Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 30-vuotias nainen, olen alkoholisti. Kysy jotain!

Vierailija
24.01.2018 |

Raitis päivä (ainakin tähän mennessä). Haluatko kysyä jotain alkkikselta parhaassa iässään?

Kommentit (186)

Vierailija
41/186 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten alkoholismi vaikuttaa seksielämääsi?

Vierailija
42/186 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos voittaisit lotossa mitä tekisit?

Haaveilen ihan samanlaisista asioista kuin normaalitkin ihmiset. Ostaisin mm. kivan asunnon, sijoittaisin osan jne. Nyt kun ollaan aiheen äärellä, niin saattaisin kyllä tutkiskella ja ottaa selvää mukavista vieroitushoitoloista, jollaiseen sitten hakeutuisin! Ne voivat kuulemani mukaan olla tyrmäävän kalliita, mutta sitten olisi varaa valita.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/186 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rytmihäiriöitä, jotain kipuja?

T: Hikoileva ja tärisevä tuurijuoppo

Vierailija
44/186 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on se Todellinen intohimosi?

Mistä haaveilit lapsena?

En tiedä enää mikä on todellinen intohimoni. Lapsena kyllä haaveilin ihan kaikesta mahdollisesta maan ja taivaan väliltä. Niihin haaveisiin kuului mm. urahaaveita aina juristista lääkäriin, polisiin tai pappiin. Perheen perustamisesta en niin haaveillut, en prinsessahäistä ja sen sellaisista. En vaan kerta kaikkiaan enää tiedä, olen luopunut unelmistani toistaiseksi koska en tunne vahvuuksiani.

ap

Vierailija
45/186 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidätkö eläimistä?

Pidän, paljon! Omaa en kuitenkaan tähän konkurssiin ottaisi. 

ap

Vierailija
46/186 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse katsoin tässä vahingossa ksi päivä vuoden sisällä otettuja kännykkäkuviani kännissä, siis itsestäni, jotenkin hävetti katsoa sitä naama turvoksissa olevaa sikaa, ja päätin ettei koskaan enää alkoholia tähän ruumiiseen, se hyvän olon tunne on niin lyhyt ja aina muisti poikki, tosin en käy koskaan ulkona koska pidän baareissa istuvia juoppoja tyhminä idiootteina, itse join aina vain kotona 10 vuotta kaljaa

nyt en juo, hermot on aika paskana mutta ei maha mitään

Vierailija
47/186 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ei aidon tuntuista... provo?

Mutta kysytään nyt kuitenkin kuinka paljon on peruspäiväannos putken aikana? Tarkoitan ihan laskennallisia alkoholiannoksia, voi ilmoittaa myös muulla tavalla. 

Vierailija
48/186 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miten alkoholismi vaikuttaa seksielämääsi?

Harrastan keskimääräistä enemmän yhden illan juttuja. Joskus enemmän joskus vähemmän. En myöskään muista, milloin olisin viimeksi harrastanut seksiä selvin päin. Missaan varmaan aika paljon!

ap

Vierailija
49/186 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rytmihäiriöitä, jotain kipuja?

T: Hikoileva ja tärisevä tuurijuoppo

Olen varmaan verrattain onnekas, minulla ei ole rytmihäiriöitä tai kovia kipuja. Korkea verenpaine kylläkin, hikoilua ja tärinää ja värinää. Tsemppiä!

ap

Vierailija
50/186 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

KallionJuoppoMatti kirjoitti:

itse katsoin tässä vahingossa ksi päivä vuoden sisällä otettuja kännykkäkuviani kännissä, siis itsestäni, jotenkin hävetti katsoa sitä naama turvoksissa olevaa sikaa, ja päätin ettei koskaan enää alkoholia tähän ruumiiseen, se hyvän olon tunne on niin lyhyt ja aina muisti poikki, tosin en käy koskaan ulkona koska pidän baareissa istuvia juoppoja tyhminä idiootteina, itse join aina vain kotona 10 vuotta kaljaa

nyt en juo, hermot on aika paskana mutta ei maha mitään

Hieno päätös, onnea! Peilistä sitä ei samalla tavalla näe, mutta kyllä valokuvista itsekin hoksaan turvotuksen ja, no, sikamaisen olemuksen, varsinkin kun katson vanhoja valokuvia. Onneksi harvoin tulen kuvatuksi, tai ainakin niin luulen... Samastun kaikkeen mitä sanoit, paitsi että en välttämättä pidä baareissa istuvia idiootteina. Yleisesti aika yksinäisinä kylläkin. Minäkin juon mieluummin yksin kuin baarissa, mutta joskus käyn kyllä ulkonakin.

ap

Vierailija
51/186 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajattelet juhlista, joissa ei tarjota alkoholia?

Entä mitä ajattelet ihmisistä jotka ovat juhlissa, bileissä tai jopa baarissa selvin päin?

Vierailija
52/186 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan olet juonut?

