Soteli amk haku kevät 2018
Onko täälä muita jotka on hakemassa tänä keväänä amk yhteishaussa johonkin soteli alan opintoihin? Ois kiva saada lukuvinkkejä yms...?
Kommentit (4979)
apua pääsin laureaan terveydenhoitajaksi!! 4 min matikkatesti päin puuta mutta haastattelusta täydet :0
https://opintopolku.fi/omatsivut/secure/applications
ctrl+f "pisteet" montako pistettä saitte? Itsellä 46/70, sh
Vierailija kirjoitti:
Ei jumaliste nyt tää vaihtu varasijastressaamiseks...
Sama! 17.ja 11.varasijat.. saapa nähdä miten käy!
Mistä näkee pisteet kun ei ole tullut sähköpostia eikä lue opintopolussakaan?
Miten on edelleen mahdollista, että minulla on kaikki kuusi vielä kesken?
Pikku huomio muuten tulevaisuuteen: kannattaa miettiä järjestys entistä tarkemmin, sillä sieltä voi tulla näköjään noita torkkahakuylläreitä, vaikka ei olisi käynyt edes pääsykokeessa eli olisi itse ajatellut näin "nollanneensa" tietyn paikan. Mulla on niin tavallinen C-M-yo-torkka, että en oo edes ajatellut, että sillä voisi ikinä päästä millekään varasijoille. :D
Sniiiiif se siitä sitten..😥😥😪
"Yleensä JAMKin sosiaali- ja terveysalan tutkinto-ohjelmissa ei ole tarvinnut mennä varasijoissa kovin kauas, sillä paikat ovat niin haluttuja.
En usko, että tuolta varasijalta on mahdollista opiskelupaikkaa enää saada, sillä maksimissaan on viime vuosina menty 10. varasijan tienoille joissakin tutkinto-ohjelmissa. Mutta jos näin kävisi, saat tiedon varasijapaikan aukeamisesta automaattisesti sähköpostitse."
Vierailija kirjoitti:
Kesken vielä kumminkin eli ei mistään.
Syksyllä nähää turku!! Täällä tuleva sosionomi! Ihanaa!!!!
Mitä meinaa kun lukee valinta vielä kesken?
Eikun nyt löyty pisteet. 39. Mitä ihmettä, bioanalyytikko pisteraja 37 ja rtg hoitaja 40,3??? Miten ihmeessä on mahdollista olla rtg varasijalla aikaisemmin kuin labrassa?
Milloin opiskelupaikan voi hyväksyä, jos on ensimmäiseen hakutoiveeseen varalla? Nyt lukee vain että odottaa ylemmän hakutoiveen tuloksia.
Vierailija kirjoitti:
Syksyllä nähää turku!! Täällä tuleva sosionomi! Ihanaa!!!!
Hei vaan tuleva luokkakaveri 😎
Vierailija kirjoitti:
Sniiiiif se siitä sitten..😥😥😪
"Yleensä JAMKin sosiaali- ja terveysalan tutkinto-ohjelmissa ei ole tarvinnut mennä varasijoissa kovin kauas, sillä paikat ovat niin haluttuja.
En usko, että tuolta varasijalta on mahdollista opiskelupaikkaa enää saada, sillä maksimissaan on viime vuosina menty 10. varasijan tienoille joissakin tutkinto-ohjelmissa. Mutta jos näin kävisi, saat tiedon varasijapaikan aukeamisesta automaattisesti sähköpostitse."
Mua taas vähän pelottaa, kun oon JAMK:iin varajasijalla 4 toistaiseksi, että entäs jos mä pääsenkin. :D Oon jo suunnitellut ensi vuotta toisella tavalla ja hakuja ens keväälle.
Koe on mennyt mulla Turussa aikas hyvin kuitenkin, kun oon pystynyt ei-ensikertalaisena ihan kohtuullisille varasijoille. Tää todisti sen, että lukukoe on vaan niin parasta mulle kuitenkin, vaikka Turku vaikea olikin. Viime vuonna sain Laureasta 42 pistettä!! Eli ei mitään mahdollisuutta mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesken vielä kumminkin eli ei mistään.
Mä näin omat pisteet tuolla f12 kikalla.
Vierailija kirjoitti:
https://opintopolku.fi/omatsivut/secure/applications
ctrl+f "pisteet"
Laurea, Lohja monimuoto, pisteitä 54! (1. vaihtoehto)
Ps. Olisko sillä päässyt Turun verkko-opintoihin (2.vaihtoehto)?
Vierailija kirjoitti:
Mitä meinaa kun lukee valinta vielä kesken?
Mulla sama!
Itkuhan se pääsi, kun näki että olen ei-ensikertalaisena hyväksytty Turkuun hammasteknikoksi! Aivan epätodellista ja ihanaa!
:) :)