Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Soteli amk haku kevät 2018

Ekakertalainen
24.01.2018 |

Onko täälä muita jotka on hakemassa tänä keväänä amk yhteishaussa johonkin soteli alan opintoihin? Ois kiva saada lukuvinkkejä yms...?

Kommentit (4979)

Vierailija
3861/4979 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalkkis kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalkkis kirjoitti:

No huh huh koodi näyttää että hylätty pakollisesta osuudesta eli liikuntaryhmätilanne mennyt persiilleen. Subjektiivinen testihän se on pisteytykseltään, ei voi mitään, omasta mielestä ei kyllä mennyt todellakaan niin huonosti että ei saa minimi 30% siitä osuudesta. Muut osuudet lähes täysillä pisteillä. Ts koulumenestyksellä ja kirjallisilla ei mitään virkaa, pitää osata tanssia ja hyppiä oikein, siinä tämän opetus :) En yritä toista kertaa. 

Fyssari vai? Silloin kun itse hain toiselle sotealalle, niin pääsykokeessa alkupuheessa kun käytiin läpi päivän kulkua ja mitä minkäkin alan hakijoiden koe-osuuksiin kuuluu, niin fyssareille painotettiin tuon liikunta-osuuden merkitystä. Eli onko vähän sama kuin sosionomeilla haastatteluosuus, jos sen mokaa niin homma on sitten siinä.

Joo fyssariksi. Ikää liikaa siitä se kai oli eniten kiinni. Mutta että alle 30 prossaa .. se ihmetyttää. Alusta lähtien oli kyllä tunne että omin arviointien silmätikkuna kun naama ei enää ole 20 kymppisen :)

En minäkään haluaisi 200 vuotiaalta näyttää.

:) :)

Vierailija
3862/4979 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

apua pääsin laureaan terveydenhoitajaksi!! 4 min matikkatesti päin puuta mutta haastattelusta täydet :0

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3863/4979 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://opintopolku.fi/omatsivut/secure/applications

ctrl+f "pisteet" montako pistettä saitte? Itsellä 46/70, sh

Vierailija
3864/4979 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jumaliste nyt tää vaihtu varasijastressaamiseks...

Sama! 17.ja 11.varasijat.. saapa nähdä miten käy!

Vierailija
3865/4979 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näkee pisteet kun ei ole tullut sähköpostia eikä lue opintopolussakaan?

Vierailija
3866/4979 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on edelleen mahdollista, että minulla on kaikki kuusi vielä kesken?

Vierailija
3867/4979 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku huomio muuten tulevaisuuteen: kannattaa miettiä järjestys entistä tarkemmin, sillä sieltä voi tulla näköjään noita torkkahakuylläreitä, vaikka ei olisi käynyt edes pääsykokeessa eli olisi itse ajatellut näin "nollanneensa" tietyn paikan. Mulla on niin tavallinen C-M-yo-torkka, että en oo edes ajatellut, että sillä voisi ikinä päästä millekään varasijoille. :D

Vierailija
3868/4979 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sniiiiif se siitä sitten..😥😥😪

"Yleensä JAMKin sosiaali- ja terveysalan tutkinto-ohjelmissa ei ole tarvinnut mennä varasijoissa kovin kauas, sillä paikat ovat niin haluttuja.

En usko, että tuolta varasijalta on mahdollista opiskelupaikkaa enää saada, sillä maksimissaan on viime vuosina menty 10. varasijan tienoille joissakin tutkinto-ohjelmissa. Mutta jos näin kävisi, saat tiedon varasijapaikan aukeamisesta automaattisesti sähköpostitse."

Vierailija
3869/4979 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesken vielä kumminkin eli ei mistään. 

Vierailija
3870/4979 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyllä nähää turku!! Täällä tuleva sosionomi! Ihanaa!!!!

Vierailija
3871/4979 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä meinaa kun lukee valinta vielä kesken?

Vierailija
3872/4979 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun nyt löyty pisteet. 39. Mitä ihmettä, bioanalyytikko pisteraja 37 ja rtg hoitaja 40,3??? Miten ihmeessä on mahdollista olla rtg varasijalla aikaisemmin kuin labrassa?

Vierailija
3873/4979 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin opiskelupaikan voi hyväksyä, jos on ensimmäiseen hakutoiveeseen varalla? Nyt lukee vain että odottaa ylemmän hakutoiveen tuloksia.

Vierailija
3874/4979 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syksyllä nähää turku!! Täällä tuleva sosionomi! Ihanaa!!!!

Hei vaan tuleva luokkakaveri 😎

Vierailija
3875/4979 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sniiiiif se siitä sitten..😥😥😪

"Yleensä JAMKin sosiaali- ja terveysalan tutkinto-ohjelmissa ei ole tarvinnut mennä varasijoissa kovin kauas, sillä paikat ovat niin haluttuja.

En usko, että tuolta varasijalta on mahdollista opiskelupaikkaa enää saada, sillä maksimissaan on viime vuosina menty 10. varasijan tienoille joissakin tutkinto-ohjelmissa. Mutta jos näin kävisi, saat tiedon varasijapaikan aukeamisesta automaattisesti sähköpostitse."

Mua taas vähän pelottaa, kun oon JAMK:iin varajasijalla 4 toistaiseksi, että entäs jos mä pääsenkin. :D Oon jo suunnitellut ensi vuotta toisella tavalla ja hakuja ens keväälle. 

Koe on mennyt mulla Turussa aikas hyvin kuitenkin, kun oon pystynyt ei-ensikertalaisena ihan kohtuullisille varasijoille. Tää todisti sen, että lukukoe on vaan niin parasta mulle kuitenkin, vaikka Turku vaikea olikin. Viime vuonna sain Laureasta 42 pistettä!! Eli ei mitään mahdollisuutta mihinkään. 

Vierailija
3876/4979 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kesken vielä kumminkin eli ei mistään. 

Mä näin omat pisteet tuolla f12 kikalla.

Vierailija
3877/4979 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://opintopolku.fi/omatsivut/secure/applications

ctrl+f "pisteet"

Vierailija
3878/4979 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laurea, Lohja monimuoto, pisteitä 54! (1. vaihtoehto)

Ps. Olisko sillä päässyt Turun verkko-opintoihin (2.vaihtoehto)?

Vierailija
3879/4979 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä meinaa kun lukee valinta vielä kesken?

Mulla sama!

Vierailija
3880/4979 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkuhan se pääsi, kun näki että olen ei-ensikertalaisena hyväksytty Turkuun hammasteknikoksi! Aivan epätodellista ja ihanaa! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi