Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Soteli amk haku kevät 2018

Ekakertalainen
24.01.2018 |

Onko täälä muita jotka on hakemassa tänä keväänä amk yhteishaussa johonkin soteli alan opintoihin? Ois kiva saada lukuvinkkejä yms...?

Kommentit (4979)

Vierailija
2301/4979 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ärsyttää se, että kun tosi paljon hoetaan, että ihmiset ovat erilaisia ja niin pitää ollakin päläpälä. Jopa monen alan haastattelussa tulee tuoda sitä esille, että tämän asian ymmärtää. Mutta samalla nää haastattelut sun muut tähtää siihen, että hakijan pitää sopia johonkin valmiiseen muottiin. Ja jos ei sovi, niin hei hei.

Alan vakuuttua siitä, että Turku on tehnyt oikean päätöksen, kun ei käytä moisia kokeita, vaan antaa kaikille mahdollisuuden. 

Vierailija
2302/4979 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poop kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sponge kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sponge kirjoitti:

No niin, mikä on oikea vastaus, mikä niistä aineista ei kuulu joukkoon? 😂😅😆

Laurean valintakoe oli siis tänään. Musta tuntuu että en pääse sisään...

Oliks taas vaihtoehdot lasi, timantti, puu blaablaa?

Joo, lasi, timantti, puu, hiili, kivi oli ainakin. Nuo viisi muistaakseni. Vastasin lasi.

Kaikki muut taisikin mennä päin pyllyä..

Puu ei kuulu joukkoon?

Ääni puulle. Muut epäorgaanisia, ml. timantti ja hiili.

En tiedä, onko puusta saanut pisteitä, mutta syksyllä sai ainakin minun tietääkseni lasista. 

Oot oikeassa. Lasi lienee oikea, koska vaikka lasin raaka-aine on luomu kvartsi niin siihen on valmistusvaiheessa sekoitettu myös muita aineita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2303/4979 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö te montaki sivua jaksatte jauhaa jostain puusta ja lasista?

Vierailija
2304/4979 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persiilleee meni. Saatana

Vierailija
2305/4979 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poop kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poop kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sponge kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sponge kirjoitti:

No niin, mikä on oikea vastaus, mikä niistä aineista ei kuulu joukkoon? 😂😅😆

Laurean valintakoe oli siis tänään. Musta tuntuu että en pääse sisään...

Oliks taas vaihtoehdot lasi, timantti, puu blaablaa?

Joo, lasi, timantti, puu, hiili, kivi oli ainakin. Nuo viisi muistaakseni. Vastasin lasi.

Kaikki muut taisikin mennä päin pyllyä..

Puu ei kuulu joukkoon?

Ääni puulle. Muut epäorgaanisia, ml. timantti ja hiili.

En tiedä, onko puusta saanut pisteitä, mutta syksyllä sai ainakin minun tietääkseni lasista. 

Oot oikeassa. Lasi lienee oikea, koska vaikka lasin raaka-aine on luomu kvartsi niin siihen on valmistusvaiheessa sekoitettu myös muita aineita.

En kyllä ymmärrä silti jos tollasella kokeella valitaan ne, jotka olis hyviä hoitajia tms. Jos ei tiedä kuuluuko lasi vai puu joukkoon niin ei ole sopiva hoitajaksi? :D

Vierailija
2306/4979 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metropoliassa oli vaan yksi aihe mistä keskustella. Aihe oli joku hoitajan haasteet tms. En tiiä yhtään että menikö hyvin vai ei. Ei ikinä oikein tiedä, että hakeeko noi pälpättäjää vai hiljaista havannoitsijaa.

Vierailija
2307/4979 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasia voi syntyä myös luonnossa esimerkiksi tulivuoren purkauksissa.

Itse vastaisin puu: se on ainoa elollinen (orgaaninen) asia näistä.

Vierailija
2308/4979 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haastattelut iha pyllystä, varsinki ku niissä on niin suuri osa pisteistä jaossa. Vaikka ois kuukausia valmistautunu nii opiskelupaikka ei oo yhtää itestä kiinni vaan puolen tunnin kommunikointihetkestä jonku randomin kanssa.

Vierailija
2309/4979 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljo haastikses pisteitkii siis

Vierailija
2310/4979 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä nuolta johonki suuntaan jos luet tän! Katotaan moniko täällä vielä käy kurkkimas

Vierailija
2311/4979 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaa ei puhu mite meni

Vierailija
2312/4979 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaa ei puhu mite meni

No mä uskon, että mulla meni keskivahvasti, mutta en usko, että pääsen sisään. Oli varmasti parempiakin ja olen ei-ensikertalainen.

Vierailija
2313/4979 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon saitte puhuttua ryhmissä

Vierailija
2314/4979 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähes mitää

Vierailija
2315/4979 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oltu jo pari tuntia matkalla Turkuun 💪

Vierailija
2316/4979 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä oltu jo pari tuntia matkalla Turkuun 💪

Ite saavuin tänne jo eilen ja tässä heräilen ja kohta aamupalalle! Ei tunnu siltä että se koe olis tänää :D

Vierailija
2317/4979 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä ihanan huoleton olotila kun eilinen pääsykoe on ohi eikä enää tarvii stressata. Nyt vaan kesälomapäivää vietän aamiasta syöden.

Vierailija
2318/4979 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täälläkin yksi tänään Hamkissa ollut. Mulla oli sairaanhoitajan ja sosionomin kokeet ja ihan ok fiilis jäi. Psykologi sanoi loppuun, että "sun kaltaisia hyviä hakijoita on paljon. Voi olla että pääset sisään,mutta en tiedä vielä kun en ole nähnyt teidän testituloksia". Jäi vähän jännä fiilis tosta lauseesta, kun en todellakaan kysynyt mitään tollasta ja se koko haastattelu tuntu menevän niin nopeesti. Koittikohan se valmistella mua pettymykseen vai mitä ihmettä :D

Mulle sanoi psykologi samassa paikassa saman asian! Paitsi että lisäsi siihen loppuun että antaa mulle täydet pisteet haastattelusta, eli se on ihan kirjallisesta osuudesta kiinni pääsenkö sisään. Varoitteli myös et sisäänpääsy saattaa jäädä pisteestä kiinni kun taso on niin kova.

Vierailija
2319/4979 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitehä kirjallisesta saa pisteitä sosionomiks

Vierailija
2320/4979 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täälläkin yksi tänään Hamkissa ollut. Mulla oli sairaanhoitajan ja sosionomin kokeet ja ihan ok fiilis jäi. Psykologi sanoi loppuun, että "sun kaltaisia hyviä hakijoita on paljon. Voi olla että pääset sisään,mutta en tiedä vielä kun en ole nähnyt teidän testituloksia". Jäi vähän jännä fiilis tosta lauseesta, kun en todellakaan kysynyt mitään tollasta ja se koko haastattelu tuntu menevän niin nopeesti. Koittikohan se valmistella mua pettymykseen vai mitä ihmettä :D

Mulle sanoi psykologi samassa paikassa saman asian! Paitsi että lisäsi siihen loppuun että antaa mulle täydet pisteet haastattelusta, eli se on ihan kirjallisesta osuudesta kiinni pääsenkö sisään. Varoitteli myös et sisäänpääsy saattaa jäädä pisteestä kiinni kun taso on niin kova.

Voihan se olla, että sekin oli osa jotain psykologista testiä katsoa miten ihminen reagoi tuollaiseen kommenttiin. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi