Päästäisittekö teinipojan viikonlopuksi laskettelemaan parikymppisen sukulaistytön ja tämän kahden samanikäisen kaverin kanssa?
Aikoisivat siis yöpyä kaikki samassa mökissä jne. Luotan kyllä tuohon sukulaistyttöön, mutta hänen kavereitaan en tunne. Hänen mukaansa ovat kyllä kunnon tyttöjä hekin.
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä kans outoa vöyhötystä panojutuista. Sukulaistytön kanssa??! Ehkä ihastunut jompaankumpaan sukulaisen kavereista ja siksi vinkuaa mukaan.
Mutta siis päästät ja toivotat vielä hyvää reissua.
No eikös 2/3 naisesta kuitenkin ole muita kuin sukulaisia? Kyllä kaksi naista varmaan yhdeksi viikonlopuksi piisaa teinikollillekin.
No totta kai sä annat pojan mennä, jos se kerran sitä haluaa.
Kolme sivua, ja aika vähän asiallisia vastauksia.
Päästäisin lapseni reissuun. Ensinnäkin, luotan lapseeni. Toisekseen, en haluaisi työntää häntä loitommaksi, kun kohta edessä on se maaginen 18 ja ”et sä mua voi estää.”
17 vuotta on kasvatettu. Onko tosiaan niin, että muiden teinit ovat tässä kohtaa aikapommeja matkalla sukulaisten pöksyihin? Huh huh. Pitääkin kiinnittää sulka omaan hattuun.
Päästäisittekö teinitytön laskettelemaan viikonlopuksi parikymppisen miespuolisen serkkunsa ja tämän kavereidensa kanssa? Just asking
Vierailija kirjoitti:
Päästäisittekö teinitytön laskettelemaan viikonlopuksi parikymppisen miespuolisen serkkunsa ja tämän kavereidensa kanssa? Just asking
Tyttäreni ja sukuni tuntien päästäisin.
Vierailija kirjoitti:
Aloin 16-vuotiaana seurustella 20-vuotiaan kanssa. Oltiin yhdessä 15 vuotta. Ei minulla olisi mitään syytä kieltää myöskään tyttäreltäni tuollaista reissua, kun itsekin olen ihan fiksu teini ollut.
Kyllä 17-vuotiaan päästäisin ilman muuta. Ihan kohta jo täysikänen, itsenäisyys kuuluu asiaan.
Poika ja tytöt nussivat kiimaisesti😆. UH AH UH AH.😉
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen suuresti, miksi parikymppiset haluaisivat jonkun teinipojan mukaansa.
Luulevat että poika pitää heitä "kavereina" ilman taka-ajatuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko alkoholia tarkoitus ottaa mukaan? Jos on niin en päästäisi teinipoikaa.
Kyllä nuo naiset varmaan illalla hieman siideriä ottavat. Poikakin on jo 17-vuotias, niin varmaan kielloistani huolimatta saattaa hänkin juomaa hieman maistaa. Mietin vain sitä, että jos nyt kiellän häneltä tämän reissun (kovin innoissaan minulle siitä kertoi), niin mahtaako jäädä kaunaiseksi?
Ap
"Saattaa hänkin maistaa"(!!?) On nämä äitien aivoitukset huvittavia.Minunkin äitini ilmeisesti luuli että kukaan alle 30v. ei ole ollut humalassa...
Nykynuoret on yllättävän fiksua porukkaa. Se näkyy mm. päihteiden käytön vähenemisenä. Vielä 80-luvulla olisi voinut melkein vannoa, että nuo nuoret joisivat keppanaa, polttaisivat tupakkia ja harjoittaisivat suojaamatonta seksiä. Nyt todennäköisempää on, että he eivät tee noista mitään. He käyvät oikeasti laskemassa päivät ja iltaisin sometetaan selfieitä päivän tapahtumista.
Kyllä mä päästäisin pojan reissuun. Joskus on luotettava yhä enemmän joka tapauksessa. Nuo omituiset fantasijoijien seksijutut voit skipata ihan rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Kolme sivua, ja aika vähän asiallisia vastauksia.
Päästäisin lapseni reissuun. Ensinnäkin, luotan lapseeni. Toisekseen, en haluaisi työntää häntä loitommaksi, kun kohta edessä on se maaginen 18 ja ”et sä mua voi estää.”17 vuotta on kasvatettu. Onko tosiaan niin, että muiden teinit ovat tässä kohtaa aikapommeja matkalla sukulaisten pöksyihin? Huh huh. Pitääkin kiinnittää sulka omaan hattuun.
Kiitos tästä kommentista, palautit hieman uskoani tähän palstaan. :D Minun ja siskoni lapset ovat olleet ikänsä niin paljon tekemisissä että ovat kuin sisaruksia keskenään. Jos siskontyttöni pyytäisi poikani mukaan, ei kyllä ensimmäisenä olisi mielessäni mitkään panojutut tapahtuvaksi. Myös hänen ystävänsä tunnen ja ovat asiallisia likkoja kaikki. En sano että panohommissa mitään asiatonta olisi, mutta tuskin nyt ekana nuorempaa ystävänsä "pikkuveljeä" lähtisivät yrittelemään, 17-vuotias pojankloppi nyt ei ihan kamalasti kiinnosta 20-vuotiasta nuorta naista kiinnosta, vaikka sitten poikaa kiinnostaisikin.
Kateeksi käy poikaas. Minä 32 vee mies olisin onneni kukkuloilla tuossa tilanteessa. Tytöt saisi kyllä kyytiä.
Onneks mun nuoruus ajoittui 80 luvulle jolloin ei vielä ollut tätä AV:ta olemassa. Olis varmaan jäänyt monet hauskuudet väliin kun mutsi olis kyselly täällä et pitäiskö sitä ja pitäiskö tätä!
No tottakai päästät! Ja varsinkin jos LeWille menossa niin paksu matkakassa mukaan niin ei ainakaan ole tylsää...no, eikai tuollaisella porukalla tylsyys pääse iskemään....
Kyllä ihmisillä on sairaat jutut.
Mikä on pahinta, mitä voi tapahtua? Poikasi saa pesää? ja samalla itseluottamusta ja hyvän mielen, eikä joudu väliinputoajaksi, syrjäytyneeksi, eikä hänestä tule tulevaisuuden palsta marttyyriä!
Vierailija kirjoitti:
Tähän mäkin haluaisin vastauksen
Mun mielestä kans outoa vöyhötystä panojutuista. Sukulaistytön kanssa??! Ehkä ihastunut jompaankumpaan sukulaisen kavereista ja siksi vinkuaa mukaan.
Mutta siis päästät ja toivotat vielä hyvää reissua.