Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun miehen viestittely vähenee ja hymiöt

Vierailija
24.01.2018 |

poistuvat, mistä tämä mielestäsi kertoo?

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin tätä samaa. Olen tapaillut pari kuukautta erästä miestä. Tiedän faktana, että molemmilla on tunteita, miehellä ehkä vielä enemmän. Mies on tyyppiä, joka ei helposti puhu tunteistaan mutta kun puhuu, myös tarkoittaa. Itse haluaisin viestitellä päivittäin ja usein laitankin viestiä ensin, joskus mies. Välillä vaihdamme useitakin viestejä, joskus taas miehellä kestää jopa puoli vuorokautta ennen kuin edes lukee viestin. Joskus myös jättää vastaamatta vaikka kysyisin jotakin. Näissä tilanteissa omat tunteeni heittelevät tosi rajusti, sillä mietin mistä on kyse. Tulkitsen välinpitämättömyydeksi ja kiinnostuksen puutteeksi tuollaisen käytöksen. Hän kuitenkin sanoo ettei näin ole, on vain huono viestittelemään välillä. Itselläni kiehuu ja mietin lopetanko koko jutun. Tuntuu loukkaavalta hänen käytöksensä. Sitten muina miehinä voi viestittää myöhemmin jotakin aivan muuta. Hän tietää ajatukseni mutta silti sama toiminta jatkuu. Hän selvästi myös vetäytyy jos huomaa että olen ärsyyntynyt viestittelyn vähyydestä. Tällöin vastaaminen kestää vieläkin kauemmin. Yhdessä meillä on ihanaa enkä haluaisi luovuttaa. Vai pitäisikö unohtaa koko juttu?

Noin neuroottisella mielellä tuhoat koko jutun muutenkin, joten on aivan sama vaikka lopettaa ja unohtaa koko juttu nyt. Miehessä tuskin on mitään varsinaista "vikaa" tämän asian suhteen, jotkut miehet ei vain tekstaile ja sopii vain tapaamiset jne eikä tykkää tekstailla muuten.

Sinun pitää kysyä itseltäsi, että haluatko tekstailupartnerin vai ihan tapailupartnerin? Tässä sulla olisi tapailupartneri, mutta taidat haluta tuhota sen ja löytää joku tekstailija vaan.

Meillä ei ole mahdollisuutta tapailla niin usein kun kumpikin haluaisi. Tästä syystä viestittely on ainakin minulle tärkeässä roolissa. Esimerkiksi pari viestiä illalla, kuulumiset, hyvän yön toivotukset olisi se mitä toivoisin. Tietäisi että toinen ajattelee. Tämäkään ei välttämätöntä joka päivä, ehkä enemmän mietityttää juuri se viesteihin vastaamatta jättäminen ja vastauksen viipyminen. Ja ei, en pommita jatkuvasti.

Oletko selkeästi, siis selkeästi kommunikoinut hänelle että haluaisit häneltä enemmän aloitteenottoa viestittelyn suhteen ja selittänyt juuri nuo samat asiat kuten yllä, että "mä tykkäisisin jos saisin sulta joskus hyvän yön toivotuksia" ja positiiiviseen sävyyn parhaiten tietysti livenä ripsiä lirkutellen ja hymyillen.. (viestillähän kaikki voidaan tulkita väärin)

Miehille pitää joskus vääntää selkeämmin mitä toivot, ohimennen sanottu voi nopeasti unohtua. Jos hän ei rupea tämän jälkeen huomioimaan sinua paremmin tai ei YHTÄÄN paranna... niin tiedät painaa EXIT-nappia.

T: sama

Nyt täytyy tunnustaa etten muista sanatarkasti. Ehkä en noita konkreettisia esimerkkejä tarpeeksi selkeästi ole antanut vaan sanonut lähinnä, että toivoisin että viesteihin vastataan heti kun mahdollista koska se on minulle merkki siitä että toinen välittää ja on kiinnostunut. Ja hyvässä hengessä on keskustelu käyty, nätisti olen sanonut. Ehkä täytyy vielä kerran keskustella konkreettisemmin kun seuraavan kerran nähdään. Jotenkin olen nyt taas yrittänyt vain elää asian kanssa kun en haluaisi tehdä tästä numeroa.

Joo ehkä hän tarvitsee konkreettisemman esimerkin.

Ja aina kannattaa muotoilla häneltä haluamasi asia muotoon "mä tykkäisisin jos saisin sulta enemmän x".. eikä suinkaan vaatia jotain, eikä varsinkaan muotoilla sitä niin että "SÄ et koskaan viestittele mulle yyh yyh!!"

