Oletteko huomanneet, että ripsenpidennyksiä ottaa aina tietyntyyppiset naiset?
Kommentit (50)
Sossusta käytetään joskus myös sosku-sanaa, ei se nyt niin ihmeellistä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ripsiteknikko tietää jokaisen asiakkaansa osoitteen?
Aikaa varatessa pitää täyttää yhteystiedot.
Ai jaa, aika jännä, että osoitekin kysytään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ammatiltani ripsiteknikko, ja asiakaskuntaani kuuluvat mm. seuraavat "ihmistyypit":
- klassisen kaunis keski-ikäinen opettajarouva
- kuusikymppinen elämäniloinen soskutäti
- hillitty ja hyvätapainen kolmikymppinen toimistovirkailija
- parikymppinen kahvilatyöntekijä
- ja monia, monia muita, mitä näiden väliin mahtuu, mutta yksikään heistä ei ole itähelsinkiläinen yh eikä myöskään näytä siltä- klassisen kaunis keski-ikäinen opettajarouva, joka voi olla itähelsinkiläinen yh
- kuusikymppinen elämäniloinen soskutäti, joka voi olla itähelsinkiläinen yh
- hillitty ja hyvätapainen kolmikymppinen toimistovirkailija, joka voi olla itähelsinkiläinen yh
- parikymppinen kahvilatyöntekijä, joka voi olla itähelsinkiläinen yhNoin. Sulla ripsiteknikko on hyvin rajoittunut ja suvaitsematon kuva ihmisistä, jotka asuvat tietyllä alueella. Kantsis ehkä vähän avartaa mieltä muista ihmisistä.
Noh, onhan niitä esim.maskuliinisia homoja, mutta silti tietyntyyppisistä puhutaan homonoloisina. Stereotypiat nääs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ammatiltani ripsiteknikko, ja asiakaskuntaani kuuluvat mm. seuraavat "ihmistyypit":
- ja monia, monia muita, mitä näiden väliin mahtuu, mutta yksikään heistä ei ole itähelsinkiläinen yh eikä myöskään näytä siltä- soskutäti? :)
- miltä näyttää itähelsinkiläinen yh?
- mitä vikaa on itähelsinkiläisessä yh:ssa, kun haluat korostaa, että sinun asiakkaita he ainakaan eivät ole?
Lue aiemmasta viestistä soskutädin merkitys. Ja viisastelu sikseen, jokainen varmasti tietää, millaista ihmistyyppiä ap tarkoitti. En tunne yhtään itähelsinkiläistä yh:ta, kunhan kirjoitin viestini saman yleistyksen pohjalta, mitä ap käytti. Siinä olet kyllä oikeassa, että tuollaiset yleistykset ovat lähtökohtaisesti typeriä.
En ymmärrä miksi joku haluaa tekoripset. Eihän niitä kukaan järkevä nainen laitakaan, sellasta sakkia ne on iästä riippumatta jotka harrastavat kaikenlaista tupperware-tyylistä toimintaa, myyvät kynttilöitä ja laittavat kynsien pidennyksiä.. Elävät ihan eri maailmassa missä minä.. turhakekrääsän maailmassa.
Kyllä niin tökeröjä mustia viivapalkkeja näkee joittenkin silmissä että ei voi muuta kuin ihmetellä että mikä ruuvi toltakin on tippunut.
Toivottavasti menevät pois muodista. Saa kenen tahansa näyttämään pelleltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ja monia, monia muita, mitä näiden väliin mahtuu, mutta yksikään heistä ei ole itähelsinkiläinen yh eikä myöskään näytä siltä- klassisen kaunis keski-ikäinen opettajarouva, joka voi olla itähelsinkiläinen yh
- hillitty ja hyvätapainen kolmikymppinen toimistovirkailija, joka voi olla itähelsinkiläinen yh
- parikymppinen kahvilatyöntekijä, joka voi olla itähelsinkiläinen yhNoin. Sulla ripsiteknikko on hyvin rajoittunut ja suvaitsematon kuva ihmisistä, jotka asuvat tietyllä alueella. Kantsis ehkä vähän avartaa mieltä muista ihmisistä.
Kukaan mainitsemistani ei 100 % varmuudella ole itähelsinkiläinen yh. Mistäkö tiedän? Siitä, että asumme n. 600 kilometrin päässä Helsingistä. Olen hyvä työssäni, mutten sentään niin loistava, että saisin sieltä asti asiakkaita.
Minun asiakkaitteni ei tarvitse täyttää yhteystietoja (paitsi tietysti puh.nro) aikaa varatessa, mutta he mainitsevat kyllä yleensä ihan itse, mistä asti luokseni tulevat. Tämä ihan käytännön syistä, jotta osaan varautua esim. ruuhkasta johtuviin myöhästymisiin.
