Soteli amk haku kevät 2018
Onko täälä muita jotka on hakemassa tänä keväänä amk yhteishaussa johonkin soteli alan opintoihin? Ois kiva saada lukuvinkkejä yms...?
Kommentit (4979)
Kun tuloksia alkaa tippua niin koko palsta kaatuu
Vierailija kirjoitti:
Voi jumalauta jengiä täällä :DDDDD On kyllä niin kärsimätöntä porukkaa, koko ajan ihmetellään mitähän tämä ja mitähän tuo, relatkaa nyt hyvät ihmiset.
Sotealalla olis ihan hyvä ymmärtää ihmisten erilaisuutta eikö. ;) Ole sinä ihan rauhassa zen,kukaan ei relaamiseesi puutu. Anna toisten hössöttää jos haluavat.
Minulla luki eilen pari kertaa tuosta taustapalvelusta. Olen hakenut sairaanhoitajaksi Laureaan. Eipä tuo tainnut mitään tarkoittaa. Ei lue enää, eikä ole tuloksia tullut...
Oikeesti miks ihmeessä soittelette kun takaraja ei ole vielä edes täyttynyt? CHILLATKAA. Itseäniki jännittää ihan helvetisti mut en mä nyt seinille hypi ja revi tapetteja kun ei oo vielä tullu. Käytte 2 kertaa päivässä kattomassa nii varmasti näätte kun ne tulokset siellä on
Tai mitä jos tulisi ilmoitus "palvelin on kaatunut, yritämme korjata sen mahdollisimman pian mutta emme voi luvata tulosten tulevan vielä 28 6"
Ite aloin just repii tapettei
Oispa kyllä tylsää jos kaikki vaan rauhassa odottelisi tuloksia itsekseen,koko tätä ketjua ei olisi olemassa!
Tämä yhdessä jännääminen,turhan jauhaminen ja spekulointihan on parasta. Osa tätä prosessia,joka ihan kohta loppuu. :)
Minulle tuli teksti sivuston ylälaitaan, että "jotta sivuston käyttö olisi sinulle sujuvaa, käytämme evästeitä", mitähän tuo tarkoittaa? :O IIIK?!
Mitä siitäkin tulisi jos kaikki 50 000 (?) hakijaa soittaisi ja kysyisi milloin tulokset tulevat.....
Vierailija kirjoitti:
Minulle tuli teksti sivuston ylälaitaan, että "jotta sivuston käyttö olisi sinulle sujuvaa, käytämme evästeitä", mitähän tuo tarkoittaa? :O IIIK?!
En oo varma, mutta veikkaisin että käyttävät evästeitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin olin, että njäh huono, ja sitten repesin nauramaan :'D jännitysväsymys alkaa näköjään painaa itse kutakin. t. se jolle vastasit
Kyllä Turussakin kiellettiin soittelemasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin olin, että njäh huono, ja sitten repesin nauramaan :'D jännitysväsymys alkaa näköjään painaa itse kutakin. t. se jolle vastasit
Tiedän tunteen. <3 En oo oikeasti noin m**kku, mutta naurattaa nyt kaikki. :D
Onneksi tää on ohi huomenna, ja ajatuksiin mahtuu taas muutakin.
Ei se kuulkaas ole huomenna ohi. Leijutte pilvissä muutaman päivän. Alatte suunnitella asumista. Mietitte muuttoa. Puhutte työnantajan kanssa. Ostatte penalin ja kyniä. Mietitte lukujärjestystä.
Vierailija kirjoitti:
Jos klikkasit "Sulje" niin sulta evättiin opiskelupaikka. Sitä ne evästeet tarkoittaa. Tuo on viimeinen älykkyystesti, jolla valitaan lopulliset hakijat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ite kyllä ymmärrä että miks pitää soitella kun meitä Metropoliassa ainakin nimenomaan erikseen kiellettiin soittamasta kyselläksemme tuloksista :D
News Update: muissa kouluissa ei.
Eli mitä ei erikseen kielletä niin on sallittu? Tai toki se on sallittu soittaa kouluihin, mutta en ymmärrä että miten se auttaa? Jos tulokset tulee viimeistään huomenna niin sitten ne tulee viimeistään huomenna, miksi pitää alkaa soittelemaan ja kyselemään että millonkas ne nyt tulee kun on jo sanottu että viimeistään huomenna.
Ps. Ja joo kyllä sitä itekki koko ajan päivittelee opintopolkua jos sinne jotain tulisi, mutta ihan turha musta alkaa mihinkään soittelemaan sen takia että itse olen kärsimätön.
Vierailija kirjoitti:
Marko71 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin HAMKista odotellaan tietoa, piinaavaa.
Mihin hait Hamkissa?
Sairaanhoitajan ja sosionomin monimuoto! :)
Mulla oli haussa sosionomin monimuoto. Tsemii odotukseen ja toivotaan että päästää. Jos tulisi pääsy opiskelemaan Hamkiin niin mieluusti tutustuisi muihin tulijoihin jo ennen koulun alkua😊
Alkaa menemään jo hermot ja usko ja toivo. Pää heittää vuoristorataa ja käyn läpi mielessäni pääsykoepäivää ja kaikkea mikä ois voinu mennä perseelleen. Ei mitään käsitystä oikeesti, että menikö hyvin vai huonosti. En tiedä jännitänkö enemmän tulosta tai epäonnistumista. Tiedän, ettei maailma siihen kaadu, jos nyt en pääse opiskelemaan, mutta kyllä se harmittaa.
News Update: muissa kouluissa ei.