Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 30-vuotias nainen, olen alkoholisti. Kysy jotain!

Vierailija
24.01.2018 |

Raitis päivä (ainakin tähän mennessä). Haluatko kysyä jotain alkkikselta parhaassa iässään?

Kommentit (186)

Vierailija
1/186 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla olis rutosti rahaa, niin mitä joisit?

Vierailija
2/186 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin perustat väitteen että naisen paras ikä olisi 30v?

Minun mielestäni se on 16-25v.

Huvittaa välillä kun tinderissä naiset kirjoittaa profiiliinsa että "nainen parhaassa iässään" ja ne on aina jotain +30v, tulee vaikutelma, että he ovat epävarmoja omasta iästään yrittäessään vakuutella asiaa itselleen ja muille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/186 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ollut vauvakuumetta?

Vierailija
4/186 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vastuullisessa työssä?

Vierailija
5/186 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa välillä kun tinderissä naiset kirjoittaa profiiliinsa että "nainen parhaassa iässään" ja ne on aina jotain +30v, tulee vaikutelma, että he ovat epävarmoja omasta iästään yrittäessään vakuutella asiaa itselleen ja muille.

Se oli alkkis parhaassa iässä, ei nainen.

Vierailija
6/186 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä traumaa piilotat alkoholilla?

Vierailija
7/186 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla olis rutosti rahaa, niin mitä joisit?

Ainakin keskikaljan aperitiiviksi muutama vadelma-Kopparbergi! Sitä en olekaan juonut vuosiin, saakohan sitä vielä lähikaupoista?

ap

Vierailija
8/186 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse omasta mielestäni parhaassa iässäni. Juuri siinä lopullisesti puliakan ja jotain saavuttaneen rajapyykillä, kun pitäisi viimeistään tehdä ne valinnat, että tuleeko musta jotain vai ei.

ap

Vierailija
9/186 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ollut vauvakuumetta?

Ei koskaan. Tykkään kyllä lapsista ja olen myös luotettava lastenhoitaja. Omia en silti halua.

ap

Vierailija
10/186 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako pelkkä alkoholin mainitseminen sut himoamaan juomaa? Mulle kävi tänään niin et pelkkä tekstin ”alkoholi” näkeminen sai veden kielelle.

Vierailija
11/186 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko vastuullisessa työssä?

En ole työelämässä.

ap

Vierailija
12/186 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pavlovin koira kirjoitti:

Saako pelkkä alkoholin mainitseminen sut himoamaan juomaa? Mulle kävi tänään niin et pelkkä tekstin ”alkoholi” näkeminen sai veden kielelle.

Kyllä saa! Pullojen ja tuoppien kuvat silmiin tosiaan pelkkä juomien mainitseminenkin, parhaassa tapauksessa maun suuhun. 

ap

Vierailija
13/186 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsuuteen sijoittuu tosiaan paljon traumoja kuten vanhempien alkoholismi ja heidän välisen väkivallan todistaminen. Oravanpyörän tekee nuoruuden kännipelleilyt, joista jotkin olivat jopa traumaattisia. Teini-ikään mahtuu esimerkiksi minuun kohdistunutta (lievää) seksuaalista hyväksikäyttöä kun olen ollut päihtynyt.

ap

Vierailija
14/186 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Miten juomisesi sitten käynnistyy päivän aikana?

2. Hankitko viinat päivittäin vai onko sitä aina kotona jonkin verran?

3. Onko päiviä, että aamu alkaa kivasti ja saatat päättää, että tänään en ehkä juo, mutta jo iltapäivällä kontrolli on kadonnut?

4. Miltä krapula tuntuu alkoholistista?

Vierailija
15/186 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap?

Vierailija
16/186 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsuuteen sijoittuu tosiaan paljon traumoja kuten vanhempien alkoholismi ja heidän välisen väkivallan todistaminen. Oravanpyörän tekee nuoruuden kännipelleilyt, joista jotkin olivat jopa traumaattisia. Teini-ikään mahtuu esimerkiksi minuun kohdistunutta (lievää) seksuaalista hyväksikäyttöä kun olen ollut päihtynyt.

ap

Oletko käynyt puhumassa jonkun kanssa traumoistasi?

Vierailija
17/186 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sammu.

Vierailija
18/186 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3. Onko päiviä, että aamu alkaa kivasti ja saatat päättää, että tänään en ehkä juo, mutta jo iltapäivällä kontrolli on kadonnut?

Yleensä juominen alkaa heti aamulla, kun aamukahvin jälkeen avaan ensimmäisen tasoittavan (ainakin pyrin juomaan ensimmäisenä edes kahvin, toisinaan näin ei ole). Jos kotoa ei löydy juomista ja takana on jopa useampi päivä selvin päin, juominen lähtee pienestä ihan tyhjästäkin tai tiedostamattomasti syntyneestä impulssista, kun tulee vastustamaton ja jopa fyysinen halu juoda. Silloin vedän päälle puhtaat vaatteet ja kampeudun kauppaan tai baariin. Jos kotona on juomista niin impulssi voi olla niin mitätön, että robotin lailla ja suorastaan tajuamattani nousen ottamaan ensimmäisen huikan.

Yleensä juomaa löytyy kotoa jonkin verran, koska ostan nykyään aina niin paljon että sitä suurella varmuudella jää seuraavaan päivään. Jos olen ollut baarissa, juomista ei aamulla sitten kotona yhtä isolla varmuudella ole, jolloin kyllä lopulta saan itseni ylös ja ulos ja kauppaan. Joskus harvoin tyydyn kyllä kohtalooni ja vietän muutamankin päivän vällyjen välissä selvin päin.

Varmaankin noin viikoittain.

Luulisin että samalta kuin kovat kännit edellisenä päivänä vetäneestä normaalistakin käyttäjästä. Darra on siis kova, mutta itselläni krapula lähtee talttumaan siinä kolmannen kaljan kohdalla.

ap

Vierailija
19/186 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko viettää loput 70 vuotta elämästäsi raittiina?

Vierailija
20/186 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kun olet kännissä, annatko helposti pillua heikkotasoisille miehille? Kaduttaako?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi