Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näin ystäväni poikaystävän tulevan "thai-hieronnasta"

Vierailija
25.01.2018 |

Siis mitä mä nyt teen? Kerronko ystävälle vai annanko asian vain olla?

Uskoakseni mies ei nähnyt minua.

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin siis, kun mies käveli ulos thai-hieronnasta. Vieressä on kyllä ravintola, mutta sitä ovea mies ei satavarmasti käyttänyt. Mies on ihan normaalin näköinen ja kaveri aina kehuu heidän suhdettaan. On kuulemma tosi lämmin ja herkkä mies ja heillä tuntuu muutenkin menevän todella hyvin. Seksiäkin kai on. Siksi pohdinkin, että kerronko ja pilaan koko heidän suhteen vai ei? En kyllä tiedä miten voin enää nähdä tuota miestä ja olla ihan kuin ei mitään. 

Vierailija
2/75 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojalla on selkä jumissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit mennyt moikkaamaan miestä!

Vierailija
4/75 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei. En kyllä tiedä. Itse ehkä kertoisin silti, koska eihän se suhde varmaan niin hyvä ole kuin mitä nainen luulee, jos sen ukko käy jossain seksihommissa pyörimässä.

Vierailija
5/75 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro kaverille, koska kyseessä on tärkein ihmissuhde hänelle. Sä et pilaa suhdetta, mies tekee sen itse jos tekee ja kumpikin oppii kaikesta - parempi nyt kuin myöhemmin. Lisäksi miehellä on "hyvät selitykset" kaverillesi että se oli tavallinen hieronta, ehkä hän uskoo ne. Tautivaara pelimiehillä on yksi syy miksi kertoa, eikä se muutenkaan ole puhdasta toimintaa. Itse haluaisin kuulla ehdottomasti, jos olisi mies ja käy sellaisessa - ei sillä että syyttää toista, mutta kai siitä johtopäätöksen voi vetää mitä toinen on ja kohtaako arvomaailmat

Vierailija
6/75 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit mennyt moikkaamaan ja kysynyt että oliko hyvä hieronta :)

Vierailija
7/75 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit mennyt moikkaamaan ja kysynyt että oliko hyvä hieronta :)

Nyt oikeasti vähän harmittaa, kun en mennyt kysymään mieltä, että mitä ihmettä se touhuaa.

-AP

Vierailija
8/75 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kertoa kirjoitti:

Kerro kaverille, koska kyseessä on tärkein ihmissuhde hänelle. Sä et pilaa suhdetta, mies tekee sen itse jos tekee ja kumpikin oppii kaikesta - parempi nyt kuin myöhemmin. Lisäksi miehellä on "hyvät selitykset" kaverillesi että se oli tavallinen hieronta, ehkä hän uskoo ne. Tautivaara pelimiehillä on yksi syy miksi kertoa, eikä se muutenkaan ole puhdasta toimintaa. Itse haluaisin kuulla ehdottomasti, jos olisi mies ja käy sellaisessa - ei sillä että syyttää toista, mutta kai siitä johtopäätöksen voi vetää mitä toinen on ja kohtaako arvomaailmat

Pakko se on varmaan sitten kertoa. Vähän kyllä pelottaa. Miten te kertoisitte asiasta? Soittaisitteko? Laittaisitte viestiä vai ihan kasvotusten?

-AP

Vierailija
9/75 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sille miehelle viestiä ja sano, että joko se kertoo tai sinä kerrot. 

Vierailija
10/75 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wikipediasta:

"

Thaihieronta on perinteinen thaimaalainen hieronnan muoto.

Perinteisesti hieronnassa ruumista venytellään ja painellaan käsillä ja jaloilla. Kohteena ovat kehon läpi kulkevat energialinjat. Hieronnassa yhdistyvät buddhalaiset lääkintäopit, joogan venytysliikkeet, perinteinen intialainen lääketiede sekä akupunktio. Thaimaahan hieronta levisi Intiasta buddhalaisuuden mukana vuoden 200 eaa. tienoilla.[1]

Vastoin yleistä käsitystä aidolla thaihieronnalla ei ole mitään yhteyttä seksihierontaan."

Vierailija
11/75 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sä kokeilla myös sanoa miehelle että "hei näin sun tulevan thai-hieronnasta", ehkä hänen reaktio voisi antaa osviittaa siitä miten sinun kannattaa toimia jatkossa... Yleensä itse en ehkä kannattaisi pettämisestä kertomisesta (ellei tyyliin ole tosi hyvä ystävä), en puuttuisi muiden asioihin, mutta tämä tapaus on melko räikeä ja ehkä kertoisin ystävälle.

Vierailija
12/75 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs ne toisten hieronnat sulle kuuluu.

Vierailija
13/75 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda koko asia. Ei kuulu sinulle. Kertokoon mies itse jos haluaa.

Vierailija
14/75 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä että sai kassit tyhjäksi.

Vierailija
15/75 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeellistä on hieronnassa käynnissä?

Vierailija
16/75 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa alkaa kiristää mieheltä rahaa

Vierailija
17/75 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voithan sä kokeilla myös sanoa miehelle että "hei näin sun tulevan thai-hieronnasta", ehkä hänen reaktio voisi antaa osviittaa siitä miten sinun kannattaa toimia jatkossa... Yleensä itse en ehkä kannattaisi pettämisestä kertomisesta (ellei tyyliin ole tosi hyvä ystävä), en puuttuisi muiden asioihin, mutta tämä tapaus on melko räikeä ja ehkä kertoisin ystävälle.

Tää voiskin olla ehkä parempi idea kuin suoraan ilmoittaa kaverille. Harmi vaan, että en oikein ikinä nää tuota miestä normaalisti ja sen puhelinumeroakaan mulla ei ole. Facebookissa ollaan kavereita. Oisko mautonta sitten kysyä mieheltä sitä kautta? 

- AP

Vierailija
18/75 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyt kokeilemassa kyseistä hierojaa. jos vaikuttaa pätevältä, niin vinkkaat siitä kaverillesikin että kannattaa käytä.

Vierailija
19/75 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

käyt kokeilemassa kyseistä hierojaa. jos vaikuttaa pätevältä, niin vinkkaat siitä kaverillesikin että kannattaa käytä.

Voiko thaikkunainen antaa naiselle hieronnan jälkeen häppiendin?

Vierailija
20/75 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Minä kuulun niihin, joiden olisi hyvin vaikea kertoa ystävälle, jos sitä petetään. Mutta tuo on jotenkin vielä pahempi. Että tyyppi on vielä piittaamaton hyväksikäyttäjäkin. Tietysti, jos ystävä olisi samanlainen nilja, niin ehkä ne ansaitsisivat toisensa. Mutta jos toinen on mielestään löytänyt herkän runopojan, niin... Haluaisin säästää hänen aikaansa muutaman vuoden mieluummin kuin katsoisin seuraukset, kun totuus alkaa valjeta liian myöhään. Riippuu kaikenlaisesta. Sitten ehkä voisi olla vaikeampaa, jos näillä olisi lapsia.