mikä pieni asia on tehnyt sinut tänään iloiseksi?
Minut teki iloiseksi se, kun löysin kirpparilta kaikkea ihanaa ja huomasincitymarketissa käydessäni että sieltä sai popcorn pitsaa ja Billys pizzaa eurolla. billys on lempparini. Ostin 6.
Kommentit (568)
Paahtoleipä. Oikein rapsakka ja paahtunut, sit päälle levitettä ja viipale maksamakkaraa <3
Joku oli ”hylännyt” taloyhtiön jätehuoneeseen täysin ehkän parveketuolin, jollaista olen etsinyt. Siinä oli päällä lappu, että saa ottaa, jos ei kenellekään muutamaan pvään kelpaa niin tuoli toimitetaan kaatopaikalle. Sain siis ilmaiseksi kaipaamani kivan tuolin 😊 Toisen roska - toisen aarre 😀
Upeassa syyssäässä tehdyn lenkin kruunasi kohtaaminen 8 viikkoisten mäyräkoirapoikien, Tiitus ja Nasse kanssa!
Aamulla heräsin siihen että mies veti ihan lähelle ja otti kainaloon, samalla kun kissa ryömi viereen kehräämään. Maattiin kaikki kolme siinä varmaan puoli tuntia, ei kiirettä, ei mitään murheita. Voiko aamu paremmin alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnon lenkki hienossa ja raikkaassa syysilmassa!
Lisäksi varasin miehelle synttäriyllätykseksi meille viikonlopun hotellissa.
Mistä.hotellista?
Lilla Roberts Helsingissä.
Kaunis aurinkoinen sää, lapsen valmistelema nukketeatteriesitys pehmoleluillaan, kiva tapaaminen kollegoiden kanssa, ystävän näkeminen. Ihana sunnuntai kyllä.
Eväsretki ystävien ja lasten kanssa, on niin ihana seurata kolmevuotiaiden kaverusten touhuja ja kekseliäisyyttä. Ja illalla se kolmevuotias nukahti kahdeksalta omaan sänkyyn ilman mitään kiukuttelua
:)
Vierailija kirjoitti:
Onnistuin tekeen jäälyhdyn, missä on tulppaaneita sisällä:)
Ihana😚
Minne saa tulla ihastelemaan taideteosta?
Sain viestin ihanalta naiselta, jota näen tuskin enää koskaan. Mutta voi Luoja, kuinka onnekas olinkaan saadessani olla hänen kanssaan sen ajan mikä meille suotiin.
Mies tuli kotiin kaupan kautta ja soitti kaupasta, että tarvitaanko me muuta kuin koiranruokaa ja maitoa? Sanoin et ei. Toi myös mun lempijäätelöä :-)
Työpaikkalounas oli todella herkullista ja se, että lounasseurana oli mitä ihanin työkaveri. Naurettiin vedet silmissä kaikenmaailman jutuille. Nyt on vatsa täynnä ja jälkkäriksi vielä toinen ihana työkaveri oli tuonut tuoreita korvapuusteja!
En ole ainakaan toistaiseksi tänään törmännyt Sipilän naamaan tiedotusvälineissä.
Kun pyöräilin päiväkoti-ikäisen kanssa ennen kahdeksaa pk:lle oli ihana kuura ja kaunis pastellinvärinen kirkas taivas. Pakkasta n. - 3. Ja mikä parasta, meillä molemmilla oli just sopivasti vaatetta päällä, ei ollut kylmä eikä kuuma.
Vain minä ja kissa kotona. Karjalanpaisti on uunissa. Ihana rauha.
Yks trollialoitus täällä. Räkätin vedet silmissä, enkä meinannut saada luetuksi loppuun sitä viestiä.
Antaisin vaikka oikean käteni että saisin tuon ajan takaisin, oon niin kateellinen. Nautin tuollaisesta yli kaiken, oli ihana olla kotona pienen taaperon kanssa. Oma lapsi on kohta 30v :)