12v tytär haluaa twerkkaus-kurssille
Päästäisitkö? En edes tiennyt että tuollaisia on olemassa. Kuulemman samaa kastia kuin tanko-tanssi tunnit tms eli keskitytään liikkumiseen.
Kommentit (57)
Mä en kyllä päästäis. Koen aina aikamoista myötähäpeää sitä kohtaan joka persettään twerkkaamalla keikuttaa. Musta se on viimeisen päälle itsensä alentamista. Mutta jokainen tekee niinkuin haluaa, mitäpä se mulle kuuluu. Mutta oma tytär... ei ikinä!! Menköön kurssille jos haluaa sitten täysi-ikäisenä.
Mut kuitenkin on pakko sanoa... ei millään pahalla, mutta 12 vuotias ja twerkkaus.. Hmmmm....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olin twerkkikurssilla ja ikäraja muistaakseni oli 16. Hyvää liikuntaahan se on ja keskivartalon ja reisien lihakset oli kovilla.
N26Oliko kurssilla paljon miehiä takarivissä?
Ei ensimmäistäkään. Naisille suunnattu kurssi.
N26
Ihan perseestä
M58
Vierailija kirjoitti:
Twerkkaus on perseestä .
Ihanasti tiivistetty. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olin twerkkikurssilla ja ikäraja muistaakseni oli 16. Hyvää liikuntaahan se on ja keskivartalon ja reisien lihakset oli kovilla.
N26Miksi ihmeessä ikäraja 16, kun on vain ihan hyvästä ja tehokkaasta liikunnasta kyse?
Varmaan siksi, koska monet pitävät sitä pelkkänä perseenesittelynä ja miehille keikistelynä. Hiki siinä ainakin tulee minuuteissa.
Sitähän se onkin. Se on sitä siitä huolimatta ettei paikalla olisi ainoatakaan miestä katsomassa.
Jos ei olisi olemassa miehiä jotka tykkäisi persettä hytkyttävistä naisista ei kellekään olisi kuuna päivänä tullut mieleen alkaa väittää "liikunnaksi" omituista perseen hytkytystä.
Jos tyttäresi yleensä haluaa twerkata, niin kuulutte luultavasti alempaan sosiaaliluokkaan ja arvatenkin olet YH. Vanhempana olet jo epäonnistunut, eikä sulla oikeastaan ole muuta mahdollisuutta, kuin antaa hänen mennä. Kielto tulee vain aiheuttamaan huomattavasti ongelmia, kun vuoden sisään tyttösi karkaa jonkun rikastuttajan matkaan ja palaa sitten kotiin kun pullat on uunissa
Ei missään nimessä 12 vuotiasta tverkkauskurssille.
Vaan cheerleedaus-kurssille. Siinähän ei ollenkaan esitellä vartaloa pällistelijöille...
Onneksi en ole varhaisteini tänä päivänä. Koulun diskossa tytöt twerkkaa me too paidat päällä lavalla ja pojat seisoo kuutamolla rivissä miettien että mitä heidän tulisi oikein tehdä
t. mies
Vierailija kirjoitti:
irtaudumassasta kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N26Suosittelen sulle hiihtoa ja uintia kaikenlaisen fitnesperseilyn sijasta.
Käyn kahdesti viikossa uimassa ja kerram viikossa twerkkaamassa. Twerkkaus on hyvän liikunnan lisäksi hauskaa, joten miksi en kävisi? Ei siellä ole miehiä kuolaamassa, vaan akkaporukalla treenataan twerkkiä ja nauretaan.
N26
Aivan. Hyvähän se teillä pimppi-ihmisilläkin on olla joku sosiaalinen yhteisö, jossa voi nauraa selvinpäin. Miehistähän te siellä juoruatte ;). Itse ajattelin huomenna lähteä pilkille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N26Miksi ihmeessä ikäraja 16, kun on vain ihan hyvästä ja tehokkaasta liikunnasta kyse?
