Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2.2 lakko. Miksi tavalliselle kansalle "kostetaan" se, että eduskunta päättää jotain ikävää?

Vierailija
24.01.2018 |

Se bussilakko ym lakko 2.2 osuu pahiten taas tavallisen suomalaisen kansalaisen arkeen. Töihin ei pääse, kauppoihin ei kuljeteta ruokaa jne. Miksi tavalliselle työssäkäyvälle ja bussilla kouluun menevälle lapselle ja terveyskeskukseen haluavalle vanhukselle kostetaan se, että eduskunta on päättänyt jonkun aktiivimallin? Voisiko joku selittää logiikan tuossa lakossa?

Kommentit (107)

Vierailija
101/107 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menen autolla töihin ja takasin niin aivan sama mulle. Mies menee bussilla niin ilmeisesti pyytää perjantaiksi vapaan. Mun piti lähteä pe viikonlopuksi Tallinnaan. Kuka tietää liikkuuko Tallinkin lautat etelään vai onko nekin lakossa?

Vierailija
102/107 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika kipeetä se tekee jos sen takia pitää pikavippi ottaa!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/107 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiky vei mukavan osuuden palkastani, joten olen saanut oman osuuteni kiristyksistä. Perjantaina aamulla lopetan yövuoron. Jos en saa taksia, menen kävellen. Matkaa on noin kymmenen kilometriä, mutta tuleepa rapsakka aamulenkki samalla. Kannatan lakkoa ihan täysiä. Ihmisillä on jo tarpeeksi vaikeaa ja koko ajan kiristetään eikä näin voi jatkua.

Vierailija
104/107 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkii nyt auton, jos asuu kauempana työpaikasta. Työssäkäyntialuekin on 80 kilometriä, ei pärjäisi työtönkään ilman autoa.

Vierailija
105/107 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa mitä hallaa teette lakkoilemalla teidän työnantajalle, ilman että työnantajanne on tähän millään tavalla osallinen. Itse menen ainakin töihin tienaamaan ja ihmettelen jos kaikki eivät tule.

Moni myös lakkoilee vaikka ei mitään käryä lakon perusteista. Tässäkin monet joutuvat syyttä maksumiehiksi vaikka ei sitä haluasi.

Osa myös luulee että töihin ei saa mennä. Kukaan ei voi kieltää töihin menemistä se on fakta. Uskon myös että tunnollisilla töihin menevillä työntekijöillä pisteet nousevat työpaikoilla ja päin vastoin.

Vierailija
106/107 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmisto ei osaa muuta kuin rettelöidä, ainahan se on nähty, sillä Lilläkin on terroristijärjestön tarra läppärissä.

Vierailija
107/107 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin ylläri, että AKT taas lakossa. :D

Viimeksi oltiin lakossa 2006

T: Rekkakuski

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi