Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Aina kun minulla on ollut blondatut hiukset, miehet huomaavat minut, flirttailevat, tulevat juttelemaan.

En ole värjännyt hiuksiani neljään vuoteen ja nyt minulla on täysin värjäämättömät hiukset. Kukaan ei ole tämän neljän vuoden aikana flirttailut kanssani missään, kukaan ei ole tullut juttelemaan. Kukaan mies ei edes huomaa olemassaoloani.

Jos miehet niin tykkäävät luonnollisista naisista, niin miksi hiuksensa blondannut kiinostaakin enemmän?

Entäs sitten meikki. Silloin kun olen meikannut JA ollut blondihiuksinen, minua on yritetty iskeä. Kun kuljen ilman meikkiä, olen taas kuin ilmaa.

Mikä siinä on että miehet aina puhuvat pitävänsä luonnollisen näköisestä naisesta, "meikki on halveksuttavaa huijaamista"," miksi niitä hiuksia pitää värjätä kun eihän me miehetkään värjätä?" ym.

Jotenkin hieman ristiriitaista?

• ylös 141
  • alas 14

Sivut

Kommentit (62)

Vierailija

Luonnollisuutta arvostetaan vasta sitten, kun huomioväreihin sonnustautunut saalis on kiinni. Tällä estetään saaliin karkaaminen muiden metsästäjien pyydykseen.

• ylös 131
  • alas 7
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Pitäisi olla kaunis ilman meikkiä. Jos et satu olemaan mutta meikillä kaunistut, teet sen virheen että et syntynyt kauniiksi ja sinua saa haukkua siitä.

No, itseäni ei ole yritetty iskeä meikillä eikä ilman.

• ylös 96
  • alas 5
Vierailija

Tuo on totta. Eksä kielsi meikkauksen ja hiusten värjäyksen koska tykkäsi luonnollisesta lookista. Pukeutuminen oli myös säädelty..

Petti minua kuitenkin naisen kanssa jolla oli värjätty & pidennetty tukka, geelikynnet sekä kumitissit. Onneksi nainen halusi miehen kokonaan eli ero tuli. Nyt saan tehdä mitä haluan.

• ylös 100
  • alas 4
Eino Makunen

Koska pidämme luonnonkauniista naisista. Niitä vain on äärettömän vähän.

• ylös 20
  • alas 36
Vierailija

Jos sanon , että pidän kauniisti meikatuista naisista ja ihmettelen miksi naiset ei meikkaa paremmin niin karkotetaan suomesta :D   ehkä siksi

• ylös 18
  • alas 23
Vierailija

Ap puhuu asiaa. Kyllä tekoripsiset, -kyntiset, -hiuksiset ja -tissiset saa paljon enemmän huomiota ja iskuyrityksiä.

• ylös 83
  • alas 3
Vierailija

Eino Makunen kirjoitti:

Eli pitäisikö meidän tavisnaisten siis vain tyytyä kohtaloomme ja olla ilman rakkautta? Itse arvostan miehessä luonteenpiirteitä, ulkonäkö ei kiinnosta. Ei myöskään varallisuus.

(ap)

• ylös 46
  • alas 2
Vierailija

Pitäisi olla luonnostaan laitetun ja meikatun oloinen, siis eräänlainen Venus. No can do.

Eikä niitä synnynnäisiä Adoniksiakaan paljon vastaan kävele.

• ylös 73
  • alas 1
Eino Makunen

Vierailija kirjoitti:
Eino Makunen kirjoitti:

Eli pitäisikö meidän tavisnaisten siis vain tyytyä kohtaloomme ja olla ilman rakkautta? Itse arvostan miehessä luonteenpiirteitä, ulkonäkö ei kiinnosta. Ei myöskään varallisuus.

(ap)

Kyllä teistäkin joku kiinnostuu. Voi tosin olla, että te ette sitten kiinnostu heistä. Mutta koska ihmisten tasoja ei ole, teillä on teoreettiset mahdollisuudet vaikka mihin. Tai sitten vain elellä sinkkuna. 

