Soteli amk haku kevät 2018
Onko täälä muita jotka on hakemassa tänä keväänä amk yhteishaussa johonkin soteli alan opintoihin? Ois kiva saada lukuvinkkejä yms...?
Kommentit (4979)
Turku sosionomi varasija 47 :(
Salo sosionomi varasija 7 :(
Voisko toi Laurea nyt vaan pistää ne tulokset jakoon.
SeAMK:n hakemus kesken (sairaanhoitaja)
Mitä tarkoittaa opintopolun sivuilla että "peruuntunut, valintapaikat jo täynnä". En tietenkään nyt pääse...
Te joilla kaikki näyttää kesken, onks teillä siellä turku joukossa? Koska kaikista muista kouluista on muille tullu jo inffoa (xamk hamk....) mutta mulla nekin kesken ni mietin onkse toi sit joka hidastaa sitä ku siitä ei oo kellää kuulunu mitää.. Epätoivossa rupee ettii vastauksia :D sosionomiksi hain siis
Voiko kukaan vastata ? kirjoitti:
Olin valintakokeessa mutta täs opintopolus lukee etten saanut paikkaa koska pisteet eivät riittäneet valintakoekutsuun
Ai just siinä koulussa olit valintakokeissa minkä kohdalla sanotaan ettei pisteet riittäneet valintakokeeseen??
Soita nyt ihmeessä kyseisen koulun hakutoimistoon ja KYSY.
Oamk toimintaterapia monimuotoon, Jes! 😊 niin onnellinen!
Vierailija kirjoitti:
Tulevafyssari kirjoitti:
Pääsin Metropoliaan fyssariks!!!😍😍
millä pisteillä?
70.0 :)
Onko kukaan hakenut Lapin amkiin?
Vierailija kirjoitti:
Te joilla kaikki näyttää kesken, onks teillä siellä turku joukossa? Koska kaikista muista kouluista on muille tullu jo inffoa (xamk hamk....) mutta mulla nekin kesken ni mietin onkse toi sit joka hidastaa sitä ku siitä ei oo kellää kuulunu mitää.. Epätoivossa rupee ettii vastauksia :D sosionomiksi hain siis
Turusta tuli juuri tulokset. Sosionomiksi siis.
Moneltakohan se tuloskirje tulee?
Töihin siis kirjoitti:
Mitä tarkoittaa opintopolun sivuilla että "peruuntunut, valintapaikat jo täynnä". En tietenkään nyt pääse...
Aloituspaikat täynnä ja varasijoillakin jo niin paljon, ettei ole enää realistista laittaa varasijalle odottamaan? Näin oma arvioni 👌
Töihin siis kirjoitti:
Ettet päässyt edes varasijoille pisteilläsi.
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan hakenut Lapin amkiin?
Olen, sosionomiksi ja sairaanhoitajaksi. Molemmat kesken.
Turku verkkosossu, 6. varasijalla
Onko kukaan Päämäärän kokeissa ollut saanu vielä niitä palautepalveluja toimimaan? Mulla huutaa että salasana ois väärin tai tuloksia ei oo julkastu
Mä en nää missään tossa koodissa mun pisteitä, mihin siellä ne on piilotettuna?
Vierailija kirjoitti:
Savonialta tullut: peruuntunut, aloituspaikat täynnä. Oonko siis edes varasijoilla?
Et ole. Se oli siinä.
Savonialta tullut: peruuntunut, aloituspaikat täynnä. Oonko siis edes varasijoilla?