Sami Hedberg eronnut
Kommentit (193)
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon Ilonalle. Pääsi eroon suomen oksettavimmasta ja itseään täynnä olevimmasta tyypistä. Olen ollut tuon Samin kanssa samassa peruskoulussa ja se oli silloin nössö harmaa hiirulainen jota kukaan ei pitänyt minään. Nyt sitten kun on ala-arvoisella huumorilla päässyt vähän julkisuuteen niin tärähti kusi hattuun reppanalle samantien.
Mikä tämän Ilonan ammatti muute on?
Katsokaa, koulukiusaajakin löysi tiensä ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon Ilonalle. Pääsi eroon suomen oksettavimmasta ja itseään täynnä olevimmasta tyypistä. Olen ollut tuon Samin kanssa samassa peruskoulussa ja se oli silloin nössö harmaa hiirulainen jota kukaan ei pitänyt minään. Nyt sitten kun on ala-arvoisella huumorilla päässyt vähän julkisuuteen niin tärähti kusi hattuun reppanalle samantien.
Katkeraa. Niin kovin katkeraa. Taisit olla se yksi koulukiusaaja...
Vierailija kirjoitti:
Vau! Onpas katkeraa tekstiä. Kusasko se hiirulainen sun aamumuroihin vai...?
Samin vitseitsä en välitä, mutta ei se kyllä ala-arvoista ole.. ainakaan stand up keikoilla, ei edes alatyylistä. Siitä iso arvostus. Mulle vaan ei tarpeeksi hauska.
Toiseksi Sami on ollut pinnalla ainakin yli kymmenen vuotta, että samantien on kusi tärähtänyt hattuun? Mä en nyt ymmärrä tätä pointtia. Vaikuttaa jalat maassa olevalta ihmiseltä. Vai unohtiko Sami moikata sua joskus kevätjuhlissa?
Jospa nyt pääsisit niistä peruskouluaikaisista kaunoistasi eroon ja eläisit omaa elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hetkonen. Miten nössö harmaa hiirulainen voi olla samaan aikaan oksettava ja itseään täynnä oleva? Törmäsitkö häneen kadulla ja hän ei halunnut keskustella henkilön kanssa, joka ei pitänyt häntä aiemmin minään ja vedit sitten siitä johtopäätöksen, että hän on itseään täynnä oleva kusipää?
Itse olen oikein mukava ihminen heille, jotka sen ansaitsevat. Ei minulla ole mitään kiinnostusta olla mukava ihmiselle, joka ei ole arvostustani ansainnut. Etenkin tuollainen suunnanmuutos toisen arvon noustessa olisi todella oksettavaa, vaikka lapsena tapahtuneen vähättelyn antaisikin anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Ilona taatusti löytää ainakin komeamman miehen.
Lehtijutun mukaan Renny olisi jo ilmoittautunut vapaaehtoiseksi. Tai ainakin ilmottautunut olevansa käytettävissä kun miehenpaikkaa täytetään.
Vierailija kirjoitti:
Samihan vissiin alkoi vuoden loppua kohden himmailla kun stand-up kiertue loppui ja myös leffa- ja telkkarihommat olivat jo takana. Ollut siis nyt jonkin aikaa varmaankin tiiviimmin kotona. Arki on vuosikausien reissaamisen jälkeen ensimmäisen kerran oikeasti iskenyt päin näköä. Se klassinen tarina; kun reissutyö loppuu, aletaan oikeasti vasta elää yhteistä elämää, ja oikeasti näkee millainen toinen on. Kun sitä yhteistä aikaa on ollut vähän, siitä on kenties tehty aina jotain spesiaalia ja elämyksellistä... ja se oikea arki on antanut odottaa itseään. Tai vaikkapa, kun heti suhteen alussa syntyneet lapset lentävät maailmalle, aletaan ensimmäisen kerran oikeasti elää kahdestaan. Ei ole yksi eikä kaksi liittoa kun on näissä tilanteissa kaatunut.