Jää paremmin mieleen kun nainen sanoo esim "mä tykkään siitä miten sä suutelet mun kaulaa", eli kerrot ne positiiviset asiat mitä haluat hänen tekevän lisää. Eli tässä tapauksessa jos hän joku päivä tekstaa yllättäen ja kertoo kuulumisiaan, niin palkitset hänet kertomalla sen että tykkäsit paljon kuulla kuinka hän kertoi tuon.

Paras tapa saada mies (tai nainen) vaikka nuolemaan sua enemmän, on kehua häntä kuinka hyvä hän on siinä ja puhua siitä myöhemminkin kuinka hulluksi se ajoi sut. Ihmiset tykkää tehdä sitä missä ne on hyviä ja mistä ne saa kehuja. Päinvastainen, eli kritisointi, kuten vaikkapa se kuinka "et tekstaile mulle tarpeeksi"... aiheuttaa päinvastaista eli lisää juuri sitä.

Vierailija
42/69 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Tämä nyt tulee varmaan suurimmalle osalle ihan yllärinä, mutta sen miehen kanssa voi ihan keskustella tästäkin asiasta. 

Itselläni "viikonloppupoikaystävä", eli asutaan eri paikkakunnilla ja ollaan yhdessä vain viikonloppuisin. Koin itse jossain vaiheessa että mies ei huomioi minua tarpeeksi viikolla, kun ei viestitellyt niin ahkerasti kuin suhteen alkuaikoina, joten mainitsin asiasta miehelle. 

"Syy" oli se, että hän omisti/omistaa viikot kavereille, kuntoilulle ym, että voisi viikonloppuisin keskittyä vain minun kanssa olemiseen. Eli yksinkertaisesti: on kiireinen. 

Aloin sitten itsekin puuhailemaan viikolla omia juttuja enemmän. Nykyään viestitellään vähemmän mutta se ei haittaa, kun viikonloppuisin kuitenkin ollaan 24/7 läsnä toisillemme. Viestitelkööt niille kavereilleen viikolla (ei tee sitä juuri lainkaan viikonloppuisin). 

Tai muita muijia viikolla kierrossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että oleellista tässä on se jos viestittelyyn rytmissä ja tavassa tulee muutos. Se yleensä - anteeksi nyt vain - indikoi että on jotain kiinnostavampaa kiikarissa. Jos kumminkin joskus vielä vastailee sulle, tarkoittaa se vain ettei halua suoraa sanoa tai pahoittaa mieltäsi. Jos kysyt asiasta tarpeeksi monesti, saattaa se vastaus tulla. Tai sitten ei. Kaikki muu on selittelyä. Sitäpaitsi jos suhde olisi ns arkipäiväistynyt tai olisit ns varma nakki jo nyt, kai ymmärrät että kohtelu ei tuosta ainakaan vuosien päästä ole paljoa parempi jos et asialle mitään tee.

Eli voit joko odotella ja saat vastauksen jonkin ajan kuluessa, tai kysyä suoraa.

Vierailija
44/69 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

”En ymmärrä tällaista vastavuoroisuusperiaatetta yhteydenpidossa!”

M54, addiktio aasialaisiin lapsinaisvartaloihin

Vierailija
45/69 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”En ymmärrä tällaista vastavuoroisuusperiaatetta yhteydenpidossa!”

M54, addiktio aasialaisiin lapsinaisvartaloihin

Pedarit erikseen. Yrittävät ajoittain todistella itselleen(kin) normaaliuttaan kokeilemalla aikuisia naisia. Eihän siitä mitään tule.

Vierailija
46/69 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tapailette enemmänkin ja suhde vakavoituu, kannattaa kertoa, että sinulle (ja miljoonalle muulle naiselle) yhteys mieheen on tärkeä. Yhteys katkeaa, jos sitä ei pidetä yllä. Jos miestä kiinnostaa sinun tyytyväisyytesi, ei se nyt niin kova vaiva ole viestitellä hieman useammin kuin hän muuten viestittelisi. Teethän sinäkin varmaan asioita, joista tiedät miehen tykkäävän.  Ärsyttää sellaiset pökkelömiehet, jotka eivät jaksa nähdä vaivaa.

