Kun miehen viestittely vähenee ja hymiöt
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs kun miehestä ei kuulu yli vuorokauteen vaikka olen kysynyt viestissä jotain. Kun jossakin vaiheessa vastaa tai viestittää/kysyy jotain muuta, kiinnostaako häntä miten nopeasti vastaus tulee? Koiranakaan ei jaksaisi tässä odotella ja olla heti valmiina kun hän ottaa yhteyttä.
Minulla on yksi tuttu mies, joka lataa jatkuvasti viestejä tulemaan. Läheskään aina en jaksa vastata, mutta sitten kun vastaan, niin hän suoltaa niitä viestejä vielä kovemmalla tahdilla. Nimenomaan niin, että hän laittaa viestiin aina jonkin kysymyksen, jotka ovat minun mielestäni aivan turhanpäiväisiä. Selkeästi ajattelee, että kun kysyy jotain niin saa pidettyä yhteyden yllä. Ärsyttävää minusta, ja jossain vaiheessa vaan lopetan vastaamisen.
T: se, joka vähentää viestittelyn minimiin tapaamisen jälkeen
Eli et ole kiinnostunut. Malliesimerkki ja tässä se tuli for real.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs kun miehestä ei kuulu yli vuorokauteen vaikka olen kysynyt viestissä jotain. Kun jossakin vaiheessa vastaa tai viestittää/kysyy jotain muuta, kiinnostaako häntä miten nopeasti vastaus tulee? Koiranakaan ei jaksaisi tässä odotella ja olla heti valmiina kun hän ottaa yhteyttä.
Minulla on yksi tuttu mies, joka lataa jatkuvasti viestejä tulemaan. Läheskään aina en jaksa vastata, mutta sitten kun vastaan, niin hän suoltaa niitä viestejä vielä kovemmalla tahdilla. Nimenomaan niin, että hän laittaa viestiin aina jonkin kysymyksen, jotka ovat minun mielestäni aivan turhanpäiväisiä. Selkeästi ajattelee, että kun kysyy jotain niin saa pidettyä yhteyden yllä. Ärsyttävää minusta, ja jossain vaiheessa vaan lopetan vastaamisen.
En, tästä miehestä en olekaan. Tapailen toista miestä joka aluksi tykitti myös samalla lailla viestiä. Se ärsytti myös. Tämä mies ymmärsi että meillä on erilaiset viestimistyylit, eikä minun kiinnostustani vähennä se etten halua viestiä monta kertaa päivässä. Kun tämän ymmärsimme, niin sen jälkeen on mennyt hyvin. Tämänkään miehen kanssa en välttämättä viesti edes joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, tästä miehestä en olekaan. Tapailen toista miestä joka aluksi tykitti myös samalla lailla viestiä. Se ärsytti myös. Tämä mies ymmärsi että meillä on erilaiset viestimistyylit, eikä minun kiinnostustani vähennä se etten halua viestiä monta kertaa päivässä. Kun tämän ymmärsimme, niin sen jälkeen on mennyt hyvin. Tämänkään miehen kanssa en välttämättä viesti edes joka päivä.
Millä perusteella määräytyy kumman tyylillä edetään? Sitä kompromissia ehkä hakisin jos kumpikaan ei pysty töysin taipumaan toisen tapaan.
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Tämä nyt tulee varmaan suurimmalle osalle ihan yllärinä, mutta sen miehen kanssa voi ihan keskustella tästäkin asiasta.
Itselläni "viikonloppupoikaystävä", eli asutaan eri paikkakunnilla ja ollaan yhdessä vain viikonloppuisin. Koin itse jossain vaiheessa että mies ei huomioi minua tarpeeksi viikolla, kun ei viestitellyt niin ahkerasti kuin suhteen alkuaikoina, joten mainitsin asiasta miehelle.
"Syy" oli se, että hän omisti/omistaa viikot kavereille, kuntoilulle ym, että voisi viikonloppuisin keskittyä vain minun kanssa olemiseen. Eli yksinkertaisesti: on kiireinen.
Aloin sitten itsekin puuhailemaan viikolla omia juttuja enemmän. Nykyään viestitellään vähemmän mutta se ei haittaa, kun viikonloppuisin kuitenkin ollaan 24/7 läsnä toisillemme. Viestitelkööt niille kavereilleen viikolla (ei tee sitä juuri lainkaan viikonloppuisin).
Tai muita muijia viikolla kierrossa.
Saa kyllä aika kone olla jos näin on, ihan sp*rmantuotantonsa perusteellakin sitten. :D
Mutta ei sillä ole, kuten ei minullakaan ole muita miehiä. Luotan häneen 100% ja toisinpäin, vaikka ollaan oltu yhdessä vasta reilut kolme kuukautta.
keskustelkaa asiasta kun olette kasvokkain, kerro ja ilmaise huolesi ja mietteesi niinkuin ne tännekkin kirjoitit. kerro että olet sellainen, joka tykkää että viesteihin vastataan suht pian tai ainakin saman päivän aikana, ja että sulle on tärkeää että saatte viestitellä. varaudu siihen, että miehellä saattaa olla erilainen näkemys ja tarve sekä tyyli kommunikoida viestein. Tapailuvaiheessa, tuo saattaa toki olla merkki siitä, ettei enää ihan niin paljon kiinnosta, tai sitten on oikeasti kiireinen eikä ehdi, tai ihan vaan aatellut ettei enään tarvitse niin paljon uhrata aikaa viestittelyyn, kun olette jo ns. tutustuneet ja tavanneet - eli jutut voi jättää seuraavaan tapaamiskertaan.
Mullekkin olu aluksi vaikeeta kun avomieheni viestittely väheni ja arkipäiväistyi kun oltiin seurusteltu joku n. 6kk ja sitten muutettiin yhteenkin vähän tuon jälkeen. Tajusin kuitenkin pian (asiasta hänen kanssaan keskusteltua) että kun tavataan muutenkin jokapäivä niin ei jaksa aina viestitellä jos ei ole mitään asiaa. Mutta kyllä hän silti viesteihin aina vastaa ja käyttää hymiöitä yms. normaaliin malliin. Nykyisin minä vaan tuppaan laittamaan hänelle työpäivän aikana hassuja meemejä tai kuvia tms. pitkin päivää (mulla on leppoisa toimistotyö) ja hän niihin vastailee sen miten ehtii tai jaksaa, nykyisin en enää edes harmistu jos ei vastaa :) hän on alkanut laittelemaan mullekkin enemmän viestejä päivän mittaan, eli varmaan käytös on tarttunut. Toki mullakin on usein päivä kun en laita mitään eikä hän mulle, vaikka ei tavattaisikaan (jos on esim. reissussa). Välillä välimatka ja ns. radiohiljaisuus on ihan hyväksikin.
Kiinnostus on vaihtanut kohdetta.