Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Päästäisittekö teinipojan viikonlopuksi laskettelemaan parikymppisen sukulaistytön ja tämän kahden samanikäisen kaverin kanssa?

Vierailija
22.01.2018 |

Aikoisivat siis yöpyä kaikki samassa mökissä jne. Luotan kyllä tuohon sukulaistyttöön, mutta hänen kavereitaan en tunne. Hänen mukaansa ovat kyllä kunnon tyttöjä hekin.

Kommentit (111)

Vierailija
61/111 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä ois 17 vuotias tytär en päästäisi 20+ miesten kanssa laskettelureissulle jos en tuntisi kaikkia osapuolia. Pojan kyllä, koska luulen, että 20+ naiset ei kuolaa sen 17 vuotiaan teinin perään. 

Vierailija
62/111 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko alkoholia tarkoitus ottaa mukaan? Jos on niin en päästäisi teinipoikaa.

Kyllä nuo naiset varmaan illalla hieman siideriä ottavat. Poikakin on jo 17-vuotias, niin varmaan kielloistani huolimatta saattaa hänkin juomaa hieman maistaa. Mietin vain sitä, että jos nyt kiellän häneltä tämän reissun (kovin innoissaan minulle siitä kertoi), niin mahtaako jäädä kaunaiseksi?

Ap

Jos poika on vähänkään jyvällä asioista niin kaunainen olisi lievästi ilmaistu.

Siis kaunainen siitä että äiti estää mahdollisuuden foursomesta ja holtittomasta ryyppäämisestä? No siinähän sitten on kaunainen. Vai mitä ihmettä tarkoitit jyvällä olemisesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/111 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin voi olla että sukulaistytön joku kaveri on ihastunut poikaasi ja tahtoo samalla reissulle. Mikäs siinä! Mieti mikä lottovoitto pojallesi on päästä tollaiselle reissulle mistä voi seurata vaikka mitä! Itse olisin tuossa iässä tehnyt mitä vaan että ois päässy mukaan reissuun... poikuus meni vasta 21-vuotiaana ja sillon hävetti olla niin 'vanha'.

Vierailija
64/111 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies24 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mukaan matkalle runsaasti joko kondomeja tai talouspaperia :)

Miten se talouspaperi suojaa?

No ei ehkä suojaa mutta sillä on kätevä pyyhkiä sotkut, kun kolmen hehkeän neitokaisen kanssa suattaapi hyvinkin jo reisille roiskahtaa.

Vierailija
65/111 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo. Miksi haluaisivat teinit mukaan?

Vierailija
66/111 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaiset mammat suojelevat 17-vuotiasta nuorukaista. Aiempien keskustelujen perusteella itselle on sallittu ja sallitaan omalle tyttärellekin 14 v iässä sukupuolisuhde. Todella omituista!

Vierailija
67/111 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sinä tiedät mitä siellä mökissä tulee tapahtumaan. Mutta jos on kortongit käytössä, niin antaa palaa vaan;)

Niin, parikymppiset mimmithän on ihan hulluna teinipoikiin, varsinkin sukulaispoikiin.

Vierailija
68/111 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvin voi olla että sukulaistytön joku kaveri on ihastunut poikaasi ja tahtoo samalla reissulle. Mikäs siinä! Mieti mikä lottovoitto pojallesi on päästä tollaiselle reissulle mistä voi seurata vaikka mitä! Itse olisin tuossa iässä tehnyt mitä vaan että ois päässy mukaan reissuun... poikuus meni vasta 21-vuotiaana ja sillon hävetti olla niin 'vanha'.

Oikeastiko hävetti :O ? Miksi ihmeessä? Oliko sinulla huono itsetunto ja ajattelit, että seksikokemukset olisi se buustaava tekijä olollesi? En ole ikinä ymmärtänyt ihmisiä, joille on tärkeää päästä neitsyydestään tai poikuudestaan eroon. Eroon mistä loppujen lopuksi? Juuri siitä huonosta itsetunnosta ilmeisesti? Miksi menneisyyttään pitäisi hävetä, päinvastoin. Minun mieheni oli 27v kun "menetti poikuutensa" ja minä 25v. En ole koskaan hävennyt asiaa, miksi olisi pitänyt. Meille molemmille oli oma valinta, vonkaajia kyllä on ollut. 