Vierailija
47/69 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin tätä samaa. Olen tapaillut pari kuukautta erästä miestä. Tiedän faktana, että molemmilla on tunteita, miehellä ehkä vielä enemmän. Mies on tyyppiä, joka ei helposti puhu tunteistaan mutta kun puhuu, myös tarkoittaa. Itse haluaisin viestitellä päivittäin ja usein laitankin viestiä ensin, joskus mies. Välillä vaihdamme useitakin viestejä, joskus taas miehellä kestää jopa puoli vuorokautta ennen kuin edes lukee viestin. Joskus myös jättää vastaamatta vaikka kysyisin jotakin. Näissä tilanteissa omat tunteeni heittelevät tosi rajusti, sillä mietin mistä on kyse. Tulkitsen välinpitämättömyydeksi ja kiinnostuksen puutteeksi tuollaisen käytöksen. Hän kuitenkin sanoo ettei näin ole, on vain huono viestittelemään välillä. Itselläni kiehuu ja mietin lopetanko koko jutun. Tuntuu loukkaavalta hänen käytöksensä. Sitten muina miehinä voi viestittää myöhemmin jotakin aivan muuta. Hän tietää ajatukseni mutta silti sama toiminta jatkuu. Hän selvästi myös vetäytyy jos huomaa että olen ärsyyntynyt viestittelyn vähyydestä. Tällöin vastaaminen kestää vieläkin kauemmin. Yhdessä meillä on ihanaa enkä haluaisi luovuttaa. Vai pitäisikö unohtaa koko juttu?

Noin neuroottisella mielellä tuhoat koko jutun muutenkin, joten on aivan sama vaikka lopettaa ja unohtaa koko juttu nyt. Miehessä tuskin on mitään varsinaista "vikaa" tämän asian suhteen, jotkut miehet ei vain tekstaile ja sopii vain tapaamiset jne eikä tykkää tekstailla muuten.

Sinun pitää kysyä itseltäsi, että haluatko tekstailupartnerin vai ihan tapailupartnerin? Tässä sulla olisi tapailupartneri, mutta taidat haluta tuhota sen ja löytää joku tekstailija vaan.

Meillä ei ole mahdollisuutta tapailla niin usein kun kumpikin haluaisi. Tästä syystä viestittely on ainakin minulle tärkeässä roolissa. Esimerkiksi pari viestiä illalla, kuulumiset, hyvän yön toivotukset olisi se mitä toivoisin. Tietäisi että toinen ajattelee. Tämäkään ei välttämätöntä joka päivä, ehkä enemmän mietityttää juuri se viesteihin vastaamatta jättäminen ja vastauksen viipyminen. Ja ei, en pommita jatkuvasti.

Oletko selkeästi, siis selkeästi kommunikoinut hänelle että haluaisit häneltä enemmän aloitteenottoa viestittelyn suhteen ja selittänyt juuri nuo samat asiat kuten yllä, että "mä tykkäisisin jos saisin sulta joskus hyvän yön toivotuksia" ja positiiiviseen sävyyn parhaiten tietysti livenä ripsiä lirkutellen ja hymyillen.. (viestillähän kaikki voidaan tulkita väärin)

Miehille pitää joskus vääntää selkeämmin mitä toivot, ohimennen sanottu voi nopeasti unohtua. Jos hän ei rupea tämän jälkeen huomioimaan sinua paremmin tai ei YHTÄÄN paranna... niin tiedät painaa EXIT-nappia.

T: sama

Nyt täytyy tunnustaa etten muista sanatarkasti. Ehkä en noita konkreettisia esimerkkejä tarpeeksi selkeästi ole antanut vaan sanonut lähinnä, että toivoisin että viesteihin vastataan heti kun mahdollista koska se on minulle merkki siitä että toinen välittää ja on kiinnostunut. Ja hyvässä hengessä on keskustelu käyty, nätisti olen sanonut. Ehkä täytyy vielä kerran keskustella konkreettisemmin kun seuraavan kerran nähdään. Jotenkin olen nyt taas yrittänyt vain elää asian kanssa kun en haluaisi tehdä tästä numeroa.

Joo ehkä hän tarvitsee konkreettisemman esimerkin.

Ja aina kannattaa muotoilla häneltä haluamasi asia muotoon "mä tykkäisisin jos saisin sulta enemmän x".. eikä suinkaan vaatia jotain, eikä varsinkaan muotoilla sitä niin että "SÄ et koskaan viestittele mulle yyh yyh!!"

Jää paremmin mieleen kun nainen sanoo esim "mä tykkään siitä miten sä suutelet mun kaulaa", eli kerrot ne positiiviset asiat mitä haluat hänen tekevän lisää. Eli tässä tapauksessa jos hän joku päivä tekstaa yllättäen ja kertoo kuulumisiaan, niin palkitset hänet kertomalla sen että tykkäsit paljon kuulla kuinka hän kertoi tuon.

