Ihan kauhea tilanne (rahattomuus)
Mä en enää tiedä, mitä tehdä. Mä tarviin rahaa niin ku HETI. Ei ketään jolta lainata. Pikavippiä en saa. Myytävää ei ole äkkiseltään muuta kuin motonetin 50€ lahjakortti. Haluisko joku ostaa sen ja pelastaa yhden ihmishengen? (Tilanne on oikeasti niin paha) jos joku haluaa auttaa, kerron lisää tilanteesta.
Kommentit (263)
Paskat kyllä tämä tarttee rahaa nyt ihan johonkin muuhun kuin bensaan
Pomo täällä..nyt se netti kiinni
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko, että mihin? Se on kumma täällä ku täällä aina meuhkataan, että ku mikään ei kelpaa kun raha... mä olen sanonu (useaan kertaan), mua voi auttaa myös suoraan polttoaineella. Miksi mä näin sanoisin, jos en kerran tarvii bensaa? (Ai nii, myyn tietysti ne ja ostan rahoilla jotain, mitä lie se nyt sun mielestä on, mihin mä oikeesti rahaa tarviin?
Pitästkö meidän olla kivoja ihmisiä ja tehdä kolehti? Jos ap antaa tilinumeron, niin voin laittaa itse 2€.
Muita mukaan? jos vaikka 50 senttiä tai euro heitetään?
Aloittaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko, että mihin? Se on kumma täällä ku täällä aina meuhkataan, että ku mikään ei kelpaa kun raha... mä olen sanonu (useaan kertaan), mua voi auttaa myös suoraan polttoaineella. Miksi mä näin sanoisin, jos en kerran tarvii bensaa? (Ai nii, myyn tietysti ne ja ostan rahoilla jotain, mitä lie se nyt sun mielestä on, mihin mä oikeesti rahaa tarviin?
Mitäs täällä vielä meuhkaat, sunhan piti mennä töihin kahdelta?
Aloittaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin enää tarvitset rahaa, jos jo pomolle jo ilmoitit ettet pääse?
Etköhän sinä yritä tasan sitä että joku hyväuskoinen lahjoittaisi rahaa kyselemättä käyttötarkoitusta. Lopeta jo kerjääminen, tämä on väärä paikka sille.
Ja jos sulla on varaa pitää autoakin niin etpä edes tosi köyhä ole. Jos oikeasti olisi hätä, niin olisit mennyt sinne Facebookiin jo ajat sitten ja omalla nimelläsi voisit pyydellä sieltä rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Niin, esim. huumeisiin tai pelaamiseen.
Röyhkeydellä ei ole rajaa.
Saiko ap sitä bensaa jostain vai miten kävi?
Parin sadan euron kiesi (ilman mitään kalliita vakuutuksia, pelkkä liikennevakuutus) on oikeasti edullisempi vaihtoehto kuin maksaa törkykalliita julkisen liikenteen lippuja, jos vielä työpaikka on hankalan matkan päässä.
Miten voi n. nelikymppinen (jopa viis) olla noin hukassa elämänhallinnan kanssa. Ei heru ymmärrystä.
Kokenut621 kirjoitti:
Nettiin ilmoitus jossa tarjoat hellän hetken jollekin fiksulle miehelle : )
Jos olet kaunis, niin voit pyytää vähän enemmänkin.
Laskin, montako viestiä meni, ennen kuin tätä vaihtoehtoa esitettiin. Tiesin, että se tulee. Naiselle aina tarjotaan vaihtoehdoksi huoraamista. Typerykset, ei voi muuta sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Miten voi n. nelikymppinen (jopa viis) olla noin hukassa elämänhallinnan kanssa. Ei heru ymmärrystä.
Mä aloin tätä miettimään myös, kun ap kertoi vanhempien kuolleen 70-luvulla...
Eli ap:n täytyy olla 50v. tai ylikin, ellei sitten ihan vauvana ole jäänyt orvoksi, mutta siltikin olisi jo lähemmäs 50v. En nyt enää usko koko tarinaa, koska ei kukaan keski-ikäinen voi olla näin hukassa kuin ap. Tai kait joku alkoholisti-huume-eukko vois ollakin.
Aloittaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikavippi? Pyydä veljeltä/siskolta/äidiltä/isältä/serkulta lainaamaan rahaa?
Alotusta et sitten viittinyt lukea? Ei ole ketään, jolta lainata ja pikavippi ei ole vaihtoehto.
Enkä mä edes tahdo LAINATA koska seuraavana rahapäivänä pitäs maksaa ja sit on taas vähemmän rahaa... olisin halunnut MYYDÄ itselleni tarpeettoman lahjakortin.
Kun mä aloitin keikkatyöt, niin mun oli pakko lainata rahaa että pääsen töihin, ja selviän sen alun siihen asti että asiat alkaa rullata, eli että palkka alkaa tulla 2xkk ja mahdolliset kelan rahat kuukauden välein.
Helppo se laina on sit maksaa pois kun rahat tulee.
Aloittaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä päin asut?
Etelä-Pohjanmaan maalaiskunnassa. Kui?
Mistä Etelä-Pohjanmaalta on 100 km Seinäjoelle? En usko, että kukaan Etelä-Pohjanmaalla asuva puhuisi Etelä-Pohjanmaan maaLAISkunnasta, maakunnasta voisi puhua.
Laita se lahjakortti myyntiin Tori.fi:hin tai paikalliseen facebook-kirppikseen
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä päin asut?
Etelä-Pohjanmaan maalaiskunnassa. Kui?
Mistä Etelä-Pohjanmaalta on 100 km Seinäjoelle? En usko, että kukaan Etelä-Pohjanmaalla asuva puhuisi Etelä-Pohjanmaan maaLAISkunnasta, maakunnasta voisi puhua.
Sellainen paikka löytyy ja varsin pieni paikka vieläpä.
Mikä ihme teitä kaikkia vaivaa kun jokainen hädänalaisen kirjoittama topikki leimataan trollailuksi?
Ei tuo mikään oikeasti hädänalainen ole, älkää olko tyhmiä!!
Itse juuri kerroit hirviöperheestäsi..mielestäsi saat apua sossusta heti..myös terapiaa