Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen huonopalkkaisuus

Vierailija
01.10.2026 |

Miten kestätte ja pystytte elämään asian kanssa jos miehellänne on teitä huomattavasti alhaisempi palkka? Miten hän voi muka johtaa ja olla perheen pää jos ei edes kunnon tuloihin pääse?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun menimme yhteen minulla oli jo oma (tosin velkainen) asunto ja kohtuullinen palkkatulo. Mies puolestaan oli silloin työtön ja työllistettyään palkka on ollut pienempi kuin minulla.

Meitä pitää yhdessä keskinäinen rakkaus, yhtenäinen maailmankatsomus ja musiikkimaku.  Kummallakin on omia harrastuksia, mutta harrastetaan myös yhdessä. 

Miksi väkisin pitää kehittää vastakkaisasettelua? Onnellinen parisuhde ei ole keskinäistä kilpailua materiasta tai nokittelua statuksesta.

Vierailija
2/7 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miten kestätte ja pystytte elämään asian kanssa jos miehellänne on teitä huomattavasti alhaisempi palkka? Miten hän voi muka johtaa ja olla perheen pää jos ei edes kunnon tuloihin pääse?"

Pienempi palkka ei ole sama asia kuin ei kunnon tuloja. Mieheni ansaitsee noin 4000 e/kk ja minä 6500 e/kk.

Ihan hyvin tämä toimii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voikaan. Ei sellainen mies ole perheen lähde vaan mieslapsi/loinen. Enkä olisi sellaisen miehen kanssa, edes kaveri. Ihan niinkuin en rotan tai minkään heisimadonkaan.

Vierailija
4/7 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miten hän voi muka johtaa ja olla perheen pää jos ei edes kunnon tuloihin pääse?"

Kukkarollako siis johdetaan?

Vierailija
5/7 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan on palkka, se riittää hyvin.

Vierailija
6/7 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisella on hyvä palkka itsellään, hän ei tarvitse miehen palkkaa. Parisuhteessa ollaan ihan muista syistä.

Vierailija
7/7 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se menee useimmin että naiselle raha on huomattavasti tärkeämpää kuin miehelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän