Hemmetti nämä nykiset iPhonet on paskoja! Et voi laittaa edes herätystä päälle ilman, että laitat sinne kaikki terveystiedot ja seurannan.
Voi kun saisi vielä jostain normaalin puhelimen.
Kommentit (15)
Jo ihan Prismassa on myynnissä yksinkertaisia Nokia-merkin näppäinpuhelimia, joissa on myös herätyskello. Herätyksen saa päälle kunhan vaan laittaa oikean kellonajan ja laittaa herätyksen päälle. Tuollaisen puhelimen saa jo reilusti alle 50 eurolla.
No ei mulla ainakaan ole kuin se herätys ilman mitään terveysseurantoja. iPhone on.
Vierailija kirjoitti:
No ei mulla ainakaan ole kuin se herätys ilman mitään terveysseurantoja. iPhone on.
Mä en pääse eteenpäin ennen kuin Health-sovellus on kunnossa. Kysyy kaiken painosta ja lääkkeistä lähtien. Uusin iOS.
Vierailija kirjoitti:
Pakko kysyä miksi hankit sellaisen?
Joku puhelin on oltava, minkä muun sitä olisi hankkinut? En tunne muita merkkejä.
Ohita ne kyselyt tai laita mitä sattuu tietoja
Lol, ihan varmasti saat laitettua herätyksen ihan normaalisti mulla myös ios18 päivitettynä
Herätyskello on linkitetty Health-sovellukseen. Sitä ei oi poistaa, muuten herätyskello ei toimi. Oisko jotain herätyskello appia saatavilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en pääse eteenpäin ennen kuin Health-sovellus on kunnossa. Kysyy kaiken painosta ja lääkkeistä lähtien. Uusin iOS.
Mitähän lienet mennyt painamaan. Mulla ei ainakaan kysellyt mitään. Valitse jostain kumoa ja valitse ettet ota käyttöön. Sitten laittamaan herätysaikaa.
Vierailija kirjoitti:
Lol, ihan varmasti saat laitettua herätyksen ihan normaalisti mulla myös ios18 päivitettynä
Katsopas puhelimesi. Sieltä löytyy Health-sovellus ja se seuraa liikkeitäsi 24/7. Jos sen poistat, ei herätyskellokaan toimi.
Itse palasin tavallisen herätyskellon käyttäjäksi pari vuotta sitten.
Tekniikan kehitys on nyt sitä, että pyritään tekemään yksinkertaisesta monimutkaista.
Pitäköön tunkkinsa.
Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa paskasta.
Pakko kysyä miksi hankit sellaisen?