Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Päästäisittekö teinipojan viikonlopuksi laskettelemaan parikymppisen sukulaistytön ja tämän kahden samanikäisen kaverin kanssa?

Vierailija
22.01.2018 |

Aikoisivat siis yöpyä kaikki samassa mökissä jne. Luotan kyllä tuohon sukulaistyttöön, mutta hänen kavereitaan en tunne. Hänen mukaansa ovat kyllä kunnon tyttöjä hekin.

Kommentit (111)

Vierailija
41/111 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kans outoa vöyhötystä panojutuista. Sukulaistytön kanssa??! Ehkä ihastunut jompaankumpaan sukulaisen kavereista ja siksi vinkuaa mukaan.

Mutta siis päästät ja toivotat vielä hyvää reissua.

Vierailija
42/111 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä kans outoa vöyhötystä panojutuista. Sukulaistytön kanssa??! Ehkä ihastunut jompaankumpaan sukulaisen kavereista ja siksi vinkuaa mukaan.

Mutta siis päästät ja toivotat vielä hyvää reissua.

No eikös 2/3 naisesta kuitenkin ole muita kuin sukulaisia? Kyllä kaksi naista varmaan yhdeksi viikonlopuksi piisaa teinikollillekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/111 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No totta kai sä annat pojan mennä, jos se kerran sitä haluaa.

Vierailija
44/111 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme sivua, ja aika vähän asiallisia vastauksia.

Päästäisin lapseni reissuun. Ensinnäkin, luotan lapseeni. Toisekseen, en haluaisi työntää häntä loitommaksi, kun kohta edessä on se maaginen 18 ja ”et sä mua voi estää.”

17 vuotta on kasvatettu. Onko tosiaan niin, että muiden teinit ovat tässä kohtaa aikapommeja matkalla sukulaisten pöksyihin? Huh huh. Pitääkin kiinnittää sulka omaan hattuun.

Vierailija
45/111 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästäisittekö teinitytön laskettelemaan viikonlopuksi parikymppisen miespuolisen serkkunsa ja tämän kavereidensa kanssa? Just asking

Vierailija
46/111 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päästäisittekö teinitytön laskettelemaan viikonlopuksi parikymppisen miespuolisen serkkunsa ja tämän kavereidensa kanssa? Just asking

Tyttäreni ja sukuni tuntien päästäisin.

Vierailija
47/111 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloin 16-vuotiaana seurustella 20-vuotiaan kanssa. Oltiin yhdessä 15 vuotta. Ei minulla olisi mitään syytä kieltää myöskään tyttäreltäni tuollaista reissua, kun itsekin olen ihan fiksu teini ollut.

Vierailija
48/111 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 17-vuotiaan päästäisin ilman muuta. Ihan kohta jo täysikänen, itsenäisyys kuuluu asiaan.

Vierailija
49/111 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika ja tytöt nussivat kiimaisesti😆. UH AH UH AH.😉

Vierailija
50/111 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen suuresti, miksi parikymppiset haluaisivat jonkun teinipojan mukaansa.

Luulevat että poika pitää heitä "kavereina" ilman taka-ajatuksia.

Vierailija
51/111 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko alkoholia tarkoitus ottaa mukaan? Jos on niin en päästäisi teinipoikaa.

Kyllä nuo naiset varmaan illalla hieman siideriä ottavat. Poikakin on jo 17-vuotias, niin varmaan kielloistani huolimatta saattaa hänkin juomaa hieman maistaa. Mietin vain sitä, että jos nyt kiellän häneltä tämän reissun (kovin innoissaan minulle siitä kertoi), niin mahtaako jäädä kaunaiseksi?

Ap

"Saattaa hänkin maistaa"(!!?) On nämä äitien aivoitukset huvittavia.Minunkin äitini ilmeisesti luuli että kukaan alle 30v. ei ole ollut humalassa...

Vierailija
52/111 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykynuoret on yllättävän fiksua porukkaa. Se näkyy mm. päihteiden käytön vähenemisenä. Vielä 80-luvulla olisi voinut melkein vannoa, että nuo nuoret joisivat keppanaa, polttaisivat tupakkia ja harjoittaisivat suojaamatonta seksiä. Nyt todennäköisempää on, että he eivät tee noista mitään. He käyvät oikeasti laskemassa päivät ja iltaisin sometetaan selfieitä päivän tapahtumista.

Vierailija
53/111 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä päästäisin pojan reissuun. Joskus on luotettava yhä enemmän joka tapauksessa. Nuo omituiset fantasijoijien seksijutut voit skipata ihan rauhassa.

Vierailija
54/111 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolme sivua, ja aika vähän asiallisia vastauksia.

Päästäisin lapseni reissuun. Ensinnäkin, luotan lapseeni. Toisekseen, en haluaisi työntää häntä loitommaksi, kun kohta edessä on se maaginen 18 ja ”et sä mua voi estää.”

17 vuotta on kasvatettu. Onko tosiaan niin, että muiden teinit ovat tässä kohtaa aikapommeja matkalla sukulaisten pöksyihin? Huh huh. Pitääkin kiinnittää sulka omaan hattuun.

Kiitos tästä kommentista, palautit hieman uskoani tähän palstaan. :D Minun ja siskoni lapset ovat olleet ikänsä niin paljon tekemisissä että ovat kuin sisaruksia keskenään. Jos siskontyttöni pyytäisi poikani mukaan, ei kyllä ensimmäisenä olisi mielessäni mitkään panojutut tapahtuvaksi. Myös hänen ystävänsä tunnen ja ovat asiallisia likkoja kaikki. En sano että panohommissa mitään asiatonta olisi, mutta tuskin nyt ekana nuorempaa ystävänsä "pikkuveljeä" lähtisivät yrittelemään, 17-vuotias pojankloppi nyt ei ihan kamalasti kiinnosta 20-vuotiasta nuorta naista kiinnosta, vaikka sitten poikaa kiinnostaisikin. 

Vierailija
55/111 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateeksi käy poikaas. Minä 32 vee mies olisin onneni kukkuloilla tuossa tilanteessa. Tytöt saisi kyllä kyytiä. 

Vierailija
56/111 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks mun nuoruus ajoittui 80 luvulle jolloin ei vielä ollut tätä AV:ta olemassa. Olis varmaan jäänyt monet hauskuudet väliin kun mutsi olis kyselly täällä et pitäiskö sitä ja pitäiskö tätä!

Vierailija
57/111 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai päästät! Ja varsinkin jos LeWille menossa niin paksu matkakassa mukaan niin ei ainakaan ole tylsää...no, eikai tuollaisella porukalla tylsyys pääse iskemään....

Vierailija
58/111 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihmisillä on sairaat jutut.

Vierailija
59/111 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on pahinta, mitä voi tapahtua? Poikasi saa pesää? ja samalla itseluottamusta ja hyvän mielen, eikä joudu väliinputoajaksi, syrjäytyneeksi, eikä hänestä tule tulevaisuuden palsta marttyyriä!

Vierailija
60/111 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän mäkin haluaisin vastauksen