Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sami Hedberg eronnut

Vierailija
25.01.2018 |

Voi että :(

Kommentit (193)

Vierailija
61/193 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähipiiristä tiedetään, että Ilona ei voi saada lapsia. Oliskohan mm. siihen kaatunut?

Vierailija
62/193 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sillä on ollut vaimo? Olen aina luullut, että Hedberg on poikiin päin suuntautunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/193 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilona taatusti löytää ainakin komeamman miehen.

Ilonahan ei ole mitenkään hoikka tyttö ja ikääkin alkaa olla, joten jälleenmyyntipäivällä on kohta jo kiire. Samin ympärillä pyörii kaksvitosia missejä joka keikalla, ei ihme jos silmä vähän hakeutunut siihen suuntaan.

Ei muuten ollut kovin hoikka chätti aikoinaankaan. Ei suostunut juontamaan rantalenttistä bikineissä kuten vapaamieliset tytöt Iida ja Maisa.

Vierailija
64/193 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua aina niin suruttaa nämä erot, joissa kehutaan yhteistä matkaa ja onnellisia vuosia. En voi ymmärtää, miksi sitten erotaan???

Just joo. Kyse julkkiksesta ja julkisesta päivityksestä niin ainut tapa ilmoittaa halutessaan erosta on juuri ton tyyppinen ilmoitus, jossa selostetaan kuinka edelleen olllaan ystäviä ym. Kunnioitetaan toista ja sitä mennyttä suhdetta. Vai ihanko oikeasti ajattelet, että julkisessa päivityksessä Hedbergin olisi pitänyt tuoda kaikki suhteen ja vaimon onelmat esiin ja vaimo sitten omassa päivityksessään olisi tehnyt vastaavan Samista.

Tarviiko valehdella? Miksi ei voi kirjoittaa neutraalisti? Näytä yksikin pari joka ystäviä eron jälkeen.

Vierailija
65/193 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti saa valokuvilla luotua " onnellisuuden illuusion ". Pari näyttää niin rakastuneelta. Todellisuudessa varmaan aika onnettomia, kun kerran eroavat..

Vierailija
66/193 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua aina niin suruttaa nämä erot, joissa kehutaan yhteistä matkaa ja onnellisia vuosia. En voi ymmärtää, miksi sitten erotaan???

Just joo. Kyse julkkiksesta ja julkisesta päivityksestä niin ainut tapa ilmoittaa halutessaan erosta on juuri ton tyyppinen ilmoitus, jossa selostetaan kuinka edelleen olllaan ystäviä ym. Kunnioitetaan toista ja sitä mennyttä suhdetta. Vai ihanko oikeasti ajattelet, että julkisessa päivityksessä Hedbergin olisi pitänyt tuoda kaikki suhteen ja vaimon onelmat esiin ja vaimo sitten omassa päivityksessään olisi tehnyt vastaavan Samista.

Ai ääripäät vain mahdollisia? Ei asiallinen ja yksinkertainen ilmoitus ilman ylimääräistä kommentointia, saati kuvia?

Vierailija
67/193 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarviiko valehdella? Miksi ei voi kirjoittaa neutraalisti? Näytä yksikin pari joka ystäviä eron jälkeen.

Valehdella? Huh. Mistä sinä tiedät ovatko he ystäviä vai ei. Toiseksi se on ihan kohtelias tapa ilmoittaa, että ollaan erottu hyvissä väleissä tai ainakin niin halutaan kertoa, jotta sen enempää kyselyjä aiheesta ei tulisi. Vähään samaan tapaan, kun jos tapailusta ei muodostukaan suhdetta niin ilmoitetaan toiselle, että jos ollaan vain "kavereita." Harva kuitenkaan sitten ihan kaveriksi jää. Mielestäni hyvin hoidettu ilmoitus mutta ilmeisesi aina löytyy näitä haaskalintuja, jotka haluvat tietää mehevät yksityiskohdat erosta ja päästä spekuloimaan niillä.

Vierailija
68/193 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten nyt tuollainen avioliitto voi toimia, kun mies on koko ajan poissa kotoa?

Sellainen suhdehan yleensä toimiikin niin kauan, kun se puoliso pysyy niissä reissuhommissa. Onhan tämä nähty niin monen monta kertaa, että kun urheilu-ura, tai joku muu reissuhomma päättyy, niin ei kauaa kestä, kun ero tulee. Eihän nuokaan Samin 365 rundin aikana eronneet, vaan vasta sen jälkeen.

Vierailija
69/193 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten nyt tuollainen avioliitto voi toimia, kun mies on koko ajan poissa kotoa?

Sellainen suhdehan yleensä toimiikin niin kauan, kun se puoliso pysyy niissä reissuhommissa. Onhan tämä nähty niin monen monta kertaa, että kun urheilu-ura, tai joku muu reissuhomma päättyy, niin ei kauaa kestä, kun ero tulee. Eihän nuokaan Samin 365 rundin aikana eronneet, vaan vasta sen jälkeen.