Vierailija
69/111 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikoisivat siis yöpyä kaikki samassa mökissä jne. Luotan kyllä tuohon sukulaistyttöön, mutta hänen kavereitaan en tunne. Hänen mukaansa ovat kyllä kunnon tyttöjä hekin.

Moi KIIHKOUSKOVAINEN DOMINOIVA HULLU PORVOOSTA....kunnon tyttö antaa pillua HETI

Vierailija
70/111 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikasi on porvoolainen kuolaava idiootti.Tytöt lähtevät vain koska haluavat panna kuumia HIIHDONOPETTAJIA.Poikasi ITKEE yksin mökissä koko viikonlopun...nih...mutta JUMALA K.OSTAA kyllä niille ..hu..rille

Vierailija
71/111 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratsastaa vuorotellen pojan päällä.Tonikäiset on kiimaisia.

Vierailija
72/111 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en päästäisi, jos ei lähistöllä ole aikuisia. 

Toisaalta, jos luottaa omaan lapseensa ja ei ole ollut luottamusongelmia, niin mikäs siinä :) Kuitenkin alle vuoden kuluttua on täysi-ikäinen ja sitten ei enää vanhempien sana paljoa paina, jos haluaa mennä.

Vierailija
73/111 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ratsastaa vuorotellen pojan päällä.Tonikäiset on kiimaisia.

Kiimaisia ovat, mutta heidän kiimansa ei todellakaan kohdistu amisviiksisiin bensalenkkareissa laahustaviin finninaamoihin, vaan aikuisiin miehiin.

Vierailija
74/111 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

lintsukka kirjoitti:

Toisaalta, jos luottaa omaan lapseensa ja ei ole ollut luottamusongelmia, niin mikäs siinä :) Kuitenkin alle vuoden kuluttua on täysi-ikäinen ja sitten ei enää vanhempien sana paljoa paina, jos haluaa mennä.

Eikö 20-vuotias ole sitten susta aikuinen?

Vierailija
75/111 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mitä kuvittelette tapahtuvan, voi tapahtua ihan missä vaan. Ihan kotinurkilla. Ei siihen mitään laskettelureissua tarvita. Itselläni on poika 17 v.  Viikonloppuisin pyöritään kavereitten kanssa, mukaan mahtuu sekä poikia että tyttöjä. Toivon, että olen osannut kasvattaa pojastani vastuullisen ihmisen. Ja jos sitä alkoholia on halunnut maistaa, niin kyllä se jo tuohon ikään mennessä on tapahtunut. Jos serkkutyttö on muuten vastuullinen ihminen, niin päästäisin.

Vierailija
76/111 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

lintsukka kirjoitti:

Eivätkös ne 20-vuotiaat ole aikuisia?

Vierailija
77/111 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppiset tytöt ei 17-vuotiasta poikaa matkaansa huoli.

Eikä se 17-vuotiaskaan yksin haluaisi mennä, joten keksitty juttu.

Vierailija
78/111 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen idea se yhteinen matka on? Tämä vähän vaikuttaa jatkoon.

Vierailija
79/111 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppiset tytöt osaavat todennäköisesti jo huolehtia ehkäisystä, joten antaa pojan lähteä unelmalomalle.

Vierailija
80/111 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvää päivää. Parikymppiset tytöt ajattelee 17-vuotiasta poikaa vain poikasena, vähän kuin jonkun pikkuveljenä. Kyllä minuunkin oli parikymppisenä kaverin 17-vuotias pikkuveli ihastunut, mutta olisihan se ollut tosi noloa ryhtyä mihinkään kakaran kanssa.

Sinne vaan laskettelemaan. Kaverinsa luulevat että hänellä on jotain saumoja, niin ovat kateena. Pojalle tulee mahtava reissu, vaikka neitsyydestä tuskin pääsee eroon. Poikien fantasioita.