Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

12v tytär haluaa twerkkaus-kurssille

Vierailija
23.01.2018 |

Päästäisitkö? En edes tiennyt että tuollaisia on olemassa. Kuulemman samaa kastia kuin tanko-tanssi tunnit tms eli keskitytään liikkumiseen.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksipä ei jos haluaa persettään keikutella.

Vierailija
2/57 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se hyvää liikuntaa, mutta näyttää todella typerältä ja onhan siinä sellainen "katsokaa kaikki mun hyllyvää  per*että"- juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästä ihmeessä lapsesi kurssille. Tämän jälkeen menee muutama kuukausi niin lapsesi tuo komean mustan vävypojan näytille.

Vierailija
4/57 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole ihan älyttömän hyvää liikuntaa. Ja oppii kehonhallintaakin, kai siinä muutenkin tanssahdellaan.

Kyllä päästäisin. Selkäongelmat on niin yleisiä jo ihan nuorillakin, että olisin ehkä jopa innoissani jos oma lapsi haluaisi tuollaista harrastaa.

Vierailija
5/57 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin sinuna katsomaan youtubesta mitä twerkkaus on ja siitä voisin tehdä johtopäätoksen onko harrastus 12-vuotiaalle soveltuva

Vierailija
6/57 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös se ole ihan älyttömän hyvää liikuntaa. Ja oppii kehonhallintaakin, kai siinä muutenkin tanssahdellaan.

Kyllä päästäisin. Selkäongelmat on niin yleisiä jo ihan nuorillakin, että olisin ehkä jopa innoissani jos oma lapsi haluaisi tuollaista harrastaa.

Perse on vain yksi osa kehosta. Twerkkaus on alkuperältään ihan muuta kuin tanssi.

Kehon hallintaa oppii paremmin jossain kamppailulajissa. Jos tanssimisen kautta niin breakdance on täysin kiinni kehon hallinnasta ja kehittää motoriikkaa aivan varmasti.

Ihan järjetöntä päästää lapsi jonnekkin "muna pilluun" tanssikurssille. Vie kersa vaikka kiipeilemaan, jos haluat sen oppivan kehonhallintaa, mitä perseen heilutus ei ole.

Twerkkaus on perseestä ja aivan idioottimaisen näköistä touhua, se on suora "perittelukutsu" siellä, mistä se on alkujaan lähtöisin. Ei todellakaan mikään lapsen aktiviteetti.

Vierailija
7/57 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin twerkkikurssilla ja ikäraja muistaakseni oli 16. Hyvää liikuntaahan se on ja keskivartalon ja reisien lihakset oli kovilla.

N26

Vierailija
8/57 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumalauta missä perkeleessä lapsille järjestetään twerkkauskursseja

Kunnon halpaa antakaa mulle munaa pyllyyn-hetkutusta

Vierailija
9/57 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persepanokin on varmasti hyvää liikuntaa mutta en silti suosittelisi lasten harrastukseksi

Vierailija
10/57 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olin twerkkikurssilla ja ikäraja muistaakseni oli 16. Hyvää liikuntaahan se on ja keskivartalon ja reisien lihakset oli kovilla.

N26

Oliko kurssilla paljon miehiä takarivissä?

Vierailija
11/57 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivistyneissä kulttuureissa kyllä tehdään kyllä muutoin vaikutus vastakkaiseen sukupuoleen kun kuitenkin kovin primitiivinen nuotion ääreltä lähtöjään.

Vierailija
12/57 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtubesta haulla twerkkaus löydät videoita, joura katsomalla voit miettiä, onko se 12-vuotiaiden urheilulaji.

Vierailija
13/57 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö voi esiintyä teille seuraavissa sukujuhlissa. Päästä ihmeessä

Vierailija
14/57 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N26

Suosittelen sulle hiihtoa ja uintia kaikenlaisen fitnesperseilyn sijasta.

Vierailija
15/57 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N26

Ei ensimmäistäkään. Naisille suunnattu kurssi.

N26

Vierailija
16/57 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N26

Miksi ihmeessä ikäraja 16, kun on vain ihan hyvästä ja tehokkaasta liikunnasta kyse?

Vierailija
17/57 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N26

Ei ensimmäistäkään. Naisille suunnattu kurssi.

N26

No onpa outoa. Miten tällainen hyvä ja tehokas, ihan tavallinen hikijumppa olisi suunnattu vain naisille!?

Vierailija
18/57 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

irtaudumassasta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N26

Suosittelen sulle hiihtoa ja uintia kaikenlaisen fitnesperseilyn sijasta.

Käyn kahdesti viikossa uimassa ja kerram viikossa twerkkaamassa. Twerkkaus on hyvän liikunnan lisäksi hauskaa, joten miksi en kävisi? Ei siellä ole miehiä kuolaamassa, vaan akkaporukalla treenataan twerkkiä ja nauretaan.

N26

Vierailija
19/57 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N26

Miksi ihmeessä ikäraja 16, kun on vain ihan hyvästä ja tehokkaasta liikunnasta kyse?

Varmaan siksi, koska monet pitävät sitä pelkkänä perseenesittelynä ja miehille keikistelynä. Hiki siinä ainakin tulee minuuteissa.

Vierailija
20/57 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N26

Varmaan siksi, koska monet pitävät sitä pelkkänä perseenesittelynä ja miehille keikistelynä. Hiki siinä ainakin tulee minuuteissa.

Ketkä "monet"? Harrastajat vai kurssien vetäjät? Miksi kurssien vetäjät laittavat tavalliselle jumppakurssille ikärajaksi 16 v.?