mikä pieni asia on tehnyt sinut tänään iloiseksi?
Minut teki iloiseksi se, kun löysin kirpparilta kaikkea ihanaa ja huomasincitymarketissa käydessäni että sieltä sai popcorn pitsaa ja Billys pizzaa eurolla. billys on lempparini. Ostin 6.
Kommentit (568)
Kinuskin käryäminen, vaikkei nenään asti tunnukkaan.
Se, että ei ole enää niin jumalattomasti pakkasta kuin eilen! Ja hevosesta alkaa talvikarva irrota, se on kevään merkki.
Lumi. Talvinen maisema. Huomenna se on taas mennyttä.
Ihana ketju- suorastaan luksusta suomalaisessa masennusmentaliteetissa! Kiitos aloittajalle!
Oma päiväni on ollut mukava- lenkillä linnut lauloivat ja aurinko paistoi (en asu Suomessa). Löysin kaupasta hyvää ruissekaleipää joka on täällä harvinaisuus ja ostin ison nipun tulppaaneja. Kaikki asiat etenevät toivottuun suuntaan pikkuhiljaa ja saamme Suomesta vieraita ihan pian.
Sain viimeisteltyä koulutyön, joka on roikkunut keskeneräisenä. Ajatus opintosuorituksen saamisesta ilahduttaa, vaikka onkin vain 3 op.
Ihana pieni vauvanpötkyläni hymyili aurinkoisesti aamulla herätessään <3
Ei ollut pieni vaan iso asia: Sain tänään ekan biologisen lääkepistoksen! Olen monisairas ja lääkkeisiin menee hurjia summia jatkuvasti, jospa tuo auttaisi ja voisin päästä vähemmällä ja ennenkaikkea olo paranisi.
Aurinko paistoi ja uusia kukkia oli tullut sinne tänne.
Lainasto on käynnistänyt uuden osakeannin! Nyt on mahdollista taas sijoittaa 7% tuotolla. Listaamattoman yhtiön osingoista menee veroa vain 7,5% joten nettotuotto on melkein 6,5%.
Olen ollut pari päivää ihan jäätävässä oksennustaudissa, mutta tänä aamuna sain raahattua itseni suihkuun ja juotua aamukahvit miehen kanssa.:D Pari leipääkin olen saanut pysymään sisällä. Ihanaa niin karmean taudin jälkeen tuntea, kuinka elämä alkaa vähitellen voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut pieni vaan iso asia: Sain tänään ekan biologisen lääkepistoksen! Olen monisairas ja lääkkeisiin menee hurjia summia jatkuvasti, jospa tuo auttaisi ja voisin päästä vähemmällä ja ennenkaikkea olo paranisi.
Aurinko paistoi ja uusia kukkia oli tullut sinne tänne.
Mihin oli tullut kukkia?
Vierailija kirjoitti:
Se että sai antaa lehmille takaisin 6-0.
ELi olet joku väkivaltainen teurastaja joka sähköpiiskaa ja potkii lehmiä ennen lopetusta :( sairas paska, kuole.
Mies oli pari päivää työmatkalla ja tuli myöhään eilen illalla kotiin. Tänä aamuna oli ihanan hellyyttävää nähdä kun 4-vuotias poikamme oli heti herättyään kipittänyt isänsä syliin ja molemmat olivat niin onnellisia toistensa näkemisestä :)
Vierailija kirjoitti:
Samalla haikeaksi mutta kuitenkin onnelliseksi. Tänään kävelyllä puistossa eräs vanha pappa ruokki oravia. Ihastelin siinä ääneen, kuinka yksi orava tuli papan kutsuessa ottamaan hänen kädestään pähkinöitä. Juttelin papan kanssa ja hän kertoi, että menetti vaimonsa puoli vuotta sitten ja siitä lähtien tuo orava oli tullut ottamaan hänen kädestään ruokaa. Oli nimennyt sen oravan vaimonsa mukaan Sylviksi :,) Se orava kuulemma lohdutti häntä surun keskellä.
Aion jatkossa itsekin varata pari pähkinää taskun pohjalle jos satun puiston kautta kulkemaan. Sylviä varten.
IHAN SALEE SE VAIMO ON SYNTYNY ORAVAKS NYT ! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samalla haikeaksi mutta kuitenkin onnelliseksi. Tänään kävelyllä puistossa eräs vanha pappa ruokki oravia. Ihastelin siinä ääneen, kuinka yksi orava tuli papan kutsuessa ottamaan hänen kädestään pähkinöitä. Juttelin papan kanssa ja hän kertoi, että menetti vaimonsa puoli vuotta sitten ja siitä lähtien tuo orava oli tullut ottamaan hänen kädestään ruokaa. Oli nimennyt sen oravan vaimonsa mukaan Sylviksi :,) Se orava kuulemma lohdutti häntä surun keskellä.
Aion jatkossa itsekin varata pari pähkinää taskun pohjalle jos satun puiston kautta kulkemaan. Sylviä varten.
IHAN SALEE SE VAIMO ON SYNTYNY ORAVAKS NYT ! :)
Ilonpilaaja! 😒
Ostin koiralle uuden pedin vanhan ja rikki menneen tilalle. Uusi on hieno, mun mielestä. Laitoin sen lattialle ja heitin vanhan pois. Koira tuli huoneeseen ja oli asettumassa nukkumaan, kun hoksasi, että mitäs mitäs täällä onkaan tapahtunut. Töllötti uutta petiä, nuuski sitä, tökki kuonolla, oli niin ihanan höpsö että oli pakko itse tirksua ääneen sille. Sitten paikalle tuli kissa, joka myös tutki pedin perusteellisesti. Lopulta kissa meni siihen nukkumaan ja koira asettui pedin ulkopuolelle maate ja asetti kuononsa pedin reunalle.
Äiti kävi kylässä :)
Oli ihanaa jutella sen kanssa ja juoda kahvit.
En yleensä ole materialisti, mutta tänään tulin iloiseksi siitä, kun sain hankituksi itselleni Muumimamma ja marjat -muumimukin. Nyt mulla on kaikki ne muumimukit, jotka on mun mielestä nättejä ja ovat ajalta ennen kuin tuotanto siirtyi Thaimaahan. Mun suosikkeja ovat ehdottomasti juuri tämä tänään hankittu ja sitten se ruskea Nipsu.