Soteli amk haku kevät 2018
Onko täälä muita jotka on hakemassa tänä keväänä amk yhteishaussa johonkin soteli alan opintoihin? Ois kiva saada lukuvinkkejä yms...?
Kommentit (4979)
Pisteet saatte tietää kun kirjotatte sinne ylös sen omatsivut jälkeen: /secure/applications
Sit vaan painatte edellistä niin pääsette takas siihen omille sivuille
Hamk sosionomi hyväksytty!! Ei-ensikertalaisena, huh kyllä jännitti! Ihan mahtavaa! 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pojalle tuli tieto, et on Metropolia osteopatiassa 16. varasijalla. Ko. koulu kuitenkin hakutoiveena vasta 6.
Mitä tää ny meinaa?Että jos 16-17 ihmistä peruu paikkansa,poikasi pääsee sinne.
Hahhaa 😂 Kiitos 'tiedosta'.
Seriously: onko siis mahdollista, että sijoittuu paremmin 1-5.?Ei se mikään vitsi ollut,sitä se varasija tarkoittaa. On tietenkin mahdollista vielä että saa paikan ylemmistä hakutoiveista jos ne ovat kesken.
Sorry, oletin sarkasmiksi. Kiitos kuitenkin 😊
Aaaaa !!!! pääsin Oamk bioanalyytikko 😍😍😍😍😍 jipiiii
Oamk sairaanhoitaja ja röntgenhoitaja tullu! Oulu kutsuu!! :)
Hyväksytty (odottaa ylempien hakukohteiden tuloksia), ei kai kukaan enää voi ottaa mun paikkaa pois?? Mä siis pääsen tänne jos en pääse ylempään hakukohteeseen? Varmistan koska olen pois tolaltani ja en usko että mä muka oikeesti olisin päässy opiskelemaan XDDDD
diakin tulokset tullut. vituikshan se meni
Samk sosionomi monimuoto varasijalla 25.. Onko muita sinne pyrkijöitä?
Mitenhän oamkilla on niin moni varasijalla?
Oamk optometristi hyväksytty!! Ei vois olla onnellisempi😍 Ja kiitos kaikki tästä keskustelusta, on huippua ollu ressata yhessä💗
Vierailija kirjoitti:
Hyväksytty (odottaa ylempien hakukohteiden tuloksia), ei kai kukaan enää voi ottaa mun paikkaa pois?? Mä siis pääsen tänne jos en pääse ylempään hakukohteeseen? Varmistan koska olen pois tolaltani ja en usko että mä muka oikeesti olisin päässy opiskelemaan XDDDD
No sinne voi tulla vielä ilmoitus, että "sori, meijän moga. Ootki hylätty. Sekotettiin sut eka toiseen saman nimiseen".
No ei, onnea!
Jamk toimintaterapeutti päivä 24. varasija ja monimuoto 20. varasija... Onko vielä mahiksia? 😣😣
Onkohan mahdollista vielä päästä 11.varasijalta sairaanhoitajaksi? 😬
Käyttökatkon aikana ei voi nähdä omien tulosten etenemistä, joten en ymmärrä nyt tätä vilskettä täällä.
Metropolia suuhygienisti varasija 22.
Turku suuhygienisti, kesken :|
Metropolia röntgen varasija 28.
Tampere röntgen hyväksytty, mutta odottaa ylempien hakokohteiden eli turun tuloksi. TURKU nyt niitä tuloksia!
AIVAN PASKAT pisteet Metropolian valintakokeista!! Uskomatonta.. ihme, ettei hylätty koko tulos.. mitähän hittoo ne siellä sekoilee😲😦😤
mulla ainaki on vielki käyttökatko eikä pääse kattoo
Xamk hylätty? Laureat odottaa vielä, mutta kai nekin hylättyjä.. Tein Laureassa kokeen ja oli kyllä erikoinen, 30min ja koko höskä ohi. Ei huvita hakea kyllä uudestaan jos ”Millaiset IT-taidot sinulla on?” kysymysten perusteella valitaan kouluun ☹️
Oliko sulla 1.toive?