Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikä pieni asia on tehnyt sinut tänään iloiseksi?

Vierailija
22.01.2018 |

Minut teki iloiseksi se, kun löysin kirpparilta kaikkea ihanaa ja huomasincitymarketissa käydessäni että sieltä sai popcorn pitsaa ja Billys pizzaa eurolla. billys on lempparini. Ostin 6.

Kommentit (568)

Vierailija
121/568 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä ole materialisti, mutta tänään tulin iloiseksi siitä, kun sain hankituksi itselleni Muumimamma ja marjat -muumimukin. Nyt mulla on kaikki ne muumimukit, jotka on mun mielestä nättejä ja ovat ajalta ennen kuin tuotanto siirtyi Thaimaahan. Mun suosikkeja ovat ehdottomasti juuri tämä tänään hankittu ja sitten se ruskea Nipsu.

Vierailija
122/568 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinuskin käryäminen, vaikkei nenään asti tunnukkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/568 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että ei ole enää niin jumalattomasti pakkasta kuin eilen! Ja hevosesta alkaa talvikarva irrota, se on kevään merkki.

Vierailija
124/568 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumi. Talvinen maisema. Huomenna se on taas mennyttä.

Vierailija
125/568 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ketju- suorastaan luksusta suomalaisessa masennusmentaliteetissa! Kiitos aloittajalle!

Oma päiväni on ollut mukava- lenkillä linnut lauloivat ja aurinko paistoi (en asu Suomessa). Löysin kaupasta hyvää ruissekaleipää joka on täällä harvinaisuus ja ostin ison nipun tulppaaneja. Kaikki asiat etenevät toivottuun suuntaan pikkuhiljaa ja saamme Suomesta vieraita ihan pian.

Vierailija
126/568 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolin vaimoni pinppiä.

Vierailija
127/568 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain viimeisteltyä koulutyön, joka on roikkunut keskeneräisenä. Ajatus opintosuorituksen saamisesta ilahduttaa, vaikka onkin vain 3 op.

Vierailija
128/568 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostettii uus mocca master

Vierailija
129/568 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana pieni vauvanpötkyläni hymyili aurinkoisesti aamulla herätessään <3

Vierailija
130/568 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut pieni vaan iso asia: Sain tänään ekan biologisen lääkepistoksen! Olen monisairas ja lääkkeisiin menee hurjia summia jatkuvasti, jospa tuo auttaisi ja voisin päästä vähemmällä ja ennenkaikkea olo paranisi.

Aurinko paistoi ja uusia kukkia oli tullut sinne tänne.

Vierailija
131/568 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainasto on käynnistänyt uuden osakeannin! Nyt on mahdollista taas sijoittaa 7% tuotolla. Listaamattoman yhtiön osingoista menee veroa vain 7,5% joten nettotuotto on melkein 6,5%.

Vierailija
132/568 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut pari päivää ihan jäätävässä oksennustaudissa, mutta tänä aamuna sain raahattua itseni suihkuun ja juotua aamukahvit miehen kanssa.:D Pari leipääkin olen saanut pysymään sisällä. Ihanaa niin karmean taudin jälkeen tuntea, kuinka elämä alkaa vähitellen voittaa.

Vierailija
133/568 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut pieni vaan iso asia: Sain tänään ekan biologisen lääkepistoksen! Olen monisairas ja lääkkeisiin menee hurjia summia jatkuvasti, jospa tuo auttaisi ja voisin päästä vähemmällä ja ennenkaikkea olo paranisi.

Aurinko paistoi ja uusia kukkia oli tullut sinne tänne.

Mihin oli tullut kukkia?

Vierailija
134/568 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että sai antaa lehmille takaisin 6-0.

ELi olet joku väkivaltainen teurastaja joka sähköpiiskaa ja potkii lehmiä ennen lopetusta :( sairas paska, kuole.

Vierailija
135/568 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitto lapselleni <3

Vierailija
136/568 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli pari päivää työmatkalla ja tuli myöhään eilen illalla kotiin. Tänä aamuna oli ihanan hellyyttävää nähdä kun 4-vuotias poikamme oli heti herättyään kipittänyt isänsä syliin ja molemmat olivat niin onnellisia toistensa näkemisestä :)

Vierailija
137/568 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samalla haikeaksi mutta kuitenkin onnelliseksi. Tänään kävelyllä puistossa eräs vanha pappa ruokki oravia. Ihastelin siinä ääneen, kuinka yksi orava tuli papan kutsuessa ottamaan hänen kädestään pähkinöitä. Juttelin papan kanssa ja hän kertoi, että menetti vaimonsa puoli vuotta sitten ja siitä lähtien tuo orava oli tullut ottamaan hänen kädestään ruokaa. Oli nimennyt sen oravan vaimonsa mukaan Sylviksi :,) Se orava kuulemma lohdutti häntä surun keskellä.

Aion jatkossa itsekin varata pari pähkinää taskun pohjalle jos satun puiston kautta kulkemaan. Sylviä varten.

IHAN SALEE SE VAIMO ON SYNTYNY ORAVAKS NYT ! :)

Vierailija
138/568 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samalla haikeaksi mutta kuitenkin onnelliseksi. Tänään kävelyllä puistossa eräs vanha pappa ruokki oravia. Ihastelin siinä ääneen, kuinka yksi orava tuli papan kutsuessa ottamaan hänen kädestään pähkinöitä. Juttelin papan kanssa ja hän kertoi, että menetti vaimonsa puoli vuotta sitten ja siitä lähtien tuo orava oli tullut ottamaan hänen kädestään ruokaa. Oli nimennyt sen oravan vaimonsa mukaan Sylviksi :,) Se orava kuulemma lohdutti häntä surun keskellä.

Aion jatkossa itsekin varata pari pähkinää taskun pohjalle jos satun puiston kautta kulkemaan. Sylviä varten.

IHAN SALEE SE VAIMO ON SYNTYNY ORAVAKS NYT ! :)

Ilonpilaaja! 😒

Vierailija
139/568 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin koiralle uuden pedin vanhan ja rikki menneen tilalle. Uusi on hieno, mun mielestä. Laitoin sen lattialle ja heitin vanhan pois. Koira tuli huoneeseen ja oli asettumassa nukkumaan, kun hoksasi, että mitäs mitäs täällä onkaan tapahtunut.  Töllötti uutta petiä, nuuski sitä, tökki kuonolla, oli niin ihanan höpsö että oli pakko itse tirksua ääneen sille. Sitten paikalle tuli kissa, joka myös tutki pedin perusteellisesti. Lopulta kissa meni siihen nukkumaan ja koira asettui pedin ulkopuolelle maate ja asetti kuononsa pedin reunalle.

Vierailija
140/568 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti kävi kylässä :)

Oli ihanaa jutella sen kanssa ja juoda kahvit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan