen IT-alan ammattilaisen. Se on vähän erilaisempi ja hyväksyttävämpi ma.u, ei musta yhtään paha.

Vierailija
42/43 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haavisto on sosiaalisesti lahjakas ja päässyt nykyiseen asemaansa Vihreän Liikkeen ja politiikan kautta askel askeleelta. Viime vaaleissa minulle, 80-luvun lopulla syntyneelle, oli yllätys että hän oli ollut ministerinä jo 90-luvulla. Minusta akateemisen koulutuksen puute on silti iso miinus. Pakostakin tulee mieleen, että kuinkahan vaativia ne Pekan työt siellä YK:lla yms. sitten oikeasti ovat olleet? Vai ovatko ne olleet vaan "hengailua" kivalla (poliitikko-)porukalla ja trendikkäiden aikeiden ympärillä pyörimistä (esim. rauhanneuvottelut)? Jotain kenttävisiittejä tutustumaan sotaa käyviin maihin, samalla kun "oikeat" diplomaatit ja kv-virkamiehet uurastavat siellä kädet savessa? Kun minimi noissa piireissä töihin pääsemiselle on kuitenkin se ylempi kk-tutkinto (ja kilpailu on kovaa!).

Olen lukenut yhden Pekan kirjankin, mutta en oikein saanut vastausta. Paljon oli kivoja anekdootteja siinä kirjassa. Kyllä opintojen (edes sen kandintutkinnon) puuttuminen kertoo siitä, ettei ole jaksanut oikein paneutua opiskeluun vaan on mieluummin lähtenyt tekemään jotain "kivaa" (esim. Interreilaamaan). Ja siitä minulle tulee epäilys, että onkohan Haavisto oikeasti työurallakaan koskaan tehnyt kunnolla töitä, vai vaan mieluummin "hengaillut" kivoissa järjestöissä, ministerinä, rauhajutuissa yms. joihin hän on kieltämättä erinomaisten sosiaalisten taitojensa sekä poliitikkotaustansa takia päässyt. Eli "paljon melua ja vähän villoja".

Jotenkin epäilyttävää minusta.

Mä ehdin opiskella 260 opintopistettä ennen kandin tutkintoa :) Olinko sitten tyhmä ja osaamaton siihen asti? Kandi on 180 op. Kilahtiko viisaus tuon 180 op:n kohdalla, kirjoittaessani kandia, sitä arvosteltaessa vai silloin kun otin sen ulos? Vai olinko ihan yhtä viisas koko ajan? Ai että, oon niin viisas verrattuna ylioppilaaseen.. Paitsi, etten ole hyvä matikassa ja kielissä olen surkea.. Moni ylioppilas pesee mut noissa kuus nolla :p Entä kun kävin pari kurssia, olin paikalla ja luin materiaalit, mutten tehnyt tenttiä... Enkö nyt tiedä asiasta mitään kun en tehnyt tenttiä, vaikka olen perehtynyt itse asiaan.. ? Katoaako se tieto päästä jos ei tee tenttiä, mutta jos tekee tentin niin on taattua, että tieto pysyy ikuisesti päässä ja on ko. aiheen asiantuntija?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammisalossa kaapuihmisen kohtaaminen on yhtä epätodennäköistä kuin pienen vihreän miehen. Eli lähes olematon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi