Sami Hedberg eronnut
Kommentit (193)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samihan on kikkelöinyt ympäriinsä jo jonkun aikaa.
Jos näin on, toivottavasti Ilona pitää puolensa erossa.
Ainakin kaverini kertoi että kun olivat jatkoilla samin kanssa keikan jälkeen niin tämä pani vähän kaikkia nuoria likkoja jotka vain antoivat. Tästä on kyllä jo jokunen vuosi mutta sormus Samilla oli silloin jo kädessä. Eipä sinänsä ihmetytä... Kusi sille päähän on noussut tästä julkisuudesta. En pysty enään katsomaan koko tyyppiä.
Hedbergissä kyllä kulminoituu kaikki mitä pidän miehissä vastenmielisenä :/
Vierailija kirjoitti:
Ilona taatusti löytää ainakin komeamman miehen.
Tämä on varmasti totta, mutta ei se ulkonäkö ole kaikille naisille ykkösjuttu, ehkä yhteisenajan puute ja mahdollisesti lapsijutut voi olla taustalla tai joku kolmaspyörä.
Ilona on hyvännäköinen nainen, ei sen kauan tarvitse yksin olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua aina niin suruttaa nämä erot, joissa kehutaan yhteistä matkaa ja onnellisia vuosia. En voi ymmärtää, miksi sitten erotaan???
Just joo. Kyse julkkiksesta ja julkisesta päivityksestä niin ainut tapa ilmoittaa halutessaan erosta on juuri ton tyyppinen ilmoitus, jossa selostetaan kuinka edelleen olllaan ystäviä ym. Kunnioitetaan toista ja sitä mennyttä suhdetta. Vai ihanko oikeasti ajattelet, että julkisessa päivityksessä Hedbergin olisi pitänyt tuoda kaikki suhteen ja vaimon onelmat esiin ja vaimo sitten omassa päivityksessään olisi tehnyt vastaavan Samista.
Tarviiko valehdella? Miksi ei voi kirjoittaa neutraalisti? Näytä yksikin pari joka ystäviä eron jälkeen.
Minä ja exäni. Vietimme kaikki lasten juhlat ja merkkipäivät aina yhdessä. Poikamme ylppärit pidettiin hänen ja uuden vaimon talossa, koska siellä oli tilaa. Vieraana myös minun äitini ja isäni. Kyllä ystävyys avioeron jälkeen on mahdollista, jos olian fiksuja ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilona taatusti löytää ainakin komeamman miehen.
Ilonahan ei ole mitenkään hoikka tyttö ja ikääkin alkaa olla, joten jälleenmyyntipäivällä on kohta jo kiire. Samin ympärillä pyörii kaksvitosia missejä joka keikalla, ei ihme jos silmä vähän hakeutunut siihen suuntaan.
Ei muuten ollut kovin hoikka chätti aikoinaankaan. Ei suostunut juontamaan rantalenttistä bikineissä kuten vapaamieliset tytöt Iida ja Maisa.
Oi niitä aikoja.. <3
https://www.mtv.fi/viihde/televisio/artikkeli/ihanat-rantalentistytot-h…;
Ohiksena tähän Maisan muuttunut ulkonäkö. Lisää silikonia, huulitäytteet, hammasremontti, tatuoidut kulmakarvat, feikkiripset. Ei ollut kaunis chat-aikoina nykyisin vielä vähemmän.
Idakin näytti huomattavasti paremmalta ennen kumitissejä.
Iida oli jo tuolloin ihan kalan näköinen, silmät kaukana toisistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua aina niin suruttaa nämä erot, joissa kehutaan yhteistä matkaa ja onnellisia vuosia. En voi ymmärtää, miksi sitten erotaan???
Just joo. Kyse julkkiksesta ja julkisesta päivityksestä niin ainut tapa ilmoittaa halutessaan erosta on juuri ton tyyppinen ilmoitus, jossa selostetaan kuinka edelleen olllaan ystäviä ym. Kunnioitetaan toista ja sitä mennyttä suhdetta. Vai ihanko oikeasti ajattelet, että julkisessa päivityksessä Hedbergin olisi pitänyt tuoda kaikki suhteen ja vaimon onelmat esiin ja vaimo sitten omassa päivityksessään olisi tehnyt vastaavan Samista.
Tarviiko valehdella? Miksi ei voi kirjoittaa neutraalisti? Näytä yksikin pari joka ystäviä eron jälkeen.
Minä ja exäni. Vietimme kaikki lasten juhlat ja merkkipäivät aina yhdessä. Poikamme ylppärit pidettiin hänen ja uuden vaimon talossa, koska siellä oli tilaa. Vieraana myös minun äitini ja isäni. Kyllä ystävyys avioeron jälkeen on mahdollista, jos olian fiksuja ihmisiä.
Se on mahdollista jos ero on aidosti yhteinen päätös eikä kummallekaan jää eron osalta hampaankoloon mitään (omaisuuden jakamisesta tai ihmissuhteista). Näin tapahtuu hatusta heitettynä ehkä max 10 % avioeroista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät ole varmaan paljon yhdessä ehtineet olemaan, miehellä ainakin tuntuu olevan kovasti työkiireitä koko ajan.
Olis reissannut Samin kanssa yhdessä. Vaikka assarina.
Koskaan ei pidä ripustettu mieheen. Oma ammatti omat rahat.
