Eturivin suomalaisjulkkiksia, joiden ura on kokonaan hiipunut?
Tuleeko ketään mieleen?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Elokuu -yhtye, oli tosi kova sana 5 vuotta sitten. Samoin Chisu.
Samoin Jukka Poika, Stig, Jesse Kaikuranta, Redrama, Krista Siegfrids.
Vierailija kirjoitti:
Elokuu -yhtye, oli tosi kova sana 5 vuotta sitten. Samoin Chisu. Pikku-G, oli todella kova sana reilu kymmenen vuotta sitten. Samoin Hanna Pakarinen.
Itse asiassa melkein kaikki Idols, Voice, ja X-Factor -voittajat.
Pikku-G on juuri tehnyt paluun, ja uusi sinkku lillui suoratoistojen ykkösenä viime viikolle asti. Chisu tekee uutta musaa, onnettomana ja surkeana koska miehensä muutti juuri pois ja jätti hänet. Pakarisella jokin radio-ohjelma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elokuu -yhtye, oli tosi kova sana 5 vuotta sitten. Samoin Chisu. Pikku-G, oli todella kova sana reilu kymmenen vuotta sitten. Samoin Hanna Pakarinen.
Pikku-G on juuri tehnyt paluun, ja uusi sinkku lillui suoratoistojen ykkösenä viime viikolle asti. Chisu tekee uutta musaa, onnettomana ja surkeana koska miehensä muutti juuri pois ja jätti hänet. Pakarisella jokin radio-ohjelma?
"Tekee uutta musaa" on vakiolause jonka jokainen muusikko lisää normihaastattelun loppuun. Se on sitten eri asia tuleeko siitä mitään, julkaistaanko mitään ja ennenkaikkea tuleeko siitä yhtä suosittua kuin aikaisemman suosion aikaiset kappaleet. Nähtäväksi jää.
Sanat 'julkkis' ja 'ura' samassa lauseessa naurattavat niin paljon, että ei taida tulla työnteosta enään tänään mitään....
Ville Valo oli taas pinnalla nyt kun Him kuopattiin, mutta pariin vuoteen ei ollut kuulunut mitään. Luultavasti jatkaa samaa menoa.
Vierailija kirjoitti:
Outi Alanen oli tosi suosittu kun olin nuori, nykyisin ei enää näe.
Työskentelee nykyään ensihoitajana. Ilmeisesti ei miellyttänyt enää elokuva- ja tv-alan silmäätekeviä ja savustettiin siksi pois näyttelijäpiireistä. Tuli mieleen tästä suomalaisen elokuva-alan hyväksikäyttökohusta, että liekö Alanen jo aikoinaan noussut sitä vastaan ja suljettu siitä hyvästä piirien ulkopuolelle. Oli miten oli, on asiakaskokemusten perusteella erittäin hyvä tässä uudessa työssäänkin. Varmasti näyttelijätaustasta on hyötyä ensihoitajan ammatissa, kun ikinä et satavarmasti tiedä, mitä keikalla mahtaa tulla vastaan.
Otto Grundström ja muut Tehosekoittimen pojat. Vieläkö mahtavat tehdä musiikkia omilla tahoillaan vai ovatko siirtyneet muihin hommiin?