mikä pieni asia on tehnyt sinut tänään iloiseksi?
Minut teki iloiseksi se, kun löysin kirpparilta kaikkea ihanaa ja huomasincitymarketissa käydessäni että sieltä sai popcorn pitsaa ja Billys pizzaa eurolla. billys on lempparini. Ostin 6.
Kommentit (568)
Kaksi työkaveria kehui minun uutta päällystakkia :) Ostin sen tyylisen jota en normaalisti käytä, eli kannatti vähän "rikkoa rajoja" kun heti huomattiin ja sai positiivista palautetta.
Vierailija kirjoitti:
En ole ainakaan toistaiseksi tänään törmännyt Sipilän naamaan tiedotusvälineissä.
AMEN tälle! Toivottavasti ei törmätäkään siihen :D
Työvoimaviranomainen myönsi suoraan puhelimessa (nimetön, työlinja), että aktiivimalli on susi. Huonosti valmisteltu ja epätasa-arvoinen pieniä paikkakuntia kohtaan. Ei auta tilannettani, mutta ehkä kaikki vika ei ole sittenkään vain minussa.
Mä olin aamulla vielä iloinen siitä, että näin eilen illalla siilin pihalla ja annoin sille koiranruokaa ja se söi sitä silleen suloisesti natustaen, vaikka kyykistelin itse sen vieressä vielä :)
Hoidan sukulaisten koiraa, kun ovat poissa. Ihanaa kun aamusta otus tulee iloisena, silmät pyöreänä, pilke silmillä vastaan ja hakeutuu lähelleni. Ihana ja energinen lenkkeilykaveri.Näkee selvästi että se välittää minustakin. sohvalle istuessani tulee heti vierelle/syliin. Kun menen takaisin kotiin olen taas yksin, eikä kukaan ole yhtä puhtaasti iloinen minua vastassa, vaan päinvastoin. Silloin kun minut huomataan yleensä vaaditaan jotain muutakin.
Sairastuin kesken työpäivöän eikä tarvinnut olla siinä hullujenhuoneessa enää sekuntiakaan.
Syksy. Rakastan syksyä. Oli ihanaa tehdä kävelylenkki rakkaan kanssa pienessä tihkusateessa. Posket olivat aivan kylmät sisälle tullessa. Rakastan kylmää.
Suklaa. Drosten tummasuklaa-minttucrispnapit.
Sain ihan hirveän vaikealta tuntuneesta tentistä nelosen.
Käytiin Naistenklinikalla katsomassa ensi kertaa pientä. 7+3 ja sydän löi vikkelään. Kolme vuotta yritetty, nyt onnistui ekasta tuoresiirrosta <3
Vierailija kirjoitti:
Käytiin Naistenklinikalla katsomassa ensi kertaa pientä. 7+3 ja sydän löi vikkelään. Kolme vuotta yritetty, nyt onnistui ekasta tuoresiirrosta <3
Voi onnea teille! Tuo ei olekaan mikään pieni asia!
Ihana lämmin pimeys ulkona. Puut heiluvat kosteassa syksyillassa. Rakas pappani istuu parin metrin päässä ja kaikki on hyvin.
Ei ihan pieni asia, mutta iloiseksi se teki: Olen jo pitkään etsinyt itselleni mieluisia paitoja, ja kun en ole löytänyt, ostin kankaan ja tein yhden. Toiseen on vielä kankaat odottamassa. Kyllä on hyvä mieli, kun voi taas käyttää kotona(kin) ehjiä vaatteita.
Näin tummaihoisen miehen, todella hyvännäköinen ja pitkä kuin koripalloilija, jäntevä kroppa...mietin, mitähän muuta pitkää ja jäntevää olisi ja tulin hyvin iloiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi onnea teille! Tuo ei olekaan mikään pieni asia!
Olemassa olollaan pieni, mutta teille varmasti valta asia. Hurjasti onnea myös minulta!
Zumba, zumbaa😎ja Despacito soi siellä 😍
Jumalainen seksi aamulla.