Paras tapa saada mies (tai nainen) vaikka nuolemaan sua enemmän, on kehua häntä kuinka hyvä hän on siinä ja puhua siitä myöhemminkin kuinka hulluksi se ajoi sut. Ihmiset tykkää tehdä sitä missä ne on hyviä ja mistä ne saa kehuja. Päinvastainen, eli kritisointi, kuten vaikkapa se kuinka "et tekstaile mulle tarpeeksi"... aiheuttaa päinvastaista eli lisää juuri sitä.

Joo näin on, missään tapauksessa en halua enkä olekaan syytellyt. Positiivisen kautta pitää mennä. Ja hänen edukseen on sanottava, että on kyllä avautunut siitä mitä oli ihan alussa ja on missään muussa asiassa ei kyllä ole ongelmia etteikö haluaisi miellyttäö . Tämä viestittelyasia vaan tuntuu soutavan ja huopaavan edes takaisin, välillä on paremmin ja välillä huonommin.

Vierailija
48/69 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stetsonpää kiikarissa. Luovuta.

Vierailija
49/69 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tapailette enemmänkin ja suhde vakavoituu, kannattaa kertoa, että sinulle (ja miljoonalle muulle naiselle) yhteys mieheen on tärkeä. Yhteys katkeaa, jos sitä ei pidetä yllä. Jos miestä kiinnostaa sinun tyytyväisyytesi, ei se nyt niin kova vaiva ole viestitellä hieman useammin kuin hän muuten viestittelisi. Teethän sinäkin varmaan asioita, joista tiedät miehen tykkäävän.  Ärsyttää sellaiset pökkelömiehet, jotka eivät jaksa nähdä vaivaa.

Näin juuri minäkin ajattelen!

Nro 10

Vierailija
50/69 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis anteeksi nyt, mutta mistä ihmeestä te haluatte viestitellä koko ajan? Miten teillä riittää "viestipuhumista"? Ja siis hyvänyöntoivotukset tekstarilla? miks ihmeessä?

Mä oon varmaan tosi outo (nuori) nainen mutta onneks oon löytänyt miehen joka ei päättele mun kiinnostusta viestien määrästä. Nähdään/nukutaan yhdessä 1-3 x viikossa, lisäksi jos on asiaa niin saatetaan kysyä jotain tai lähettää joku kohdalle osunut hauska kuva tms, ehkä kerran viikossa sen näkemisen lisäksi. Eikä tulis mieleenkään laittaa joka yö mitään "HYVÄÄ YÖTÄ" -viestejä :D En ymmärrä mikä pointti siinä on?

Koen kuitenkin olevani kovin ihastunut ja tiedän miehen tuntevan samoin. Ollaan tapailtu vuosi ja seurustelu siitä ajasta puoli vuotta, koko ajan samalla tavalla vain vähän viestittäen. Puhutaan js hellitään toisiamme sanoin ja teoin sitten kasvotusten.

Oman tilan tarve on niin suuri kummallekin, ettei mikään yhdessä asuminen tule kuuloonkaan. Se tarve tulee esiin myös viestittämisessä. Koen tosi ahdistavana, jos pitäisi olla jatkuvasti saatavilla tai vastaamassa turhanpäiväisiin viesteihin. Joillekin viestit voi olla tapa välittää, mutta ei se oo sitä kaikille. Joten AP:lle ja muillekin asiaa pohtiville: toinen voi olla kiinnostunut ja pitää sinusta, vaikkei sillä olisi viestitse mitään asiaa. Jos tarvitsette viestittelykumppanin niin ettikää joku toinen itsellenne, teette palveluksen varmaan sille miehellekin.

t. n 23

Vierailija
51/69 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ma-mu-pat-ja Oulusta jakanut välillä tavaraansa valkoiselle heteromiehelle(si).

Vierailija
52/69 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs kun miehestä ei kuulu yli vuorokauteen vaikka olen kysynyt viestissä jotain. Kun jossakin vaiheessa vastaa tai viestittää/kysyy jotain muuta, kiinnostaako häntä miten nopeasti vastaus tulee? Koiranakaan ei jaksaisi tässä odotella ja olla heti valmiina kun hän ottaa yhteyttä.

Vierailija
53/69 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs kun miehestä ei kuulu yli vuorokauteen vaikka olen kysynyt viestissä jotain. Kun jossakin vaiheessa vastaa tai viestittää/kysyy jotain muuta, kiinnostaako häntä miten nopeasti vastaus tulee? Koiranakaan ei jaksaisi tässä odotella ja olla heti valmiina kun hän ottaa yhteyttä.