Vierailija
53/186 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 37 vuotias nainen, juoppo. Kaikki ylimääräinen raha menee kaljaan, toimintakyky ja järjenjuoksu on rapulassa olematonta. Onnellisimmallani olen selvinä kausina, tykkään silloin itsestäni ja elämästäni.

Sitten tulee rahapäivä, romahdus ja rajumpi juomiskausi kunnes rahat vähenee taas ja tulee pakollisia selviä päiviä. Päätän olla juomatta seuraavan kerran kun rahaa tulee, mutta se alkaa taas...

Olen väsynyt tuohon sykliin. Tuntuu, että mun elämä valuu hukkaan. Tai niinhän se valuukin.

Tsemppiä sinulle 30 vuotias. Toivon sinulle jotain muuta elämääsi.

Vierailija
54/186 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kysytään nyt kuitenkin kuinka paljon on peruspäiväannos putken aikana? Tarkoitan ihan laskennallisia alkoholiannoksia, voi ilmoittaa myös muulla tavalla. 

Itsellänikin on kieltämättä jotenkin "irrallinen" olo, mutta tämä ei ole provo.

Putken aikana peruspäiväannos on 8-15 annosta alkoholia. 15 kuulostaa hurjalta, mutta se ei ole ihan mahdoton määrä kun venyttää ja ripottelee pitkin päivää. Saattaapa mennä sen ylikin.

ap

Vierailija
55/186 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellänikin on kieltämättä jotenkin "irrallinen" olo, mutta tämä ei ole provo.

Putken aikana peruspäiväannos on 8-15 annosta alkoholia. 15 kuulostaa hurjalta, mutta se ei ole ihan mahdoton määrä kun venyttää ja ripottelee pitkin päivää. Saattaapa mennä sen ylikin.

ap

15 ei todellakaan kuullosta hurjalta. Itselläni se päiväannos oli yli 30.  Loiventelupäivänä 15 ihan realistinen, joskin hivenen liikaa.

Vierailija
56/186 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko yksin?

Juotko usein tyhjään mahaan?

Ovatko vanhempasi elossa ja tietävätkö he tilanteesi?

Miten saat rahasi riittämään?

Vierailija
57/186 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ajattelet juhlista, joissa ei tarjota alkoholia?

Entä mitä ajattelet ihmisistä jotka ovat juhlissa, bileissä tai jopa baarissa selvin päin?

En ole varmaan koskaan ollut sataprosenttisen nollaprobillejuhlissa, mutta kuulostaa kivalta. Mielikuvissani nuo juhlat olisivat sellaiset, joissa pelataan lautapelejä ja ollaan ikään kuin "nuoria". Ne olisivat sellaiset hauskat juhlat, joissa nauretaan elämän pienille iloille! Olen kyllä ollut juhlissa joissa juodaan vain vähän alkoholia. Ne ovat sellaiset fiksut juhlat, joissa tunnen itseni aivan ulkopuoliseksi.

Kadehdin ihmisiä, jotka ovat juhlissa selvin päin, siis sellaisissakin joissa muut juovat. Se on yleensä sellainen fiksun ja terveen ihmisen merkki. Myönnän kyllä, että saatan myös ainakin äkkiseltään epäillä tällaista henkilöä alkoholistiksi, mutten menisi siitä takuuseen.

ap

Vierailija
58/186 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaiheessa tai minkä ikäisenä tajusit olevasi alkoholisti? Oletko ollut jossain vaiheessa työelämässä? Onko ystäviä tai läheisiä, tietävätkö ongelmastasi? 

Toivon voimia sulle elämään, se on jo iso voitto että tuossa iässä olet tiedostanut tosiasian, että olet alkoholisti, tiedostaminen on jo askel parantumiseen. Jotkut ei myönnä vielä haudan partaallakaan. 

Vierailija
59/186 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kauan olet juonut?

Pitkällä välillä? Olen ollut alkoholin suurkuluttaja 15 vuotta. Noihin vuosiin mahtuu kyllä pitkiäkin aikoja selvin päin, puhutaan kuukausienkin pätkistä.

Nyt on takana kahden viikon nonstop-putki, jonka voi vielä tähän aikaan päivästä sanoa olevan katkaistu.

ap

Vierailija
60/186 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä traumaa piilotat alkoholilla?

Lapsuuteen sijoittuu tosiaan paljon traumoja kuten vanhempien alkoholismi ja heidän välisen väkivallan todistaminen. Oravanpyörän tekee nuoruuden kännipelleilyt, joista jotkin olivat jopa traumaattisia. Teini-ikään mahtuu esimerkiksi minuun kohdistunutta (lievää) seksuaalista hyväksikäyttöä kun olen ollut päihtynyt.

ap

Onko ryyppyporukka pannut sua p..aukkoon kun oot sammunut.

AA on juuri sinua varten ..miehet kuuntelevat varmasti mielellään:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän