Eturivin suomalaisjulkkiksia, joiden ura on kokonaan hiipunut?
Kommentit (28)
Pave Maijasesta ei ole kuulunut mitään vuosiin. Tosin taitaa olla ikääkin jo aika lailla ja ehkä mies vain vaihtoi toisiin hommiin.
Anna Abreu. Pyristelee väkisin julkisuudessa tisssipersekuvilla milloin mistäkin ja uuden tulemisen tunnusbiisi on kamalinta ripulioksennusta mitä on ikinä julkaistu. Ura on ohi eikä ammattia olemassa, voi voi.
Marion Rungin ura taisi typistyä Vitae Pro-mainokseen
Juttaa ja Bullia sekä Marina Aitolehteä jostain syystä yritetään pitää väkisin esillä vaikka kellään heistä ei oikeasti ole mitään järkevää sanottavaa, todennäköisesti lähiaikoina nämäkin median tekemät julkut vähitellen häviävät lehtien palstoilta.
Vierailija kirjoitti:
Juttaa ja Bullia sekä Marina Aitolehteä jostain syystä yritetään pitää väkisin esillä vaikka kellään heistä ei oikeasti ole mitään järkevää sanottavaa, todennäköisesti lähiaikoina nämäkin median tekemät julkut vähitellen häviävät lehtien palstoilta.
Martina Aitolehteä
Tahaton kirjoitusvirhe.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa Marionin ura lässähti jo silloin kun hän oli 35v. Siinä iässa monet nuoremmat laulajat menee ohi ja kun Marion nyt muutenkin oli pelkkä keposia laulava niin eihän sillä voi pitkää uraa rakentaakaan. sSmaa tyyppiä on myäs Nylon beat Jonna
Vierailija kirjoitti:
Pave Maijasesta ei ole kuulunut mitään vuosiin. Tosin taitaa olla ikääkin jo aika lailla ja ehkä mies vain vaihtoi toisiin hommiin.
Pave on upea hunajaääni, joka on ihan oikea muusikko. Ikää tosiaan on jo, antaa vähän lomailla jos haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Katri-Helena mja hyvä niin.
Vastahan hän oli 50 vuotta julkisuudessa:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa Marionin ura lässähti jo silloin kun hän oli 35v. Siinä iässa monet nuoremmat laulajat menee ohi ja kun Marion nyt muutenkin oli pelkkä keposia laulava niin eihän sillä voi pitkää uraa rakentaakaan. sSmaa tyyppiä on myäs Nylon beat Jonna
Marion on monipuolisempi laulaja kuin hittien perusteella voisi luulla. Sitäpaitsi hän on yksi pisimpään laulamisella elänyt nainen Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marion on monipuolisempi laulaja kuin hittien perusteella voisi luulla. Sitäpaitsi hän on yksi pisimpään laulamisella elänyt nainen Suomessa.
Hänen viimeisin hittinsä on Hyvästi yö v. 1980. Sen jälkeen kyllä aikamoista pyristelyä ollut.
Outi Alanen oli tosi suosittu kun olin nuori, nykyisin ei enää näe.
Hytösen Joonas, missä? Joskus vilahtanut nimi tositv-sarjojen lopputeksteissä tuottajana, mutta lieneekö edes sama.
Vierailija kirjoitti:
Axl Smith
Eturivin julkkis...
Tea Khalifa
Siiri Nordin
Kwan-yhtyeen Mariko
Olivat pinnalla aikoinaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänen viimeisin hittinsä on Hyvästi yö v. 1980. Sen jälkeen kyllä aikamoista pyristelyä ollut.
90-luvun alussa oli ilmeisesti ura katkolla, mutta sen jälkeen lähti taas nousuun, ja hän on ihan viime vuosiin asti täyttänyt konserttisaleja, mitä ei voi sanoa monesta muusta ikätoverista.
Axl Smith