Soteli amk haku kevät 2018
Onko täälä muita jotka on hakemassa tänä keväänä amk yhteishaussa johonkin soteli alan opintoihin? Ois kiva saada lukuvinkkejä yms...?
Kommentit (4979)
Vierailija kirjoitti:
Nyt tuli Laureasta! En päässy kouluun. :(
Mikä linja ja varasija?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin stalkkaamassa viime vuoden soteli-keskusteluja, ja aika moni ilmoitti siellä saaneensa tulokset just 2 päivää ennen takarajaa.
Nyt kuumottaa.
Niinpä. Mutta täällähän kovasti sanottiin, että tulokset tulee jo ennen juhannusta. Kun sitä vähän kummasteli, niin mitäääää, miksei tulis.
Eipä niitä sh:itakaan olla taidettu vielä varsinaista laumaa valita muulla kuin torkalla, kun kukaan ei ole puhunut pisteistä mitään.
Osa sai tulokset ennen juhannusta. Esim.Tamk on ilmoittanut sairaanhoitajille tulokset. Suurinosa sotealan kouluista ei ole vielä ilmoittanut mitään..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hakijapalvelu olisi auki kahteen asti. Uskaltaisinpa soittaa. Tietäisi milloin ne tulokset oikeasti tulee.
Huoh. Meille ainakin sanottiin kokeissa, että vastaukset tulee todennäköisesti silloin 28.6. kun on ilmoitettukin ja pyydettiin ettei ihmiset soittaisi koululle kyselläkseen niitä. Ymmärrän että tilanne jännittää ja odotan itsekin vastauksia kuin kuuta nousevaa, mutta en ymmärrä miksi pitäisi ruuhkauttaa hakijapalveluita turhilla puheluilla? Vastaukset tulee sitten kun ne on valmiit, ei ne ole ennenkään myöhästyneet ilmoitetusta päivästä ja vielä on pari päivää aikaa.
No meille sanottiin että juhannuksen jälkeen tulee ja viimeistään 28.6.
Onko täällä Ouluun bioanalyytikoksi hakevia? Miten meni pääsykokeet?
Vierailija kirjoitti:
Tais olla trolli
toivottavasti nää trollit ei pääse kouluun... tosi rasittavaa ja lapsellista aikuisilta ihmisiltä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainut joka ei ota minkäänlaista stressiä asiasta. En ole vielä kertaakaan käynyt edes opintopolussa.
Et. :) Mä oon käynyt siellä pari kertaa varmistuakseni siitä, että no keskenhän ne on, kuten tiedänkin, kun s-postiin ei ole tullut mitään. Täältä vaan on saanut välillä jotain höpöhöpöjuttua, mutta en enää mene noihin lankoihin.
Sähköpostiin tulee tieto vasta 1-2 päivän viiveellä. Ensin tulee tieto opintopolkuun.
Tulokset tulevat _viimeistään_ 28.6.
Miksi tuota viimeistään-ilmaisua käytettäisiin, jos ne tulisivat varmasti vasta 28.6.?
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuota viimeistään-ilmaisua käytettäisiin, jos ne tulisivat varmasti vasta 28.6.?
Just siksi, että ne saattaa tulla myös vasta silloin ja siksi ettei sata ihmistä jokaikinen päivä soittaisi koululle ja kysyisi missä tulokset.
Opintopolun chatistä sanottiin, että tänään ei todennäköisesti tule enää uusia tuloksia tai muutoksia tuloksiin. Ja sanottiin myös, että pääosin tulokset päivitetään toimistoaikojen sisällä. Taas täytyy siis varmaankin odotella huomiseen :(
Vierailija kirjoitti:
Opintopolun chatistä sanottiin, että tänään ei todennäköisesti tule enää uusia tuloksia tai muutoksia tuloksiin. Ja sanottiin myös, että pääosin tulokset päivitetään toimistoaikojen sisällä. Taas täytyy siis varmaankin odotella huomiseen :(
No höh. Kuitenkin siellä lukee, että koulut päivittävät tulokset itse ja eri aikoihin.
Vierailija kirjoitti:
No enpä jaksa tähän uskoa kun illalla päivittyi viime viikollakin.
Gugu kirjoitti:
Onko täällä Ouluun bioanalyytikoksi hakevia? Miten meni pääsykokeet?
Matikka huonosti, muuten kai ihan ok. Essee oli helppo kirjoittaa mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just siksi, että ne saattaa tulla myös vasta silloin ja siksi ettei sata ihmistä jokaikinen päivä soittaisi koululle ja kysyisi missä tulokset.
Sinnekö on tietojesi mukaan moni soitellut?
Mun pää lahoaa tähän odotteluun. Viime sunnuntaihin asti olin hyvin rennoilla fiiliksillä enkä jaksanut stressaantua mut nyt kun torstai lähenee alkaa viimesetkin rentouksen rippeet kadota. En tiedä miten nukun seuraavat kaksi yötä. Huhhuh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No enpä jaksa tähän uskoa kun illalla päivittyi viime viikollakin.
Jep, ihmettelin itsekkin, että eks joillain oo tullu iltasin, mut niin sieltä sanottiin
Minulle sanottiin opintopolun chatissa, että on mahdollista, että päivittyy vielä tänään.
Vierailija kirjoitti:
Minulle sanottiin opintopolun chatissa, että on mahdollista, että päivittyy vielä tänään.
Mulle myös
Wat?? Just olin chatissa ja sanoivat, että tuloksia voi tulla tänäänkin vielä milloin vain, riippuen kuinka myöhään korkeakouluilla työskentevät.
Mullaki
Ihmiset vois kertoa samalla alan josta tieto on tullu ni ei tarvii sitä eriksee kymmenen ihmisen kysellä :D sosionomissa mulla kaikki kesken ainaki