En tiedä, miltä itähelsinkiläiset näyttää, koska en ole asunut siellä. Mutta kyllä ne täällä Tampereellakin ovat tietynnäköisiä teinejä ja nuoria aikuisia, jotka niitä nimenomaan pitkiä ripsienpidennyksiä ottaa, eli ei niitä luonnollisen ripsen näköisiä, joita on vanhemmillakin naisilla. Usein ovat vielä nättejä jo valmiiksi, miksi pitää ottaa sellaiset lätkät ripsiin?
Tämän olen huomannut: Mitä tuuheammat ja pidemmät ripsipidennykset, niin sen tyhjempi pää.
Olen nähnyt kaveripiirissäni niitä monenlaisilla ihmisillä:
moni maisteri
moni insinööri
moni yo
moni sairaanhoitaja
jne.
Osalla ei ole lapsia ja osalla on. Yhtään yh:ta ei taida kuulua joukkoon. Joillakin kertakokeilu ja joillakin jatkuvasti....
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi joku haluaa tekoripset. Eihän niitä kukaan järkevä nainen laitakaan, sellasta sakkia ne on iästä riippumatta jotka harrastavat kaikenlaista tupperware-tyylistä toimintaa, myyvät kynttilöitä ja laittavat kynsien pidennyksiä.. Elävät ihan eri maailmassa missä minä.. turhakekrääsän maailmassa.
Kyllä niin tökeröjä mustia viivapalkkeja näkee joittenkin silmissä että ei voi muuta kuin ihmetellä että mikä ruuvi toltakin on tippunut.Toivottavasti menevät pois muodista. Saa kenen tahansa näyttämään pelleltä.
Osaan jo nähdä silmissäni miltä sinä näytät.
En. Olen nähnyt niitä kaiken näköisillä naisilla. Tosin en tiedä miltä kaikki itähelsinkiläiset yh:t näyttävät.
En. Olen nähnyt kaikentyyppisillä ihmisillä; 14-65 vuotiailla, muodikkailla, ei niin muodikkailla, taviksilla, laihoilla, lihavilla, naisilla ja miehillä.
Ripsien pidennykset ovat eri asia kuin tekoripset, joita saa muutamalla eurolla. Mun mielestä ne tekoripset ovat järkyttävän näköiset kellä tahansa. Yleensä nuoret naiset vielä laittaa niin överit ripset, että silmäluomi ei jaksa niitä kannatella ja tuloksena on hohdokkaan katseen sijaan väsähtäneen lurpahtanut katse.
Eikai niitä enää juuri kukaan ota? Menneen talven kotkotuksia.
Vierailija kirjoitti:
- ja monia, monia muita, mitä näiden väliin mahtuu, mutta yksikään heistä ei ole itähelsinkiläinen yh eikä myöskään näytä siltä
Kerro miltä itähelsinkiläinen näyttää..?
Onko huivi päässä ja rääkyvä somalinkieltä puhuva pentu kärryissä
Itselläni on pidennykset, olen 44v yrittäjä. Ystäväpiiristäni kätilöllä 42v, kaupungin sihteerillä 32v, myös tyttärelläni ensihoitaja on volyymit.
Vierailija kirjoitti:
Ja alhainen koulutus ja usein työtön mielialalääkkeitä käyttävä nuori nainen. Ei unohdeta lihavuutta ja tälläsiä klooneja paikat täysi.
Olen mielialalääkkeitä käyttävä työtön nainen. En ole lihava eikä ole ripsienpidennyksiä.
Kyllä ne niin luonnottomia ja tönkköjä monesti on. Nolottaa sellaiset ottaneen puolesta.
Tunnen yhden yh:n asuu kyllä Jyväskylässä ja ne pidennykset ovat ihan luonnottoman pitkät, hänellä on myös tekokynnet ja tuksuhuuöet ja on harrastaa niin muodikasta perseensä kuvausta:D
Mutta asiaan,
Ei niissä pidennyksistä mitään vikaa ole jos eivät ole luonnottoman näköiset.
- klassisen kaunis keski-ikäinen opettajarouva, joka voi olla itähelsinkiläinen yh
- parikymppinen kahvilatyöntekijä, joka voi olla itähelsinkiläinen yh
Noin. Sulla ripsiteknikko on hyvin rajoittunut ja suvaitsematon kuva ihmisistä, jotka asuvat tietyllä alueella. Kantsis ehkä vähän avartaa mieltä muista ihmisistä.