Ja mikä on tekosyysi, ettet voi kysyä mieheltä suoraan asiasta, mikäli se sinua noin häiritsee? Pelkäätkö rehellistä vastausta ? Eikö olisi kuitenkin parempi, että kysyt suoraan ja saat suoran vastauksen, kuin se, että mahdollisesti huomaatkin jossain vaiheessa olevasi turhaan roikkumassa.

Vierailija
54/69 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mikä on tekosyysi, ettet voi kysyä mieheltä suoraan asiasta, mikäli se sinua noin häiritsee? Pelkäätkö rehellistä vastausta ? Eikö olisi kuitenkin parempi, että kysyt suoraan ja saat suoran vastauksen, kuin se, että mahdollisesti huomaatkin jossain vaiheessa olevasi turhaan roikkumassa.

Jos luet viestit niin huomaat että olen kyllä kysynyt asiaa ja keskustellut siitä miehen kanssa. Ainut selitys on että hän on vähän huono viestittelemään välillä. On kyllä yrittänyt parantaa.

Vierailija
55/69 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos luet viestit niin huomaat että olen kyllä kysynyt asiaa ja keskustellut siitä miehen kanssa. Ainut selitys on että hän on vähän huono viestittelemään välillä. On kyllä yrittänyt parantaa.

teitä on täällä kaksi, jotka valittavat samaa asiaa, mies ei tykkää viestitellä, kestä se, tai jätä se. Jos noin vähäpätöinen asia hiertää noin pahasti, niin mitäs sitten kun tulee niitä ihan oikeita ongelmia ?

Vierailija
56/69 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta: jos mies on vedättäjä ja huijari, ei kysyminen auta. Selvää ei tullut, selittelyä jonka tajusi aika nopeasti roikottamiseksi ja jopa kiusaamiseksi (minulla oli elämässä todella vaikeaa - mies ilmeisesti narsisti).

Vierailija
57/69 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta: jos mies on vedättäjä ja huijari, ei kysyminen auta. Selvää ei tullut, selittelyä jonka tajusi aika nopeasti roikottamiseksi ja jopa kiusaamiseksi (minulla oli elämässä todella vaikeaa - mies ilmeisesti narsisti).

Itsekin olen kokenut vastaavaa, mutta nyt ei ole kyse vedättäjästä. Tiedän tämän täysin varmasti, mutta ymmärrän, että muut eivät voi sitä tietää. Alan tulla tulokseen että kyseessa on yksinkertaisesti erilaiset tarpeet huomion ilmaisemiseen ja saamiseen.

Vierailija
58/69 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kuulostaa siltä että miehellä on toinen nainen voimakkaasti mukana silloin kun ei viestittele.

En jotenkin niele että viestittely vähenisi radikaalisti tutustumisvaiheessa, paremminkin kun tunteet syvenee viestejä lentää yhä enemmän. Kun suhde vakiintuu ja tavataan usein arkipäiväisemmin tilanne ei ole enää nii kuuma ja viestittely vähenee.

Toisin sanoen kiinnostus on vähentynyt ja luultavasti joku toinen nainen jakaa viestittelyyn käytettyä aikaa ja energiaa.

Vierailija
59/69 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kuulostaa siltä että miehellä on toinen nainen voimakkaasti mukana silloin kun ei viestittele.

En jotenkin niele että viestittely vähenisi radikaalisti tutustumisvaiheessa, paremminkin kun tunteet syvenee viestejä lentää yhä enemmän. Kun suhde vakiintuu ja tavataan usein arkipäiväisemmin tilanne ei ole enää nii kuuma ja viestittely vähenee.

Toisin sanoen kiinnostus on vähentynyt ja luultavasti joku toinen nainen jakaa viestittelyyn käytettyä aikaa ja energiaa.

Juurikin näin. Pyörittelee yhtä tai useampaakin muuta rinnalla. Äkkiä eroon. Kuvottava ihminen.

Vierailija
60/69 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Miks sen miehen pitää viestii? Mun ihastus on laittanu tasan yhen viestin. Ja on se kai siellä meses tai muussa aika paljon. Ja kun nähdään puhutaan. Paljon kivempi. Enkä kyllä kokoajan kyttää onko paikalla vai ei.

Mies kyllä laittaa jos haluaa niitä viestejä. Itse se mese ja watsappi kaveriksi halusi, joten kai sillä joku tarkotus ja kiinnostus on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi