Oletteko huomanneet, että ripsenpidennyksiä ottaa aina tietyntyyppiset naiset?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset itähelsinkiläisen yh-äidin näköiset.
Tulit sitten toteamaan itsestäänselvyyden.
En edes tiedä miltä sellaiset näyttävät. Ei mulla ole tapana toljotella ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ammatiltani ripsiteknikko, ja asiakaskuntaani kuuluvat mm. seuraavat "ihmistyypit":
- klassisen kaunis keski-ikäinen opettajarouva
- kuusikymppinen elämäniloinen soskutäti
- hillitty ja hyvätapainen kolmikymppinen toimistovirkailija
- parikymppinen kahvilatyöntekijä
- ja monia, monia muita, mitä näiden väliin mahtuu, mutta yksikään heistä ei ole itähelsinkiläinen yh eikä myöskään näytä siltäKerro miltä itähelsinkiläinen näyttää..?
Onko huivi päässä ja rääkyvä somalinkieltä puhuva pentu kärryissä
Myllypuron pysäkistä lähtien puolet on Aishoja ja puolet Janicoita. Ensinmainituilla pyöreä pallinaama rätillä reunustettuna ja jälkimmäisillä tuksuhuulet ja harvat ripsipidennykset.
Ja sellaiset ketkä päivittää instagramiin vain omaa naamaa ja perhekuvia. Ja ne tyylittömät tatuoinnit..
Säälittäviä yh ämmiä jotka ei enää saa mitää priimakamaa miesten suhteen kun on pyöräytetty niitä äpäriä jo ennenkuin tissit kasvoi. Terkut MASKUUN! Sielä niitä ämmiä on niillä typerillä ripsillä ja tatuoinneilla! Yh:N paratiisi!
Pyh.. Kyllä niitä ripsipidennyksiä on
ihan opiskelijoilla, työttömillä, töissäkävijöillä jne.
En muuten taida tuntea yhtään sellaista jolla on ripsipidennykset joka EI OLISI yh-äiti. Ehkä tässä on jotain perää...
Vierailija kirjoitti:
Ja alhainen koulutus ja usein työtön mielialalääkkeitä käyttävä nuori nainen. Ei unohdeta lihavuutta ja tälläsiä klooneja paikat täysi.
Itse olen maisteri, hoikka ja treenattu, enkä käytä mielialalääkkeitä sekä nuori ja minulla on ripisenpudennykset. Helpottaa arkiaamuja todella paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehköön aikuiset mitä huvittaa, mutta pahan olon saa aikaiseksi lapsen naamassa törröttävät parin sentin harjakset. Ikää ehkä 12-13, eilen bussissa nähty.
Ei kai tuo kovin vaarallista ole lapsellekaan.
Oikein kunnon tyhmyyttä tämä kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehköön aikuiset mitä huvittaa, mutta pahan olon saa aikaiseksi lapsen naamassa törröttävät parin sentin harjakset. Ikää ehkä 12-13, eilen bussissa nähty.
Ei kai tuo kovin vaarallista ole lapsellekaan.
Eikö ripsienpidennykset oteta miellyttääkseen vastakkaista sukupuolta? Tuskinpa kukaan nainen niitä omaksi ilokseen liimailee, joten aika nuorena joku jo haluaa munaa. Äidiltään varmaan opit tullut. Joku yh:n mukula.
Koska neelat tekee niin ja haluaa näyttää kaikille olevansa neeloja.