Juuri näin, nyt ollaan jälleen asian ytimessä. Kuten itsekin tuolla ensimmäisillä sivuilla mainitsin, tämä nähty lukemattomia kertoja erilaisten reissuhommia tehneiden, erityisesti urheilijoiden kohdalla. Kun toinen on kokoajan reissuhommissa, niin eipä sitä arkea juuri keritä kokemaan, vaan ne muutamat yhteiset päivät on aina pientä juhlaa. Toisaalta taas erillään oltaessa kumpikin voi melko vapaasti touhuilla omiaan, vaikkapa niitä syrjähyppyjäkin..
Kyllähän jokainen parisuhteessa oleva tietää, että, aika pian sen se arki koittaa, kun siinä samassa kämpässä jatkuvasti toisten naamoja katsellaan ja juttuja kuunnellaan. Jos toinen on jatkuvasti reissun päällää, niin se arjen kokeminen siirtyy ja siirtyy, mutta ennemmin tai myöhemmin se on kuitenkin väistämättä edessä ja vasta sitten todella katsotaan, onko tulevaisuus ihan oikeasti yhteinen, vai ei.
kerranpettäjäonainapettäjä kirjoitti:
Samin muutaman kerran nähnyt yöelämässä, joten sen käytöksen perusteella tämä on hyvä uutinen Ilonalle.
Samaa mieltä vaikken livenä ole nähnytkään mutta tyyppi on niin niljakkeen oloinen että erouutinen ei tullut lainkaan yllätyksenä. Ilona on tuhat kertaa paremman näköinen kuin tuo pallonaamainen Sami.
Pikkulinnut kertoo, että Samilla on myös kosteita iltoja riittänyt. Eikä juhlia ole tarvinnut kuulemma yksin, eikä ainakaan rumassa seurassa. Mistään pettämisestä en ole kuullut keneltäkään, vaan pelkästään siitä on kainalossa kyhnöttäviä drinkin juottajia on riittänyt yössä.
En tiedä onko tällä mitään osaa tai arpaa mihinkään...
Huhhuh. Kyllä mulle ja ainakin mun ystäväpiiriin kuuluville (kun ollaan tän tyyppisistä jutuista puheltu porukalla) on ulkonäkö ainaki tuhat kertaa tärkeämpi, kuin raha. Samin kaa en ite kehtais kävellä ees kaupungilla. 🤣
N20
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh. Kyllä mulle ja ainakin mun ystäväpiiriin kuuluville (kun ollaan tän tyyppisistä jutuista puheltu porukalla) on ulkonäkö ainaki tuhat kertaa tärkeämpi, kuin raha. Samin kaa en ite kehtais kävellä ees kaupungilla. 🤣
N20
Kyllä se mieli muuttuu kun äiti potkasee sut ulos kotoa tai opintotuki loppuu ja vuokra pitäisi maksaa. ;)
Vierailija kirjoitti:
kerranpettäjäonainapettäjä kirjoitti:
Samin muutaman kerran nähnyt yöelämässä, joten sen käytöksen perusteella tämä on hyvä uutinen Ilonalle.
Samaa mieltä vaikken livenä ole nähnytkään mutta tyyppi on niin niljakkeen oloinen että erouutinen ei tullut lainkaan yllätyksenä. Ilona on tuhat kertaa paremman näköinen kuin tuo pallonaamainen Sami.
Lihava ja jo aika vanhakin nainen, eikä kasvotkaan ole kummoiset. Sami on toki lihava, mutta se ei ole miehelle yhtä paha. Hän on myös varakas ja kuuluisa ja pitkä. Sami on paljon tasokkaampi näistä osapuolista. Ulkonäöllisesti ovat samaa tasoa, vaikka Ilona varmaan nuorempana ollut paremman näköinen.
Uppista!
Eikö kellään ole mitään uutta tietoa aiheeseen liittyen?
Eikö tuo Renny oo jo yli kuuskymppinen äijä?
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo Renny oo jo yli kuuskymppinen äijä?
Varmaan jotain sitä luokkaa. Eli naisen ottaa todennäköisesi 25-40 vuotiaasta.
Niin sanotusti on laukannut vehreimmille laitumille
Hahahha. Jää akalle taas muistoksi miehen nimi erosta ;) Oi voi kun ei teillä ole mitään itsesuojeluvaistoa ;)