Oletteko huomanneet, että ripsenpidennyksiä ottaa aina tietyntyyppiset naiset?
Kommentit (50)
Minä olen ammatiltani ripsiteknikko, ja asiakaskuntaani kuuluvat mm. seuraavat "ihmistyypit":
- klassisen kaunis keski-ikäinen opettajarouva
- kuusikymppinen elämäniloinen soskutäti
- hillitty ja hyvätapainen kolmikymppinen toimistovirkailija
- parikymppinen kahvilatyöntekijä
- ja monia, monia muita, mitä näiden väliin mahtuu, mutta yksikään heistä ei ole itähelsinkiläinen yh eikä myöskään näytä siltä
Tuntemallani bisnesnaisella on pidennykset jotka eivät näytä pidennyksiltä.
Tehköön aikuiset mitä huvittaa, mutta pahan olon saa aikaiseksi lapsen naamassa törröttävät parin sentin harjakset. Ikää ehkä 12-13, eilen bussissa nähty.
Vierailija kirjoitti:
Tehköön aikuiset mitä huvittaa, mutta pahan olon saa aikaiseksi lapsen naamassa törröttävät parin sentin harjakset. Ikää ehkä 12-13, eilen bussissa nähty.
Ei kai tuo kovin vaarallista ole lapsellekaan.
Olen kaynyt samassa salongissa esim. Eva Longorian kanssa. Ei tuo nayttanyt helsinkilaiselta eika yh:lta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai tuo kovin vaarallista ole lapsellekaan.
Ei ne ripsiliimat ole ihan ihoystävällisimmästä päästä. Ja muutenkin, tekoripset lapsella😳
Sitten minäkin toivoisin näyttäväni itähelsinkiläiseltä yh:ltä💅
Pitäisikö sanoa että tietynlaisia ripsipidennyksiä ottavat ovat usein niitä aloituksessa mainittujen näköisiä?
Minulla on ripsien pidennys. Mutta on aivan luonnollisen näköinen, ikään kuin minulla olisi omat pitkät ripset.
Karvankasvu loppui top tykkänään pari vuotta sitten menopaussin alkuoireena. Siinä on hyviäkin puolia: muutkaan ihokarvat eivät kasva, mutta samalla silmäripset lyhentyivät puoleen entisestä.
Hiukset ovat jotenkin eri sarjaa, ne kasvavat kyllä. Vähän hitaammin kuin aikasemmin, mutta kuitenkin.
-akateeminen nainen, naimisissa, ikä 54v.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ammatiltani ripsiteknikko, ja asiakaskuntaani kuuluvat mm. seuraavat "ihmistyypit":
- ja monia, monia muita, mitä näiden väliin mahtuu, mutta yksikään heistä ei ole itähelsinkiläinen yh eikä myöskään näytä siltä
Mika on sosku?
Minulla ei ole pidennyksiä.
T. Itähelsinkiläinen yh
ja sitten ku ottaa noita liimoja herkille kalvoille päiviksi tulee kemikaaliyliherkkyys, sähköallergia ja sisäilmaoireita homeesta
Vierailija kirjoitti:
ja sitten ku ottaa noita liimoja herkille kalvoille päiviksi tulee kemikaaliyliherkkyys, sähköallergia ja sisäilmaoireita homeesta
ja laktoosi ja keliakia ja rupeaa ontumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ja monia, monia muita, mitä näiden väliin mahtuu, mutta yksikään heistä ei ole itähelsinkiläinen yh eikä myöskään näytä siltäMika on sosku?
Murresana ja tarkoittaa sosiaalitoimistoa.
Mistä ripsiteknikko tietää jokaisen asiakkaansa osoitteen?
Vierailija kirjoitti:
Mistä ripsiteknikko tietää jokaisen asiakkaansa osoitteen?
Aikaa varatessa pitää täyttää yhteystiedot.
Vierailija kirjoitti:
- soskutäti? :)
- miltä näyttää itähelsinkiläinen yh?
- mitä vikaa on itähelsinkiläisessä yh:ssa, kun haluat korostaa, että sinun asiakkaita he ainakaan eivät ole?
En ole, johtuu varmasti siitä, etten tunne "itähelsinkiläisiä yh-äidin näköisiä" naisia. Tai siis paras ystäväni on itähelsinkiläinen yh-äiti, mutta ei kuitenkaan varmasti sitä tyyppiä, jota aloittaja tarkoittaa. Mulla on tuttavapiirissäni joitakin naisia, joilla on tai on ollut ripsipidennykset, eivätkä he edusta tuota tyyppiä, vaan ovat ihan taviksia. (Itä-Helsingissä asuvalla parhaalla ystävälläni ei ole ripsenpidennyksiä.)
Ja alhainen koulutus ja usein työtön mielialalääkkeitä käyttävä nuori nainen. Ei unohdeta lihavuutta ja tälläsiä klooneja paikat täysi.
Kyllähän se on juuri näin.