Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liitolta tuli määräys

Vierailija
26.01.2018 |

Äsken kolahti tekstiviesti miten liiton jäsenet ensi viikon perjantaina poliittisessa lakossa. Omalta kohdaltani voin todeta että luojan kiitos olen silloin lomalla.

Kommentit (107)

Vierailija
101/107 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen maksanut itse liiton maksut, olen eläkkeellä mutta olemme miehen kanssa menossa mielenosoitukseen täältä Lindströmin kotiseudulta.

Montakos työpaikkaa ay-liike on ay-toiminnalla tähän maahan luonut (ay-liikkeen omia toimitsijoita ei lasketa, eikä vuokra-asuntobisnestäkään koska se ei ole ay-toimintaa). Pois on lähtenyt suorastaan helvetisti viimevuosina. 

Vierailija
102/107 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua tökkii tuossa liiton ilmoituksessa tuo määräily. Ensin hallitus päättää jotain ja sitten liitto seuraavaksi jotain ja orjat nöyrästi kumartelee ja ottaa kaiken paskan niskaansa. 

No valinnan olet tehnyt osallistua myös lakkoihin kun olet liittoon liittynyt. Hämmästyttävää että tämä tulee yllätyksenä.

Toimiiko tämä myös toisin päin? Eli jos ei kuulu liittoon voi vapaasti mennä lakon aikana töihin.

Sillä että kuulutko liittoon vai etkö ei ole mitään tekemistä sen kanssa että voitko osallistua lakkoon vai etkö. Lakkoon saa osallistua tai olla osallistumatta kaikki  ihan oman halun mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/107 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua tökkii tuossa liiton ilmoituksessa tuo määräily. Ensin hallitus päättää jotain ja sitten liitto seuraavaksi jotain ja orjat nöyrästi kumartelee ja ottaa kaiken paskan niskaansa. 

No valinnan olet tehnyt osallistua myös lakkoihin kun olet liittoon liittynyt. Hämmästyttävää että tämä tulee yllätyksenä.

Toimiiko tämä myös toisin päin? Eli jos ei kuulu liittoon voi vapaasti mennä lakon aikana töihin.

Tietenkin. Ja jos lakkoilet, yhtään kukaan ei maksa sinulle lakkokorvausta (eikä palkkaa).

Vierailija
104/107 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä että kuulutko liittoon vai etkö ei ole mitään tekemistä sen kanssa että voitko osallistua lakkoon vai etkö. Lakkoon saa osallistua tai olla osallistumatta kaikki  ihan oman halun mukaan.

Ette ole lakkovahdeista kuulleet?

Vierailija
105/107 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin. Ja jos lakkoilet, yhtään kukaan ei maksa sinulle lakkokorvausta (eikä palkkaa).

Mitäs varten lakkovahdit sitten on?

Vierailija
106/107 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tulisin mielelläni torille mutta jos hkl metroineen menee lakkoon niin en pääse. Asun Vantaan rajalla ja en tunne täältä ketään jolla olisi autoa käytettävissä, en viitsi pyörälläkään näin kalsealla ilmalla lähteä.

Hei, täähän on ihan paras! Niinpä, juuri kukaan ei pääse paikalle kun julkinen liikenne menee lakkoon ;-) Voi vain nauraa tätä vasemmiston uskomatonta tyhmyyttä. 

Vierailija
107/107 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs varten lakkovahdit sitten on?

Ei lakkovahdilla ole mitään oikeuksia ei-liittolaisia kohtaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän