Sami Hedberg eronnut
Kommentit (193)
Vierailija kirjoitti:
Musta tuo Ilona on tosi kaunis, oikeasti. Nätit piirteet, hymy, hampaat, silmät... Ihmettelen näitä kommentteja.
Onhan siinä jotain nättejä piirteitä, mutta melkoinen pullanaama tuolla painolla.
Ehkä Rennyllä on jotain sisäpiiri infoa ja halus vinkata Samille, että exänsä kelpaa muillekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta tuo Ilona on tosi kaunis, oikeasti. Nätit piirteet, hymy, hampaat, silmät... Ihmettelen näitä kommentteja.
Onhan siinä jotain nättejä piirteitä, mutta melkoinen pullanaama tuolla painolla.
Näin miehenä uskallan sanoa, että yhdeksän kymmenestä äijästä ottaisi Ilonan koska vaan. Ja se yksi ottaisi ennemmin Samin.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä Rennyllä on jotain sisäpiiri infoa ja halus vinkata Samille, että exänsä kelpaa muillekin.
Halusi vinkata Samille, joten meni Ilonan instaan.
Onhan Ilona tosi nätti. Luonnollisen näköinen. Ihan taatusti vientiä riittää, muillekin kun Rennylle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ei, käsitit väärin, nyt puhuttiin viehättävästä Ilonasta, ei Samista jota juuri kuvasit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta sellaista paria mahtaa vielä olla, jossa jompikumpi suhteen osapuoli on noussut kuuluisuuteen suhteen aikana, mutta ei ollut sitä suhteen alkaessa?
Näyttelijäpareista vaikka kuinka monet, Minttu Mustakallio vaikka tai Putous-tähdistäkin mm. Jussi Vatanen, Essi Hellen, Armi Toivanen jne.
Selänteet.Teemu oli harrastelijapoikanen,kun alkoivat Sipen kanssa seurustella.80-luvulla kannelmäessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä uskallan sanoa, että yhdeksän kymmenestä äijästä ottaisi Ilonan koska vaan. Ja se yksi ottaisi ennemmin Samin.
Nuoremmista miehistä ei ottaisi muuta kuin epätoivoiset tapaukset, jotka eivät saa tasokkaampaa naista. Vanhemmista miehistä varmasti suurempi osa, koska heitä ei yleensä haittaa yhtä paljon naisen ylipaino kuin nuorempia miehiä. Tavallaan tuo on myös vääjäämätöntä kun katsoo mihin kuntoon naiset itsensä syövät keskimäärin.
Ilona taisi tulla järkiinsä. Luulenpa, että seuraava miesystävä ei ole omille kaksimielisyyksilleen hihittelevä tihrusilmä possu.
Mun on aivan pakko kysyä, että missä te näette lihavan naisen? Ilona on ihan aidosti mielestäni nätti, enkä kyllä parhaalla tahdollanikaan saa hänestä lihavaa. Vai katsotteko te jotain ihan eri kuvia?
Vierailija kirjoitti:
Mun on aivan pakko kysyä, että missä te näette lihavan naisen? Ilona on ihan aidosti mielestäni nätti, enkä kyllä parhaalla tahdollanikaan saa hänestä lihavaa. Vai katsotteko te jotain ihan eri kuvia?
Tässä on sinulle normaalipainoinen nainen:
https://cf.girlsaskguys.com/q2110882/35ceb4fc-39d0-4653-8286-16c6270b8d…
Näyttääkö Ilona mielestäsi vartaloltaan tuolta?
Taso olla pitää kirjoitti:
Ilona taisi tulla järkiinsä. Luulenpa, että seuraava miesystävä ei ole omille kaksimielisyyksilleen hihittelevä tihrusilmä possu.
Vai sittenkin Sami tajuta, että ei kannata tuhlata aikaa tuollaisen naisen kanssa jos saa kymmenen kertaa kauniimmankin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo kyseinen nainen on laiha ja normaalipinoinen. Mutta ei kai se tarkoita että muut jotka painavat enemmän, ovat läskejä?
Itse olen 159/58kg ja monet täällä sanovat että olen läski tuolla painolla. Ei se minua haittaa, mutta olen mielestäni hyvänkokoinen ja en itse sanoisi että olen läski.
Siskoni kertoi että joku hänen tuttunsa oli kehuskellut pari vuotta sitten, että oli puuhaillut Hedbergin kanssa.. Ovat parikymppisiä. En usko että tyttö valehteli, koska kuka valehtelis panneensa sen näköistä miestä :D
Vierailija kirjoitti:
Aivan varmasti on herttainen luonteeltaan ja hymykin on kiva, mutta ei se kuitenkaan poista sitä tosiasiaa, että hän on ylipainoinen. Ehkäpä sinä katsot niitä kuvia hieman värittyneiden lasien läpi? Pahasti myös pelkään, että Samin käsipuolessa nähdään pian noin reilu kymmenen vuotta nuorempi nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan varmasti on herttainen luonteeltaan ja hymykin on kiva, mutta ei se kuitenkaan poista sitä tosiasiaa, että hän on ylipainoinen. Ehkäpä sinä katsot niitä kuvia hieman värittyneiden lasien läpi? Pahasti myös pelkään, että Samin käsipuolessa nähdään pian noin reilu kymmenen vuotta nuorempi nainen.
tai ainakin noin reilu kymmenen kiloa kevyempi nainen...
Niin kehnot jutut, että eukkokin lähtee kävelemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo kyseinen nainen on laiha ja normaalipinoinen. Mutta ei kai se tarkoita että muut jotka painavat enemmän, ovat läskejä?
Itse olen 159/58kg ja monet täällä sanovat että olen läski tuolla painolla. Ei se minua haittaa, mutta olen mielestäni hyvänkokoinen ja en itse sanoisi että olen läski.
Nainen on lihava jos hänellä on selvästi ylimääräistä rasvaa kehossaan. Ilonalla todellakin on. Hän ei ole edes muodoltaan yhtään kuvan mukainen, vaan pallomainen. Eli ylipainoa on reilusti. Ei varmasti ole edes normaalipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Taso olla pitää kirjoitti:
Vai sittenkin Sami tajuta, että ei kannata tuhlata aikaa tuollaisen naisen kanssa jos saa kymmenen kertaa kauniimmankin?
No jos Sami H on sitä mieltä että on syytä hylätä aviovaimo siksi että on olemassa kymmenen kertaa kauniimpia naisia niin parempi onkin että antaa naisellensa vapauden ja mahdollisuuden löytää arvoisensa mies.
Jos avioliittoon/parisuhteeseen mennään ulkonäön takia/ulkonäkökeskeisesti luonteesta, arvoista yms niin välittämättä niin ei ole kypsä aitoon sellaiseen.