Soteli amk haku kevät 2018
Onko täälä muita jotka on hakemassa tänä keväänä amk yhteishaussa johonkin soteli alan opintoihin? Ois kiva saada lukuvinkkejä yms...?
Kommentit (4979)
Mitenkähän se muuten menee kun on 13 paikkaa valintatavalla valintakoe (max pisteet 70) ja 13 paikkaa valintatavalla valintakoe ja koulumenestys (max 100 pistettä).. Niin voikohan varasijalta saada paikan myös noille paikoille joissa koulumenestys kun itsellä ei siis ole lukiopohjaa? Siis mikäli ne paikat ei muuten täyty o_O
Töihin siis kirjoitti:
Mitä tarkoittaa opintopolun sivuilla että "peruuntunut, valintapaikat jo täynnä". En tietenkään nyt pääse...
Tarkoittaa että koulu ei täytä varasijoilta. Osa ottaa enemmän opiskelijoita ja jo siinä varauduttu että osa ei ota paikkaa vastaan, joten paikat kerralla täyteen.
Turkuun sossuks!!!!!!! Kyllä 😭😭😭😭
Varasijalla 14. Ei varmaan ole toivoa enää :D
pääsin kolmanteen hakukohteeseen, mutta minulla lukee vieläkin hakemuksissa (Hyväksytty (odottaa ylempien hakukohteiden tuloksia), vaikka olen jo saanut kahdesta ylimmästä tulokset ja olen varasijoilla niille. miten pystyn siis ottamaan paikan vastaan?
Siis voiko esim. tonne Laureaan soittaa ja kysyä omista tuloksista? Jos ei päässyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan hakenut Lapin amkiin?
Juu, geronomiksi. Näytti olevan valinta vielä kesken hetki sitten.
Kas, nyt oli päivittynyt. Oon toisella varasijalla 😬
Vierailija kirjoitti:
SeAMK? Lapin AMK? XAMK? SAMK?
Mäkin odottelen SeAMK tietoja
Alle 30 pistettä tuli sit valintakokeesta ja en pääse mihinkään, ärsyttää aivan kamalasti
Vierailija kirjoitti:
pääsin kolmanteen hakukohteeseen, mutta minulla lukee vieläkin hakemuksissa (Hyväksytty (odottaa ylempien hakukohteiden tuloksia), vaikka olen jo saanut kahdesta ylimmästä tulokset ja olen varasijoilla niille. miten pystyn siis ottamaan paikan vastaan?
mietin ihan samaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hain sosionomiksi 4 eri paikkaan ja kaikkiin tullut että en saanut paikkaa sillä valintakokeeni on hylätty :( omasta mielestäni valintakoe meni osaltani ihan hyvin mjtta ei kai sitten. Mitäs sitten nyt teen...
Alle 30pistettä olet siis saanut kokeesta eöi hylätty. Et voi saada opiskelupaikkaa, et ole mukana valinnassa.
Tiedän selvä juttu, halusin vain purkaa pahaa mieltä asiasta jonnekin.
Vierailija kirjoitti:
Laureaan fyssariks!!!!!!
Onnea!! Missä kävit tekemässä pääsykokeen?
LAUREA!!! SISÄLLÄ!!! KYLLÄ!!!!
Lohja monimuoto sosionomi, jess!! Koulut alkaa syksyllä☺☺☺☺☺☺
Kaikki, jotka olitte LAUREASSA tekemässä fyssaripääsykokeen, niin pääsittekö mihinkään? Itse laskeskelin, että Laureasta on miltein mahdoton päästä, koska pisteytysjärjestelmä on aivan älytön..
Turun amkin suuhygeä odottelen 😳 Eilisestä asti tsekannut sähköpostia viiden minuutin välein.
SeAMK? Lapin AMK? XAMK? SAMK?