• ylös 3
  • alas 27
Vierailija

Itsestä yleistäminen on aina yhtä tyhmää, koska siinä ei näe metsää puilta. Ehkä ne miehet, jotka pitävät meikatuista naisista, ovat taipuvaisempia tekemään aloitteita. Ehkä tunnet itsesi itsevarmemmaksi meikattuna, jolloin olet lähestyttävän näköinen. Ehkä okle tmeikattuna tyypillisesti liikkeelläeri aikaan ja eri paikoissa kuin meikkaamattomana. Selityksiä on vaikka kuinka monia, mutta sinä et saa siihen pieneen päähäsi mahtumaan mitään muuta mahdollisuutta, kuin että kaikki miehet valehtelevat.

• ylös 36
  • alas 11
Vierailija

Kyllä kunnolla meikatut naiset on kauniita. Ei luonnollista lookia jaksa katsella. Hiuksetkin on usein hyvä värjätä. Irtoripset myös hyvät ja muotoillut kulmat. Paljon viekoittelevaa hajuvettäkin. Koruja.

Ei sellaisia harmaita lestaatiolaisakkoja halua kukaan.

• ylös 12
  • alas 39
Vierailija

Eino Makunen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eino Makunen kirjoitti:

(ap)

Kyllä teistäkin joku kiinnostuu. Voi tosin olla, että te ette sitten kiinnostu heistä. Mutta koska ihmisten tasoja ei ole, teillä on teoreettiset mahdollisuudet vaikka mihin. Tai sitten vain elellä sinkkuna. 

Minkälainen mies itse olet? Luonnollisen komea? Vai hyvin varakas?

(ap)

• ylös 16
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eino Makunen kirjoitti:

(ap)

Tämä on sun eka moka.

Miehet arvostaa naisissa vain ja vain ulkonäköä, ja nuoruutta. Tavalliset miehet siis.

Sen takia fiksuille naisille käy aina hyvin, niille jotka ymmärtää tuon ja pelaa sen mukaan sitten.

Sunlaiset naiset on niitä auliannikkeja, jotka on ilmaisia palvelijoita, ja te ihmettelette lähiöissä lasten kanssa mitä teille tapahtui, maksoittehan kuitenkin juoksevat kulut perheessä, annoitte miehelle aina... ja teitte kaikki kotityöt vielä omien töiden päälle, mieshän varmaan arvostaa sitä, valitsitte myös kiltteinä tyttöinä jonkun ruman autistin mieheksi, koska ei kunnon tytöt arvosta esim. tuhmia asioita niin kuin varallisuutta :)

• ylös 34
  • alas 19
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pitäisi olla kaunis ilman meikkiä. Jos et satu olemaan mutta meikillä kaunistut, teet sen virheen että et syntynyt kauniiksi ja sinua saa haukkua siitä.

No, itseäni ei ole yritetty iskeä meikillä eikä ilman.

Ihan sama onko meikkiä tai ei, kun tuollainen uhriutuminen on niin luotaantyöntävää.

• ylös 5
  • alas 17
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itsestä yleistäminen on aina yhtä tyhmää, koska siinä ei näe metsää puilta. Ehkä ne miehet, jotka pitävät meikatuista naisista, ovat taipuvaisempia tekemään aloitteita. Ehkä tunnet itsesi itsevarmemmaksi meikattuna, jolloin olet lähestyttävän näköinen. Ehkä okle tmeikattuna tyypillisesti liikkeelläeri aikaan ja eri paikoissa kuin meikkaamattomana. Selityksiä on vaikka kuinka monia, mutta sinä et saa siihen pieneen päähäsi mahtumaan mitään muuta mahdollisuutta, kuin että kaikki miehet valehtelevat.

Aloitus oli tarkoituksella provosoiva, koska haluan herättää keskustelua. Tämän uskon pitävän paikkansa, että laitettuja naisia iskevät miehet ovat jo itsessään erilaisia kuin ne jotka eivät aloitteita tee.

(ap)

• ylös 21
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tässäpä se. Siksi juuri naiset, jotka eivät itse lähesty miehiä, valittavat todennäköisimmin miesten olevan pettäviä sikoja. Lähestyvät miehet ovat usein pelimiehiä ja tavalliset kivat miehet eivät uskalla lähestyä

• ylös 14
  • alas 5
Vierailija

Pyntättyjä naisia ajatellaan helpoiksi ja siksi heitä isketään enemmän. Hiirulaiset ovat tarkempia tavarastaan,

• ylös 9
  • alas 16

Sivut