Soteli amk haku kevät 2018
Onko täälä muita jotka on hakemassa tänä keväänä amk yhteishaussa johonkin soteli alan opintoihin? Ois kiva saada lukuvinkkejä yms...?
Kommentit (4979)
Sosionomi/sairaanhoitaja Lapin AMK? XAMK? SAMK? SeAMK?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko järkeä sekoittaa hakemusten käsittelijöiden ajatuksia soitolla? Toivottavasti ei tule virheitä ja joltain menee opiskelupaikka sen takia
Oliko tää vitsi? Todennäköisesti siellä on ihan eri tyypit vastailemassa puheluihin ja chattiin eli asiakaspalvelussa ja eri tyypit käsittelemässä hakemuksia. :D Ei varmasti kenenkään opiskelupaikka mene sivu suun siksi että sinne on soitettu. Lol.
Siis näin minä sen ajattelin :'D
T: Se typerä soittelija
Mun opiskelupaikka menee kun soittelette sinne!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ylipäänsä edes tarkoittaa "jonosija"? Eikös joku kertonut olleensa korkealla jonosijalla, mutta päässeensä silti opiskelemaan paikkaan, jonne otettiin huomattavasti vähemmän porukkaa.
Hän ei koskaan vastannut, mihin oli valittu. Taisi olla trolli. Jollakin oli tuon jonosijan lisäksi "varasija" tai jollakin muulla termillä oleva sijoitus. Mitä lie tarkoittavat. Itselläni on ollut tiedoissa jonosija sejase jo 21. 6., eikä ole siitä muuttunut miksikään. Tulin siihen tulokseen, että en pohdi enkä tulkitse. Odotan tuloksia,
Jep 21.6 asti mullakin yhdessä vaihtoehdossa ja silloin tuli tieto ettei valittu siihen ja se jonosija näkyviin. Ja jos ei 21.6 päivittynyt niin tuskin pääset siihen kun päivitykset loppuu siihen päivämäärään.
Esimerkiksi yhden mun vaihtoehdon viimeinen päivityspäivämäärä on 23.5 koska pisteet ei riittäneet valintakokeeseen asti.
Ok. Mulle ei ole tullut tietoa, että ei olisi valittu.
Itselläni lukee "Kaikkia hakemuksia ei saatu ladattua, koska taustapalvelu käynnistyy". Mitähän mahtaa tarkoittaa?
Sun opintopolkus meni rikki ku nää meni soittelee niille.
Ne tulokset on kuitenki yhen enterin painalluksen päässä ja siellä ne isot kihot istuu kahvipöydässä ja nauraa meidän kärsimyksille.
Tulokset viivästyvät viikolla
Hei isot kihot, jos luette tän nii painakaa sitä enteriä, kiitos
Vierailija kirjoitti:
Itselläni lukee "Kaikkia hakemuksia ei saatu ladattua, koska taustapalvelu käynnistyy". Mitähän mahtaa tarkoittaa?
Uuuu! Jotain siellä tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin nähdä, kuinka tää ketju räjähtäis, jos tää pitäis paikkansa :D
Voi jumalauta jengiä täällä :DDDDD On kyllä niin kärsimätöntä porukkaa, koko ajan ihmetellään mitähän tämä ja mitähän tuo, relatkaa nyt hyvät ihmiset.
Tulosten laskija häiriintyi palstalaisten soittelusta niin, että enterin sijaan painoa deleteä. Alusta alkaa koko homma. Tulokset saanette viikko ennen koulujen alkua.
Mä en ite kyllä ymmärrä että miks pitää soitella kun meitä Metropoliassa ainakin nimenomaan erikseen kiellettiin soittamasta kyselläksemme tuloksista :D
Vierailija kirjoitti:
Ei tapahtunut mitään, edelleen lukee että kesken
Lähtekää nyt koneelta ja Opintopolusta pois vaikka pihalle kävelemään ja tulkaa huomenna uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Voi jumalauta jengiä täällä :DDDDD On kyllä niin kärsimätöntä porukkaa, koko ajan ihmetellään mitähän tämä ja mitähän tuo, relatkaa nyt hyvät ihmiset.
Eikä! Kirjoittakaa vaan niin paljon kuin sielu sietää. Kiva tätä on seurata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin nähdä, kuinka tää ketju räjähtäis, jos tää pitäis paikkansa :D
Mä odotan sitä räjähdystä kun tulokset tulee kaikille yhtä aikaa 😂
Tää on niin parasta viihdettä :D
1989-vuoden ketjusta karannut viesti. :D