Varmaan siksi, koska monet pitävät sitä pelkkänä perseenesittelynä ja miehille keikistelynä. Hiki siinä ainakin tulee minuuteissa.
Sitähän se onkin. Se on sitä siitä huolimatta ettei paikalla olisi ainoatakaan miestä katsomassa.
Jos ei olisi olemassa miehiä jotka tykkäisi persettä hytkyttävistä naisista ei kellekään olisi kuuna päivänä tullut mieleen alkaa väittää "liikunnaksi" omituista perseen hytkytystä.
Ei se ole alkujaan mitään liikuntaa, eikä ole fitneskään. Lammaslaumaa höynäytetään ja otetaan rahat pois näillä trendeillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole alkujaan mitään liikuntaa, eikä ole fitneskään. Lammaslaumaa höynäytetään ja otetaan rahat pois näillä trendeillä.
Jos siinä tulee lihakset kipeiksi ja hiki, niin mitä se on?
N26
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos siinä tulee lihakset kipeiksi ja hiki, niin mitä se on?
N26
Se on huono yleiskunto.
Ammattitaitoinen/pätevä opettaja ei ota tuon ikäisiä twerkkaustunneille. Kyseessä ei ole lasten laji! (Vaikka hieno laji onkin.)
T. tanssinope
Vierailija kirjoitti:
Ammattitaitoinen/pätevä opettaja ei ota tuon ikäisiä twerkkaustunneille. Kyseessä ei ole lasten laji! (Vaikka hieno laji onkin.)
T. tanssinope
Voisitko vähän perustella, miten tämä "laji" on hieno?
Lähetä se lisäksi ukkojen kytättäväksi heiluttamaan etupyypyään sm-lliga matsiin.
Hyi sadana!
Ukot kyttää pikkutyttöjen pilut ja pylyt.
Kiva "harrastus". Just joo.
Twerkkaus on niin five years ago.
Olen juuri lanseerannut liikuntamuodon jossa työnnellään pitkulaista sauva kurkkuun, mitä syvemmälle sen parempi. Mitä syvemmälle menee sen parempi ja kehittyneimmät päästelevät erilaisia kurkkuääniä harjoittelun aikana. Kuolan ja liman valuminen suusta kuuluu lajiin, aloittelijat voivat antaa sen valua lattialle, kehittyneemmät harrastavat voivat hieroa sitä rinnoilleen.
Kutsun lajia throattaamiseksi.
Järjestän kursseja Taka-Pöytyän liikuntasalilla hintaan 200e/osallistuja. Kurssi on K-25 (vain tätä nuoremmille).
M
Te jotka parjaatte twerkkaamista niin ette oikeesti taida tietää mitä se todellisuudessa on? Twerkkaamisessa tehdään muitakin juttuja kun pelkästään persettä keikutetaan. YouTube on täynnä näitä twerkkausvideoita mutta ne keskittyy just tähän perseen keikutukseen ja muita liikkeitä ei olekkaan.. Älyttömän hyvää liikuntaa ja tehokasta. Mun mielestä siinä ei oo mitään pahaa. Miksei ap mene itse kurssille tyttärensä kanssa jos asia mietityttää? Itse harrastan twerkkaamista myös ja meidän ryhmässä on kaiken ikäisiä, rohkeasti vaan!
N30
Tangokin oli rantautuessaan merimiesten mukana tänne 1800-luvulla etelän kuumien ilotalojen parittelutanssi.
Olenpa tanssinut tuota parittelutanssia 16-vuotiaasta asti.
P.S.Kuusitoistavuotiaana rupesin nimittäin käymään tansseissa.Siitä tuo 16.Ei ollut siis ikäraja tangon tanssimiseen.
Jos lapsesi ei jaksa harrastaa twerkkausta niin hän voi menestyä myös muulla tavoin takapuoltaan hyödyntäen.
Tulipa tästä mieleen, että serkun (morsian) häissä sulhasen sukulaistyttö esitti itämaista vatsatanssia. Luoja sitä myötähäpeän määrää...