Mun mies teki keikkaa ja oli pitkiä aikoja poissa putkeen. Ei siis suhteen alussa, mutta vähitellen työt vaan karkas kauemmas ja kauemmas. Lopulta en enää jaksanut ja itkien halusin eroa. Mies ehdotti että pitäisi lomansa nyt ja korjattaisiin suhdetta. Noh siinä korjaamisessa korostui vaan kaikki mitä multa oli vuosia puttunut ja olin vaan lopulta entistä katkerampi ja vihaisempi. Oli pakko päästä pois, kun se vuosien vitutus saavutti multihuipentumansa. Huooh. En enää katselisi keikkatyöläostä. Niin ihanaa kun saa lähes joka yö nukkua rakkaan vieressä.

Vierailija
70/193 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kateeks käy. Hienoa.

Vierailija
71/193 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin toteutuu jo liki varmaksi muuttunut tosiasia, kun hehkuttivat  hetki sitten olevansa täydellisiä toisilleen ja heti perään avioero.

Vierailija
72/193 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän vastaavia kirjoitetaan av:llakin ihan anonyymisti. Jotkut niin tykkää toisistaan, mutta silti eroavat.

Vierailija
73/193 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi naiset eivät ole pinnallisia. Eikun...

Vierailija
74/193 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valehdella? Huh. Mistä sinä tiedät ovatko he ystäviä vai ei. Toiseksi se on ihan kohtelias tapa ilmoittaa, että ollaan erottu hyvissä väleissä tai ainakin niin halutaan kertoa, jotta sen enempää kyselyjä aiheesta ei tulisi. Vähään samaan tapaan, kun jos tapailusta ei muodostukaan suhdetta niin ilmoitetaan toiselle, että jos ollaan vain "kavereita." Harva kuitenkaan sitten ihan kaveriksi jää. Mielestäni hyvin hoidettu ilmoitus mutta ilmeisesi aina löytyy näitä haaskalintuja, jotka haluvat tietää mehevät yksityiskohdat erosta ja päästä spekuloimaan niillä.

Ei olla haaskoja, vaan ihmetellään, miksi erota kun kerran menee monella tapaa hyvin. Tapailu kenties hieman eri kokoluokan asia kuin avioliitto, vai eikö sulle? Sarjassamme turhat erot :(

Vierailija
75/193 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minähän ihan yllätyin kun näin Ilonan jossain lehtijutussa, koska olin aina luullut että Samin vaimo on se ruskeatukkainen nainen jonka kanssa Sami aina liikkuu kaikkialla. No, lisätutkimuksissa selvisi, että se nainen olikin Samin assari. Siitä lähtien olen aina pitänyt itsestään selvänä että näillä kahdella on suhe.

Ja nyt Sami sitten erosi, että voisi olla virallisesti assarinsa kanssa (vai keikkamyyjäkö se on, minä näistä nimikkeistä tiedä). Hyvä juttu loppujen lopuksi, helpompi kaikille että eletään rehellisesti eikä piilotella kulissien takana.

Vierailija
76/193 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai sillä on ollut vaimo? Olen aina luullut, että Hedberg on poikiin päin suuntautunut.

Jos tämä olikin eron syy?

Vierailija
77/193 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilonahan ei ole mitenkään hoikka tyttö ja ikääkin alkaa olla, joten jälleenmyyntipäivällä on kohta jo kiire. Samin ympärillä pyörii kaksvitosia missejä joka keikalla, ei ihme jos silmä vähän hakeutunut siihen suuntaan.

Ei muuten ollut kovin hoikka chätti aikoinaankaan. Ei suostunut juontamaan rantalenttistä bikineissä kuten vapaamieliset tytöt Iida ja Maisa.

Tuo on se taso jatkossakin minkä Hedberg saa.

Vierailija
78/193 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähipiiristä tiedetään, että Ilona ei voi saada lapsia. Oliskohan mm. siihen kaatunut?

Tuo lapsettomuus tuli ekana mieleen kun luin erosta.

Lapsi ja lapset voi olla Samin suuri haave ja kun vaimo ei voi saada on tehtävä ratkaisu.

Muistan kun Sami kertoi jossain että ei ole lapsia ja tuntui et saisi olla mutta ei tullut.

Vierailija
79/193 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei olla haaskoja, vaan ihmetellään, miksi erota kun kerran menee monella tapaa hyvin. Tapailu kenties hieman eri kokoluokan asia kuin avioliitto, vai eikö sulle? Sarjassamme turhat erot :(

Mistäs päättelit tämän että niillä "menee monella tapaa hyvin"? Ei kannata uskoa kaikkea mitä lukee lehdistä.

Vierailija
80/193 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan aloittaisi keskustelun tälläisestä aiheesta. Ketä kiinnostaa?

Noh, sinua ja minua ainakin, koskapa luettiin ja kommentoimaankin piti päästä!

Höperö olet!

En lukenut, vaan tulin kommentoimaan asiasta. Koska minua ei kiinnosta, en lue.

Itse se höperö taidat olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän