Millä tavalla puolisosi on alkanut laiminlyödä itseäään, sinua ja suhdetta vakiintumisen jälkeen?
Onko päästänyt itsensä rupsahtamaan? Deitti-illat vaihtuneet sohvalla piereksimisiin? Rakkausviestit valitukseen siitä, miten toit vääränlaista maitoa? Nyt tarvitaan vertaistukea!
Kommentit (13)
Toistaiseksi ei millään tavalla, johon olisin kiinnittänyt huomiota. Mutta toisaalta suhteemme on vielä varsin tuore: vasta 22 vuotta samassa osoitteessa.
Paremmassa fyysisessä kuosissa kuin 22v sitten, aktiivinen salilla eikä poltakaan enää. Syödään terveellisesti ja monipuolisesti, poikamieselämän mäkkärit jäi pois:) Painoa 15kg vähemmän.
Rakkausviestejä ei nyt sinänsä ole ollutkaan mutta edelleenkin soittelemme päivittäin työmatkoilla ollessa, joskus sekä aamulla että illalla. Kaunis tapa huolehtia toisesta ja perheestä. Pikkutuhmia tekstareita en enää saa kun olemme molemmat kotitoimistolla enimmän aikaa yhdessä.
Itsekin olen lähes samassa painossa kuin tavatessamme, olen lihonut laihasta normaalipainoiseksi. Siihenkin oli syynä 1. talomme rakennusprojekti jolloin sain usean kilon verran lihasmassaa hentoiseen kroppaani. Minussa ehkä enemmänkin näkyy tuo kotitoimistolla oleminen, en enää pukeudu hameeseen, paitaan ja korkkareihin kun aloitan työt aamulla enkä juuri meikkaakkaan (kestovärjäys ripsissä sentään). Mutta hiukset laitan aina!
Emme edelleenkään valita emmekä nalkuta toisillemme. Seksiä mies vähentää mutta katsotaan miten käy
Ei millään tavalla, päinvastoin. Näyttää paremmalta kuin tavatessamme, koska on alkanut - pyynnöstäni - käydä useammin parturissa ja on hankittu hänelle paremmin istuvia vaatteita. Huomioi minua aivan yhtä paljon kuin alussa ja oppinut jopa lähettämään silloin tällöin "hempeilytekstareita" vain siksi, että tietää niiden olevan minulle tärkeitä. On alkanut kuntoilla, ennen ei harrastanut yhtään mitään mutta nyt pelaa pallopelejä, ui ja lenkkeilee.
Aivan ihana mies.
Neljäs yhteinen vuosi menossa.
Hygienia... Sukkia vaihtaa ehkä kerran viikkoon, jalat haisee 2 metrin päähän. Oli maanantaina pakko pyytää pesemään jalat, laittaan ne hikiset sukat ja villasukat saunan puolelle haisemaan. Ja kiva kun istut sohvalla vierekkäin niin kusinen mulkku haisee nenään :D
Ihan sama vaikka parta ajamatta ja pieruverkkareissa pyörii, mutta pesis itsensä ja vaihtaisi puhtaat sukat ja alushousut.
Alussa kävi suihkussa monta kertaa viikossa.
Lihonut parikymmentä kiloa, vaihtaa vaatteet ehkä kerran viikossa.
Suihkuun saa patistaa viikonloppuisin väkisin.
Röyhtäilee ja pieree avoimesti.
Mutta silti edelleen maailman rakkain<3
Vierailija kirjoitti:
Siis apua! Meillä mies vaihtaa parhaina päivinä vaatteet 2x jos on ollut päivällä työtapaamisissa ja sitten vaihtaa kotivaatteet 8ja treenivaatteet sitten vielä erikseen). Ja kaikki vaatteet joka päivä käytön jälkeen pesuun! Ja suihkussa 1-2x päivässä.
Mä rakastan sitä että mun mieheni näyttää hyvältä ja huolitellulta, huolehtii hygieniastaan ja tuoksuu hyvältä!
3
Vierailija kirjoitti:
Miehellä on käynyt hyvä tuuri, kun pääsee noin helpolla kanssasi.
Vaimo lakkasi tekemästä seksialoitteita kokonaan ja valittaa usein, ettei ole nyt tuulella.
Vierailija kirjoitti:
Ei millään tavalla, päinvastoin. Näyttää paremmalta kuin tavatessamme, koska on alkanut - pyynnöstäni - käydä useammin parturissa ja on hankittu hänelle paremmin istuvia vaatteita. Huomioi minua aivan yhtä paljon kuin alussa ja oppinut jopa lähettämään silloin tällöin "hempeilytekstareita" vain siksi, että tietää niiden olevan minulle tärkeitä. On alkanut kuntoilla, ennen ei harrastanut yhtään mitään mutta nyt pelaa pallopelejä, ui ja lenkkeilee.
Aivan ihana mies.
Neljäs yhteinen vuosi menossa.
Mies muokattu onnistuneesti omien spesifikaatioiden mukaiseksi ja onni kukoistaa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta silti edelleen maailman rakkain<3Miehellä on käynyt hyvä tuuri, kun pääsee noin helpolla kanssasi.
Minä hämmästelen, kuinka joku jaksaa jalkahien ja muun, en nyt viitsi mainita minkä, hien hajua!
Moukka on miehenä hänellä!
Turposi vuodessa 25kg ku pappi sano aamen.
Lihominen, ärtyisyys ja seksistä pidättäytyminen.
Ei nyt laiminlyönyt, mutta kyllähän se yliyrittäminen jäi.