Naiset olkaa aina itsenäisiä ja riippumattomia miehen tuloista. Totuus paljastuu viimeistään silloin kuin ensimmäinen eläkemaksu rapsahtaa tilillesi. Terveisin bee there
Hazard oli kyllä niin oikeassa Hedbergistä. Siinä on minun vaikea nähdä mitään viehättävää. Jännä miten miehestä voi tulla julkkis vaikka naama olisi kuin petolinnun perse eikä vartalo juuri parempi, mutta montako sellaista naista tiedätte.
Sami oli ainakin instan mukaan käynyt jo jonkun mimmin kaa ikeassa :D tägänny jonkun bruneten
Vierailija kirjoitti:
Hazard oli kyllä niin oikeassa Hedbergistä. Siinä on minun vaikea nähdä mitään viehättävää. Jännä miten miehestä voi tulla julkkis vaikka naama olisi kuin petolinnun perse eikä vartalo juuri parempi, mutta montako sellaista naista tiedätte.
No esim. Hazard.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No esim. Hazard.[/quote
😂😂😂]
Minä en tajua näitä ulkonäön arvostelijoita. Ulkonäkö ei todellakaan ole kaikille tärkeää. Ois loukkaavaa jos itse eroaisin ja joku heittäisi mulle että ”löydät vielä paremmannäköisen”, tai vastaavasti joku heittäisi saman kommentin miehelleni. Oikeesti nyt, aikuiset ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valehdella? Huh. Mistä sinä tiedät ovatko he ystäviä vai ei. Toiseksi se on ihan kohtelias tapa ilmoittaa, että ollaan erottu hyvissä väleissä tai ainakin niin halutaan kertoa, jotta sen enempää kyselyjä aiheesta ei tulisi. Vähään samaan tapaan, kun jos tapailusta ei muodostukaan suhdetta niin ilmoitetaan toiselle, että jos ollaan vain "kavereita." Harva kuitenkaan sitten ihan kaveriksi jää. Mielestäni hyvin hoidettu ilmoitus mutta ilmeisesi aina löytyy näitä haaskalintuja, jotka haluvat tietää mehevät yksityiskohdat erosta ja päästä spekuloimaan niillä.
Ei olla haaskoja, vaan ihmetellään, miksi erota kun kerran menee monella tapaa hyvin. Tapailu kenties hieman eri kokoluokan asia kuin avioliitto, vai eikö sulle? Sarjassamme turhat erot :(
Siis mitä ihmettä oikeasti :-D Tunnetko jotenkin henkilökohtaisesti parin vai miten tiedät millainen suhde heillä on ollut? Olisko ollut parempi, jos hän olisi postauksessaan kirjoittanut kuinka on onnelinen vihdoin päästessään vaimostaan eroon, koska suhde oli lopulta kaikkea muuta kuin ihana. Ero on raskas ylipäätään, saati kun sen joutuu käymään julkisesti. Tottakai he yrittävät minimoida spekulaation määrän. Jokainen fiksu ihminen ymmärtää, että taustalla voi olla mitä vain. Ei se rakkaus aina riitä ja voi olla muita syitä eroon, silti voi erota siis hyvissä väleissä. Kaikki eivät ole niitä vervihollisia erotessaan tai sen jälkeen.
Juuri näin. Eiköhän joku viestinnän konsultti olet tuon tiedotuksen pääpiirteet laatinut. Se ollaan nähty, mihin se johtaa, mikäli julkisuuden henkilö ja sillä elantosa tienaava ryhtyy eron tullessa nokittelemaan median välityksellä ja vähitellen vuotamaan tietoa. Ammattimaisesti tehdyllä ilmoituksella asia hoituu siististi ilman kohuja
Oliskohan tämä uusi nainen @ noonasanden (ig)? Hänen kanssaan Ikeassa ja eräässä porukkakuvassa istuvat vierekkäin ja en tiedä kuvittelenko mutta ihan kuin Samilla olisi käsi tämän tytön selän takana. Ihan sama, ei kenellekään kuulu nämä suhdekuviot mutta kiinnostais tietää totuus :D
Eikö jokainen saanutkaan valita oman elämänkumppaninsa ja enemmän ottavassa kuin antavassa suhteessa ei kenenkään tarvinnut olla (siis näin ainakin akateemisten naisten kohdalla on av-mammojen mielestä). Nyt kun kuuluisa rikas mies jättää naisen, joka ei ole tarpeeksi tasokas hänelle, alkaa mammapalstalla homottelu, painon ja naaman kommentointi ynnä muu sivistynyt käytös
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No esim. Hazard.[/quote
😂😂😂]
Hazard osaa kirjoittaa. En pidä toimittajia varsinaisesti julkkiksina, vaikka toimivatkin lähellä julkkiksia.
Vierailija kirjoitti:
Oliskohan tämä uusi nainen @ noonasanden (ig)? Hänen kanssaan Ikeassa ja eräässä porukkakuvassa istuvat vierekkäin ja en tiedä kuvittelenko mutta ihan kuin Samilla olisi käsi tämän tytön selän takana. Ihan sama, ei kenellekään kuulu nämä suhdekuviot mutta kiinnostais tietää totuus :D
Jaa sen tuottaja? Sulla on sit varmaan suhde kaikkien miespuolisten työkavereides kanssa, kun vietät niiden kans aikaa.
No Samilla se on tapahtunut jo kauan sitten. Jätkä on niin itseään täynnä, ettei sitä voi kuin hämmästellä.