Soteli amk haku kevät 2018
Onko täälä muita jotka on hakemassa tänä keväänä amk yhteishaussa johonkin soteli alan opintoihin? Ois kiva saada lukuvinkkejä yms...?
Kommentit (4979)
Jamk monimuoto toimintaterapia tuli. Pääsin sisään!!!!
Vierailija kirjoitti:
Pääsin ensisijaisen toiveeseen, mutta haluaisin sittenkin kakkosvaihtoehtoon. Mitä pitäisi tehdä?
Et voi päästä valitettavasti kakkosvaihtoehtoon. Tämän takia tuota järjestystä kovasti painostetaan. Onnea kuitenkin opiskelupaikasta :)
Vierailija kirjoitti:
Pääsin ensisijaisen toiveeseen, mutta haluaisin sittenkin kakkosvaihtoehtoon. Mitä pitäisi tehdä?
Joko menet sinne 1. Paikkaan tai et ota paikkaa vastaan vaan haet ensi kerralla uudestaan. Et pääse 2. Vaihtoehtoon enää vaikka kuinka haluaisit. Järjestys kannattaa aina tehdä tarkkaan!
Vierailija kirjoitti:
Et voi päästä enää 2.vaihtoehtoon,eli ei mitään. Taino,voithan perua ja hakea uudestaan syksyllä..
Kuinka paljon myöhemmin tieto tulee meiliin? Meilin seuraaminen kuormittaisi Opintopolkua vähemmän, mutta...
Vierailija kirjoitti:
Sponge kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahhahhaaaa repesin :D
Mun metropolian sosionomin varasija on ENÄÄ 224. Eli yks lähtenyt välistä😂😂😂Siis kuinka monta sinne valintakokeeseen on otettu??
Itse hain linjalle, jonne otettu valintakokeeseen noin 50 ja sisään pääsee 25. Varasija voi olla siis 25. korkeintaan.
Otappa huomioon valintakoeyhteistyö.
Ahaa, niin joo... Ne ketkä ei ole päässeet ylempiin toiveisiinsa, lisää noita sijoituksia.. hhmm.
Sponge kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahhahhaaaa repesin :D
Mun metropolian sosionomin varasija on ENÄÄ 224. Eli yks lähtenyt välistä😂😂😂Siis kuinka monta sinne valintakokeeseen on otettu??
Itse hain linjalle, jonne otettu valintakokeeseen noin 50 ja sisään pääsee 25. Varasija voi olla siis 25. korkeintaan.
Aloituspaikkoja taisi olla 50-60.. jos en ihan väärin muista. Valintakokeeseen kutsuttiin reilusti ilmeisesti..
Hain oamkiin heti yliopiston (3kpl jälkeen) 1 fysioterapia 2 sairaanhoitaja ja 3 röntgenhoitaja. 88 varasija fy, 54 varasija sh ja 15 varasija rh
30 varasijal, onko viel mahdollisuutta päästä? sh linja
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon myöhemmin tieto tulee meiliin? Meilin seuraaminen kuormittaisi Opintopolkua vähemmän, mutta...
mulla oli s.posti tullut klo 9.19 aamulla, kävin ehkä 10 min aiemmin opintopolussa katsomassa. Aamun aikana opintopolkuun siis tullut vastaus, eli ei siinä monen tunnin viivettä ole voinut olla
Pääsin ekaan vaihtoehtoon eli Metropoliaan sairaanhoitajaksi, en voi uskoa 😍😍😍🙈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pojalle tuli tieto, et on Metropolia osteopatiassa 16. varasijalla. Ko. koulu kuitenkin hakutoiveena vasta 6.
Mitä tää ny meinaa?Että jos 16-17 ihmistä peruu paikkansa,poikasi pääsee sinne.
Hahhaa 😂 Kiitos 'tiedosta'.
Seriously: onko siis mahdollista, että sijoittuu paremmin 1-5.?
Ei se mikään vitsi ollut,sitä se varasija tarkoittaa. On tietenkin mahdollista vielä että saa paikan ylemmistä hakutoiveista jos ne ovat kesken.
Vierailija kirjoitti:
Onnea! Minäkin hain sinne. "Käyttökatko..." Argh!
Metropolia th päivätoteutus 🎉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea! Minäkin hain sinne. "Käyttökatko..." Argh!
Läpi!
Apuaa, pääsin Oamk bioanalyytikoksi😍
Noniin tuloksia. Oon toimintaterapeutissa varasijalla 8 eli huono sijoitus siihen nähden, että meitä oli kokeessa 30 ja 15 valitaan..
Nyt alkaa tuntua jo yhtä kärsimmättömältä tämä odotus kuin osalla tässä keskustelussa jo alkuviikosta.... :'D
Jamk toimintaterapia tuli, 7. varasijalla monimuotoon, oho!